Dat is een van je kroaten? SuccesDanielle schreef:met hangen en wurgen en een stukje mazzel mogen Kahlen en ik morgen ook meedoen aan het NK!

Moderator: moderatorteam
Dat is een van je kroaten? SuccesDanielle schreef:met hangen en wurgen en een stukje mazzel mogen Kahlen en ik morgen ook meedoen aan het NK!
En een blikje energiedrankLongFields schreef:Ik zie 1 eenzame kerel met een microfoon op tafel staan, dat is niet echt mijn idee van keigezellig...
Oké. De rest er om heen....LongFields schreef:Ik zie 1 eenzame kerel met een microfoon op tafel staan, dat is niet echt mijn idee van keigezellig...
Van harte gefeliciteerd!!!!rakker2000 schreef:das balen yvette.
chezzie heeft het toch maar geflikt, mogen morgen meedoen met het nk.
Ik heb jou nog op een afstandje voorbij zien lopen. En Lysette ook.sirene schreef:Van harte gefeliciteerd!!!!rakker2000 schreef:das balen yvette.
chezzie heeft het toch maar geflikt, mogen morgen meedoen met het nk.![]()
![]()
Echt super gaaf! Waarmee mag je zelf vertellen
sirene schreef:Van harte gefeliciteerd!!!!rakker2000 schreef:das balen yvette.
chezzie heeft het toch maar geflikt, mogen morgen meedoen met het nk.![]()
![]()
Echt super gaaf! Waarmee mag je zelf vertellen
carmen heb ik beide dagen wel gezien. stond/hielp jij bij de demo?Inge schreef:Ik heb jou nog op een afstandje voorbij zien lopen. En Lysette ook.![]()
En rakker2000 is me aangewezen door Carmen. Verder heb ik niemand herkend.
Ja, ik stond erbij. Ik had een blauwgrijze jas aanrakker2000 schreef:carmen heb ik beide dagen wel gezien. stond/hielp jij bij de demo?Inge schreef:Ik heb jou nog op een afstandje voorbij zien lopen. En Lysette ook.![]()
wat wel geinig was bij die demo. had chezz bij me liggen, die pakwerker begon te schreeuwen
chezz keek op en je zag hem echt denken van man maak je niet zo druk en ging zo weer terug na
die gene die hem ff aan het aaien was.
Maar niet die blonde die op t veld met hond liep....Inge schreef:Ja, ik stond erbij. Ik had een blauwgrijze jas aanrakker2000 schreef:carmen heb ik beide dagen wel gezien. stond/hielp jij bij de demo?Inge schreef:Ik heb jou nog op een afstandje voorbij zien lopen. En Lysette ook.![]()
wat wel geinig was bij die demo. had chezz bij me liggen, die pakwerker begon te schreeuwen
chezz keek op en je zag hem echt denken van man maak je niet zo druk en ging zo weer terug na
Nope, maar die had ook geen blauwgrijze jas aancrutz schreef:Maar niet die blonde die op t veld met hond liep....Inge schreef:Ja, ik stond erbij. Ik had een blauwgrijze jas aanrakker2000 schreef:carmen heb ik beide dagen wel gezien. stond/hielp jij bij de demo?Inge schreef:Ik heb jou nog op een afstandje voorbij zien lopen. En Lysette ook.![]()
Ehm... het is al geweestMaska Catahoulas schreef:Jammergenoeg kunnen we niet komen kijken, maar leuk zeg! iedereen veel succes, en plezier natuurlijk. ben benieuwd naar jullie resultaten!
Ik heb ook me ogen uitgekeken op het NK heb erg veel geleerd van het kijken naar de topperscrutz schreef:
& de barman wist door dit berichtje hier wie Denise wasDino&denise schreef:Ik heb ook me ogen uitgekeken op het NK heb erg veel geleerd van het kijken naar de topperscrutz schreef:
![]()
En tijdens de demo had ik de eer om de jongeman in zijn pak te snoeren![]()
Erg leuke demo trouwensvind het altijd leuk om te zien!
Haha nou bij deze hallocrutz schreef:& de barman wist door dit berichtje hier wie Denise wasDino&denise schreef:Ik heb ook me ogen uitgekeken op het NK heb erg veel geleerd van het kijken naar de topperscrutz schreef:
![]()
En tijdens de demo had ik de eer om de jongeman in zijn pak te snoeren![]()
Erg leuke demo trouwensvind het altijd leuk om te zien!
las t nl gelijk hier met dat hij zijn Facebook uitnodiging kreeg....