Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
renee-uk schreef:hebben ze nou alweer een foto van je gejat?
dat gebeurd zo vaak dat ik het niet meer kan bijhouden...
gisteren kreeg ik van een forummer al 2 sites door... en de tip eens te zoeken via google... 7 pagina's!
Moest hier wel om grinniken, nooit geweten dat ie dat zo stiekem gedaan had... heb niet eens gemerkt dat ie weg is geweest
De hond die de Navy Seals gebruikten om bin Laden gevangen te nemen dan wel te doden was inderdaad een Mechelse herder genaamd Cairo.
De Navy Seals gebruiken hoofdzakelijk Mechelse herders. De Mariniers gebruiken Labradors en de Landmacht Duitse en Mechelse herders. De Amerikanen sowiese importeren veel Mechelse en Duitse herders vanuit Nederland.
Voor de geïnteresseerden: op een Amerikaanse legerforum houd ik (en anderen) al heel lang allemaal foto's bij van militaire/politie (hoofdzakelijk Amerikaanse) working dogs. (mijn usernaam is hogdriver). Heel interessant voor degene die zich voor interesseren. Veel duitse en Mechelse herders te zien. http://www.militaryphotos.net/forums/sh ... !)/page138
George.. schreef:De hond die de Navy Seals gebruikten om bin Laden gevangen te nemen dan wel te doden was inderdaad een Mechelse herder genaamd Cairo.
De Navy Seals gebruiken hoofdzakelijk Mechelse herders. De Mariniers gebruiken Labradors en de Landmacht Duitse en Mechelse herders. De Amerikanen sowiese importeren veel Mechelse en Duitse herders vanuit Nederland.
Voor de geïnteresseerden: op een Amerikaanse legerforum houd ik (en anderen) al heel lang allemaal foto's bij van militaire/politie (hoofdzakelijk Amerikaanse) working dogs. (mijn usernaam is hogdriver). Heel interessant voor degene die zich voor interesseren. Veel duitse en Mechelse herders te zien. http://www.militaryphotos.net/forums/sh ... !)/page138
toch jammer dat het niet cairo is op het plaatje dat mal laat zien in haar eerste bericht
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
malinois schreef:Jawel die heb ik
Knap he dat ie dat allemaal kan zo vanuit het koude kikkerlandje...
Nou kan je wel heel stoer dit hier vertellen, maar je kan beter goed op je honden gaan letten. Wat voor baas ben je als je niet eens op de hoogte bent van waar je hond zijn ding doet???????????? Is jou hond een internationale held en jij weet verdorie niet eens dat ie weg geweest is. Voor mij ben je een hele hele slechte baas en ik ga dan ook een voorstel bij de mod`s indienen om jou te bannen van dit forum want je bent een heel slecht voorbeeld hier.
Groetjes Yvonne. "Kennis is macht, karakter is meer" Silly: 24-06-04. ✞ Misty: 18-01-10. ✞ Kim: 04-02-13. ✞ Melanie: 11-02-15. ✞
George.. schreef:De hond die de Navy Seals gebruikten om bin Laden gevangen te nemen dan wel te doden was inderdaad een Mechelse herder genaamd Cairo.
Xito kan wel veel zijn maar hij is geen Cairo ... en die hond op de foto is echt Cairo niet, daar durf ik wel veel centjes om te wedden
malinois schreef:Jawel die heb ik
Knap he dat ie dat allemaal kan zo vanuit het koude kikkerlandje...
Nou kan je wel heel stoer dit hier vertellen, maar je kan beter goed op je honden gaan letten. Wat voor baas ben je als je niet eens op de hoogte bent van waar je hond zijn ding doet???????????? Is jou hond een internationale held en jij weet verdorie niet eens dat ie weg geweest is. Voor mij ben je een hele hele slechte baas en ik ga dan ook een voorstel bij de mod`s indienen om jou te bannen van dit forum want je bent een heel slecht voorbeeld hier.
Xito kan wel veel zijn maar hij is geen Cairo ... en die hond op de foto is echt Cairo niet, daar durf ik wel veel centjes om te wedden
Nee maar ik zeg ook niet dat hij dat is op die foto, maar dat Cairo de Mechelse herder met de operatie mee ging. Om heel precies te zijn: Cairo en zijn geleider (samen met een tolk) moesten om het gebouw waar de actie plaatsvond rondlopen om eventuele omstanders tegen te houden en eventuele mensen die het gebouw uitvluchten staande te houden.
Ik heb veel foto's van de navy SEALs met hun honden maar ben helaas nog geen foto van Cairo tegen gekomen. Wel veel van zijn collegaatjes dus.
George.. schreef:
Ik heb veel foto's van de navy SEALs met hun honden maar ben helaas nog geen foto van Cairo tegen gekomen. Wel veel van zijn collegaatjes dus.
zoals die in de openingspost?
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Ik zou er dan toch maar voor zorgen dat in zijn knapzakje altijd al een voorgeschreven kaartje met postzegel zit. En hij heeft er ook verder niks over verteld???
George.. schreef:
Misschien, maar hij/zij op die foto kan ook een model zijn.
hier is een voorbeeldje van de "echte", hardcore
George.. schreef:
ja vast
die hond is van een medeforummer: van malinois om precies te zijn
George.. schreef:
ja vast
George.. schreef:Misschien, maar hij/zij op die foto kan ook een model zijn.
Neen. De hond op de foto is Xito van Malinois. En de foto is geját. En daarna gebruikt als folderfoto.
Achterlijk gedoe, zeg, Mal. Kun je niet even fijn cashen omdat je hond is gebruikt?
And few will ever climb the great world-tree from which we've grown But those who seek will find the rhythm that vibrates high and far
George.. schreef:
ja vast