Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik heb laatste tijd heel weinig of beter gezegd niks van me laten horen.
Maar ik heb heel en heel iets leuks gedaan en kan het niet laten om het te laten zien.
Ik heb eindelijk weer paardgereden. Ik heb bij alleenstaande moeder gereden en die verhuurd haar paarden voor buitenritten. In de bouwvak wil ik een buitenrit gaan maken.
Tjee, moet ik ff graven hoor, was je niet erg bang om paard te rijden? Wat een overwinning! En je ziet er idd goed uit, ga maar lekker de zomer vieren hoor. We horen het wel weer in de herfst, haha. Veel plezier iig.
Ik ga zeker vaker paardrijden. Ik wil binnenkort een buitenrit plannen van anderhalf uur denk ik.
Kunnen jullie je voorstellen dat het paard 22 jaar oud is??
Met mij gaat het goed.
Ik begin duidelijk te leren dat als je steeds in het negatieve gaat zitten dat je, je ook slecht gaat voelen. Dus ik probeer zover mogelijk waar het mogelijk is, positief te zijn of anders te denken.
Ik weet niet of ik jullie dat al had vertelt. Maar ik drink totaal geen frisdrank meer en eet geen snoep snoep meer. Ik ben nu in een maand 7 kilo afgevallen. Morgenochtend weer op de weegschaal en dan weet ik hoeveel er dan weer af is.
Goed zo , heel knap . Zegt mij die net een paar glazen cola naar binnen heeft geklokt en een zak banaansnoepjes en een grote reep chocolade met hazelnootjes.
Zalk wel ongestelt moeten worden , zo eens per maand schreeuwd mijn innerlijke vrouw. .
Meis wat leuk. Je straalt er van.
Heerlijk genieten.
Ik kan me zo voorstellen dat het ook goed helpt je hoofd leeg te maken.
Ik hoop dat je vaker gaat rijden want het plezier straalt er van af.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Ik ben ook ooit gestopt met cola drinken en ik viel er 5 kilo van af. Het is echt suikerwater. Maar wel goed dat je zo doorzet! Klein geheimpje, ik ben zelf een beetje bang voor paarden, haha. Ik stond een keer naast een politiepaard in Amsterdam die heel erg begon te steigeren. Ik wist toen niet hoe imposant die dieren eigenlijk zijn. Dat heeft wat indruk gemaakt, ahum, nu loop ik er liever met een boog omheen. Dus ik vind je wel een stoere.