Oh film dat eensTiny schreef:
Ja![]()
Ik ging al in de tranen toen ik het hallo hoorde kan je nagaan wat ik ga doen als ze mama zegt

Moderator: moderatorteam
Oh film dat eensTiny schreef:
Ja![]()
Ik ging al in de tranen toen ik het hallo hoorde kan je nagaan wat ik ga doen als ze mama zegt
Tsss mij zien janken is ook heel leuk hoorElmo/maureen schreef:Oh film dat eensTiny schreef:
Ja![]()
(dat ze hallo zegt hé, niet dat je gaat janken
)
OH ja...Bram is onze lelijke zoonHillieS schreef:Ow ja, we zeggen we eens dat ze op ons lijken, als in 'dat heeft hij/zij van jou/mij'
Vooral mn schoonouders keken daar in het begin raar van opHaha
#linda# schreef:Er loopt hier een dame in de wijk die een schotje los heeft hangen die bij anderen vast zit. Loopt altijd heel hard tegen haar (aangelijnde) hond te brullen "kom bij die mamma, ik ben jouw mamma". Die heb ik iets te vaak nagedaan voor de grap. Soms onschiet me nu dus wel eens een spontaan kom "bij die mamma"
Dat de hond niet luistert omdat er geroepen wordt kom maar bij mamma is flauwekul.Fafo schreef:Hoor ik heel vaak als ik met mijn honden aan het wandelen ben. Zo'n hond die duidelijk schijt heeft aan de baas en de baas die je dan hoort roepen: "kom maarrrr bij mammaaaaa"
Och dan gaan spontaan alle nekharen overeind staan bij mij. Ook als de hond wel zou luisteren trouwens.
Nu vraag ik me toch wel af, op dit forum, zeg jij dit ook? En vind je je hond ook echt je kindje? En jij zijn of haar mama?
Nooit van mijn leven.Fafo schreef:Hoor ik heel vaak als ik met mijn honden aan het wandelen ben. Zo'n hond die duidelijk schijt heeft aan de baas en de baas die je dan hoort roepen: "kom maarrrr bij mammaaaaa"
Och dan gaan spontaan alle nekharen overeind staan bij mij. Ook als de hond wel zou luisteren trouwens.
Nu vraag ik me toch wel af, op dit forum, zeg jij dit ook? En vind je je hond ook echt je kindje? En jij zijn of haar mama?
Safari schreef: Wij zijn het baasje of het vrouwtje maar ik zeg wel weer 'ach het kind wil op bed/ bank/ stoel'.