Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Jion schreef:Grote goden... vang je een heel nest op?
Ik weet niet of ik je veel plezier of sterkte moet wensen.
Ze zijn maar met z'n drietjes - en de mama is een enorme lieverd.
Ik vind het heerlijk, die kittens - ik kan er echt uren naar kijken, duizend keer beter dan tv
Jion schreef: Ik werd van één kitten (kleine Jion, 13 jaar geleden) al helemaal gestoord. Ik was blij toen hij volwassen was.
Nou, inderdaad! Mijn Rooie heeft me echt tot waanzin gedreven de eerste zes maanden, wat een debiel was dat. Nu is hij 11 en nog steeds niet voor rede vatbaar, maar ik heb er inmiddels mee leren leven. Maar die kittentijd... Niet te geloven. Als ie er toen niet zo verschrikkelijk schattig uit had gezien was ie in de stoofpot gegaan.
Punzel schreef:Dat komt omdat meerdere kittens gewoon leuker is dan één Die doen schattig met elkaar in plaats van dat ze jou en je huis terroriseren
Klopt als een bus.
Ik heb hier ook een opvanger van ongeveer 8 maanden en die is véél erger dan de kittens hoor Dat is zo'n haantje-de-voorste die ook nogal lomp is en dagelijks ongelukjes veroorzaakt. Vergeleken bij hem zijn de kittens echt brave watjes, zelfs Loki
Jion schreef:* Noteert: Volgende kat wordt geen volwassen herplaatser maar 3 kittens, en als voeten dan alsnog getorpedeerd worden is dat Punzel's en Diana's schuld *
O, bedoel je dát... ja, dat doen ze dan met z'n drieën. Voetje jagen (vooral als die voeten onder de deken liggen) is nou eenmaal onweerstaanbaar. Met z'n drieën over me heen crossen 's nachts vinden ze ook het einde. Gelukkig slaap ik heel vast en wegen die frutsels nog niks.
Inge O schreef:als ik (zoals vorig jaar deze tijd) op zoek zou zijn naar een kitten mocht hij meteen komen, hij heeft ook nog een keer één van mijn lievelingskleurtjes .
Ach, één meer of minder, wat maakt dat nou uit? Zo'n kleine frummel kan er toch best nog bij?
(Mama is trouwens wel reusachtig voor een poes, dus als hij op mama lijkt wordt het een flinke vent.)
Inge O schreef:voor mij zou het ook niet uitmaken maar poezen zijn zo niet makkelijk in die dingen - ik heb schrik dat hij niet zou geaccepteerd worden door mijn poezenmonsters of misschien ook hun (hele goede) verstandhouding zou om zeep helpen .
Nou, aangezien hij nogal een brutale aap is en de enige die nog af en toe van mama op zijn kop krijgt, kun je daar wel eens gelijk in hebben. Volgens mij is hij wel het type 'onruststoker'.
Oh die zou hier prima passen met die donderstenen van mij. Die vliegen (ze zijn 3 en bijna 4) nog dagelijks zo het huis door
Maar die twee zijn zo leuk samen, dat ik bang ben dat een derde kat dat zal gaan verstoren..
sbientje schreef:oh wauw, Lily! wat een mooi poesje! en wat een druktemaker is broer hahaha, uitslovertje
Als ik er één zou houden, zou het ook Lily zijn
Op de één of andere manier zijn mijn poezen altijd schildpadjes, ik heb er echt een zwak voor. Ze is lekker pittig en onderzoekend, maar ook héél gek op knuffelen
Wat een dondersteen!!! Blij dat ik die hier niet bij mijn oudjes heb zitten
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne. Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)