Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ledenvergadering RvB

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Ledenvergadering RvB

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Gebeurt nu ook dat het lijk even de vriezer in gaat.
Maar wat is er mis met het beest meegeven aan de dierenambu of bij de DA achterlaten of zelf gelijk naar de stort of crematorium te brengen.?
Mensen met kinderen dan ook gelijk maar met een mestquotem opzadelen en een mestopslag .En natuurlijk kadaver en quarantaianeruimte.?
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Es
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack russell terriers, wat anders?
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Es »

Ze weten niet hoeveel Kaij
vd Linde kostte maar dat gaan we nog horen. Veel mensen hebben toch voor de huidige voorzitter gestemd on de continuïteit enigszins er in te houden voorlopig..dat is wat rond gaat.
Op elke wandeling is
Er eentje die ik mis.....
baasje van nesco
Actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door baasje van nesco »

bel je de dierenambulance kom het dode dier bij jouw weg halen probleem opgelost.
Es
Zeer actief
Contacteer:

Nee dat mag niet maar het is (opeens) een pilot geworden die controle. Veel fokkers wordne nu vast gewezen op hun fouten zodat ze niet bekeurd hoeven te worden als het echt is.
Dingen die vroeger blijkbaar wel getolereerd werden mogen nu niet meer.
Op elke wandeling is
Es
Zeer actief
Contacteer:

Zouden meer mensen dat denken Nana, en zou dat de reden van de verkoopdaling stambomen zijn?
Op elke wandeling is
irmaLeo
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhond

Ongelezen bericht door irmaLeo »

Nou zie dat minder fokken niet bij ons - ene dekking- na de ander- , gelukkig een hoop teven leeg ( hoe zal dat nou komen) wel af en toe leo's in de aanbieding ( herplaatsing) zag je vroeger echt bijna nooit
irmaLeo
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhond

Ongelezen bericht door irmaLeo »

Nee, volgens goed ingelichte leonbergerkringen, las ik ergens, komt het door de medicijnen (de pil) in het water en de vaccinaties.
Dat kan meespelen natuurlijk, vlak niks uit. Eens kijken of het niet ook aan het ras ligt..... mmmm
kyechu
Actief
Mijn ras(sen): Lhasa Apso
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door kyechu »

Ongelooflijk dat alle leugens van het bestuur van de Raad van Beheer weer voor zoete koek geslikt zijn door de leden. Geen wonder dat het beleid van de RvB een puinhoop is, want haast niemand durft de "almachtigen" op hun vingers te tikken, tot de orde te roepen of eens een keer flink met de vuist op tafel te slaan.

Zou het nu écht niks te maken hebben met het feit dat er drie keurmeesters in het bestuur van de RvB zitten en er ook nog eens een keurmeester op de stoel van directeur (of adjunct directeur, roept u maar als u weet onder welke noemer we Rony Doedijns moeten scharen) plaatsgenomen heeft? Het zal er toch niks mee te maken hebben dat mensen hun mond houden omdat ze bang zijn geen CAC-tje meer te winnen onder de keurbestuursleden als ze hun mond eens opentrekken..? :roll:

Om de schijn van belangenverstrengeling die betrekking heeft op de huidige gang van zaken bij keurmeesters examens heb ik het hardst moeten lachen. Het "Sorry dat zullen ze nooit meer doen" van Wauben is echt te zot voor woorden. Wauben & co zijn eind 2011 namelijk al op de vingers getikt met een flinke map aan uitgeprinte examenplanningen waarin bestuursleden van de RvB en bestuursleden van de VKK elkaar constant examens af stonden te nemen. Ze zijn daarna gewoon lekker doorgegaan met het keuren van hun eigen vlees.
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Raad van beheer, van wat eigenlijk? Raad van beheer van eigenbelang en kassa op kynologisch gebied ;-) In het eerste zijn ze blijkbaar beter dan in het tweede, al zou je dat niet zeggen als je de rekeningen ziet.
Es
Zeer actief
Contacteer:

AKA Raad van Begeer
Op elke wandeling is
Es
Zeer actief
Contacteer:

Probleem is het alternatief....
Maar wat nog gekker is dat de maatschappelijke tendens is dat besturen controleren en werknemers (=deskundigen) zouden moeten uitvoeren.

Veel instellingen e.d. werken met "bestuur op afstand" met controlerende functie. Want een bestuur, dat zijn vrijwilligers, het echte, uitvoerende, werk moet door deskundig opgeleide mensen worden uitgevoerd.

Dat het bij een voetbalclub of rasvereniging of KC niet zo gaat is logisch, echter bij een dergelijk grote onderneming als de RVB...

Als part-time werknemer, hondenbaasje, fokker en bestuurslid kom ik al tijd te kort, ik hoor dat sommige bestuursleden ook nog gewoon een betaalde baan hebben, knap hoor.
Op elke wandeling is
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”