Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fluitende hond, ik weet het niet meer, shit. Hahahaha. Jodelende hond, iets staat me bij maar ik kom er niet op. Dat hij een oerhond is en aziatisch was duidelijk
MARC_S schreef:Ik zie nu dat rode honden niet de honden zijn die ik bedoelde. Ik bedoel de aziatische honden die later in australie ding's zijn geworden
Ah !!! Jij bedoelt die honden die Mowgli in het boek van Kipling "de rode honden van de Doekoen" noemt.
MARC_S schreef:Ik zie nu dat rode honden niet de honden zijn die ik bedoelde. Ik bedoel de aziatische honden die later in australie ding's zijn geworden
Ah !!! Jij bedoelt die honden die Mowgli in het boek van Kipling "de rode honden van de Doekoen" noemt.
Die ken ik niet hahahaha. Ik was in de war, aziatische rode honden zijn een soort vosachtige wolfjes die in grote roedels sambars (van die herten) neerhalen een opvreten. Dat zijn geen huisdieren, dit wel duidelijk te zien aan de witte kragen. Wel halfwild denk ik aan het type te zien.
Die ken ik niet hahahaha. Ik was in de war, aziatische rode honden zijn een soort vosachtige wolfjes die in grote roedels sambars (van die herten) neerhalen een opvreten. Dat zijn geen huisdieren, dit wel duidelijk te zien aan de witte kragen. Wel halfwild denk ik aan het type te zien.
Nou toch !!!!! 8O Ken jij het boek "Door wolven opgevoed"oftewel Junglebook niet ? Allang voordat Disney het verhaal verkrachtte had ik het al helemaal grijs gelezen. Je leest het in 1 keer uit.
Wat de foto's betreft ....... ik pb het ras ff naar je....kan de rest er nog over nadenken