Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ze blijven niet hier, ze worden wel vanuit hier meteen geplaatst:)
Ze kwamen helaas bij een ander gezin vandaan die niet goed voor ze zorgde. Ik heb ze wat schoongemaakt met een washandje, om ze nog even te laten wennen die eerste dagen.
Maar ze kruipen ook echt in de etensbak
marloes_2406 schreef:Ze blijven niet hier, ze worden wel vanuit hier meteen geplaatst:)
Ze kwamen helaas bij een ander gezin vandaan die niet goed voor ze zorgde. Ik heb ze wat schoongemaakt met een washandje, om ze nog even te laten wennen die eerste dagen.
Maar ze kruipen ook echt in de etensbak
Ahh, wat goed dat ze bij jou terecht zijn gekomen dan.
Veel plezier ermee hoor en post regelmatig wat foto's. Het is altijd heerlijk om dieren te zien opknappen.
marloes_2406 schreef:Wat vind je precies zorgelijk aan zijn oogjes? Ik zie niets aan de oogjes, ze zijn allebei hetzelfde qua oogjes
Ik begrijp wel wat Luna bedoelt, maar als ik het dan vergelijk met de oogjes op de eerste foto's vind ik ze (de oogjes) er veel beter uitzien.
Er zit geen ontsteking, toch?
Fijn dat het zo goed gaat
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Jeej, net iemand komen kijken voor ze. En ze wilt ze allebei adopteren! Ik ben echt blij dat ze samen weggaan:). 15 Juli worden ze geënt en gechipt en daarna mogen ze weg
Een kennisje van me heeft een katje via via gekregen van drie dagen oud, hoe het komt dat de moederpoes er niet bij is dat weet ze niet, ze had het katje van een buurvrouw gekregen omdat die niet wist wat ze er mee moest, dus nu heeft die kennis het in huis die is na een nacht constant dat katje verzorgen een beetje erg moe.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Een kennisje van me heeft een katje via via gekregen van drie dagen oud, hoe het komt dat de moederpoes er niet bij is dat weet ze niet, ze had het katje van een buurvrouw gekregen omdat die niet wist wat ze er mee moest, dus nu heeft die kennis het in huis die is na een nacht constant dat katje verzorgen een beetje erg moe.
Dat is wel erg jong, is ze alleen voor het verzorgen van het katje? Die moet echt nog lange tijd dag en nacht gevoed worden. Misschien asiel bellen om te vragen of ze een pleegmama hebben voor het katje?
Ze heeft een dierenarts en asiel gebeld maar die zijn niet positief.
Ze heeft zelf wel twee volwassen katten maar die moeten er nog niks van hebben.
Volgens mijn kennis is het katje wel een vechtertje en kruipt hij wel rond.
En ze heeft ook een zoon thuis wonen weet alleen niet of die mee helpt.
Ze vroeg wel raad, zal de tip van een pleegmama even doorgeven.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
gonnie schreef:Ze heeft een dierenarts en asiel gebeld maar die zijn niet positief.
Ze heeft zelf wel twee volwassen katten maar die moeten er nog niks van hebben.
Volgens mijn kennis is het katje wel een vechtertje en kruipt hij wel rond.
En ze heeft ook een zoon thuis wonen weet alleen niet of die mee helpt.
Ze vroeg wel raad, zal de tip van een pleegmama even doorgeven.
Wij wonen in Zwolle en hebben ervaring met het flessen van kittens.
Dus als het haar niet meer lukt dan willen we het overnemen hoor.
Het is zwaar, maar wij werken beide niet en hebben alle tijd en kunnen de nachten afwisselen.
marloes_2406 schreef:Hoe gaat het nu met het katje gonnie?
Het gaat nog steeds goed, ze had geprobeerd het bij een buurvrouw bij een moederpoes in het nest met kittens te leggen, maar de moederpoes accepteerde het katje niet.
Ze heeft het er wel druk mee, maar ze is vastbesloten om het katje te redden.
Iemand anders had via Facebook ook al aangeboden om het kitten bij een van haar nestjes te leggen, maar mijn kennis wil dat niet, ze wil het zelf klaren.