Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Oh wat mooi zeg! Hebben jullie daar op een camping gestaan? Hoeveel km is het? En is het een hondvriendelijk land/ omgeving? Echt heel mooi, ik wil erheen!!
Lieve groetjes Linda en een poot van Suus en Tjibbe..
Hoi, nee, we stonden niet op een camping, vanuit ons huis (Leiden) is het ong. 1450 km. Honden mogen mee het park in. Ik had geen honden mee omdat het daar heel warm kan worden, ze niet los mogen en ook al niet het water in. Zeker in het hoogseizoen is het daar heel druk. Het was er nu ook nog niet rustig maar goed te doen en achteraf hadden ze mee gekund maar goed, het weer is daar minstens zo onvoorspelbaar als hier heb ik het idee
Gaaf
Ik ben er dik 28 jaar geleden ooit geweest en het heeft toen veel indruk op me gemaakt.
We zijn toen ook een dagje naar de Lipica geweest naar de stoeterij.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
het is daar inderdaad prachtig. Is voor mij het mooiste natuurgebied wat ik ooit heb gezien. Die kleur van het water...zo helder en intens blauw...Heel erg mooi. Wij zijn toen daarna doorgereden naar Slovenie wat dan voor mij het mooiste land is wat ik ooit heb gezien. Veel water en veel groen...
Elmo/maureen schreef:oh wat jammer, het is ruim 3 uur rijden vanaf de camping waar wij zitten Had dit graag willen zien.
Ik zou die drie uurtjes rijden er zeker voor over hebben!!! Het is zo indrukwekkend mooi! En wat is nou drie uurtjes rijden...onderweg kun je mooi van andere uitzichten genieten en zie je wat van de omgeving...