Doran en Zinzi zijn nepperts/halve windhonden, ukkies en "die brave" (omdat ze zo goed onder appèl staan)
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rollade
Moderator: moderatorteam
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Re: Rollade
Ik heb bruine en zwarte golden retrievers
Doran en Zinzi zijn nepperts/halve windhonden, ukkies en "die brave" (omdat ze zo goed onder appèl staan)
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Een kind wees een keer naar Iarik en zei dat hij ook zo'n hond had maar dan een witte. Het bleef even stil en toen vroeg hij:
"Is hij een maltezer?"

"Is hij een maltezer?"
- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
- Aantal honden: 1
Boris is wel eens straatrat genoemd.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
ja, lijf wordt heel vaak uitgescholden, maar het ergste was van de week, toen werd ze uitgescholden voor cockerspaniel terwijl peer ernaast liep
. ook vroegen ze wat peer dan wel was want dat wisten ze niet.

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Kiyoshi wordt erg vaak wolf genoemd. Of vos, wat ik nog kon begrijpen toen hij pup was maar nu?
of husky of chow oid.
Ik heb een keer een jochie wijsgemaakt dat hij een leeuw is
Ik heb een keer een jochie wijsgemaakt dat hij een leeuw is
- Lin851
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Witte herder
Toen hij nog jong was wist een vrouw zeker dat het een licht gekleurde golden retriever was, en zij kon het weten want ze had ze jaren gefokt...
En nu wordt hij regelmatig ijsbeer genoemt. Wolf lijkt mij meer voor de hand liggen, maar ijsbeer is prima wat mij betreft
En nu wordt hij regelmatig ijsbeer genoemt. Wolf lijkt mij meer voor de hand liggen, maar ijsbeer is prima wat mij betreft
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Schiet me er nog 1 te binnen.
Fokker van ik geloof Malamutes vond Elena zo'n mooie husky , vooral de kleur.
En die wilde echt niet geloven dat ze een Duitse herder was
Fokker van ik geloof Malamutes vond Elena zo'n mooie husky , vooral de kleur.
En die wilde echt niet geloven dat ze een Duitse herder was
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- MirandaH
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairns!!!
- Contacteer:
Cavia's!

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
- ZomerStorm
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Akita, Akita
Grappig! Hier wordt onze Amerikaanse akita juist heel vaak aangezien voor husky. Ook wordt ze regelmatig wolf genoemd (wel vooral door kinderen) of zegt iemand snel 'wat een leuke kruising', in het voorbijgaan. Van het baasje van Zomer's nestbroertje heb ik gehoord dat toen ze een keer met de hond wandelde kinderen op straat verbaasd riepen 'die mevrouw daar loopt met een koe!'Tiny schreef:Akira wordt vaak aangezien voor een wolf maar de opmerking van een jongen sloeg alles. '"Dat is een Akita hoor, die hebben allemaal een blauwe tong"![]()
![]()
- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
Dikkie dik, dik trom, lelijkert, engert, boxer, pitbull, maar gelukkig toch ook wel knuffelbeer en lieffie...Vooral mensen die ouder zijn: he dat is een jack en de fatman hond...zo'n luie...
Ik trek mij er maar niks meer van aan...vooral toen hij klein was, en geheel uit proporties, werd hij steevast voor boxer aangezien. Een keer raakte een moeder bij de speeltuin helemaal in paniek...ik kwam rustig aanlopen en ineens begint zij histerisch pitbull pitbull te gillen. Ik mij nog heel dom omdraaien om te kijken wie ze nou bedoelde...nou ze bedoelde mijn hond dus
Gelukkig zijn er ook een hoop mensen toch ook wel weg van hem...op weg naar het winkelcentrum kom ik langs een serviceflat en menig oudje moet dan even kroelen. Hij is vaak in staat om een glimlach op hun gezichten te toveren. Dat maakt mijn dag weer goed ( en de zijne want kroelen scoren is favoriet).
Ik trek mij er maar niks meer van aan...vooral toen hij klein was, en geheel uit proporties, werd hij steevast voor boxer aangezien. Een keer raakte een moeder bij de speeltuin helemaal in paniek...ik kwam rustig aanlopen en ineens begint zij histerisch pitbull pitbull te gillen. Ik mij nog heel dom omdraaien om te kijken wie ze nou bedoelde...nou ze bedoelde mijn hond dus
Gelukkig zijn er ook een hoop mensen toch ook wel weg van hem...op weg naar het winkelcentrum kom ik langs een serviceflat en menig oudje moet dan even kroelen. Hij is vaak in staat om een glimlach op hun gezichten te toveren. Dat maakt mijn dag weer goed ( en de zijne want kroelen scoren is favoriet).
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......