Gewoon doordansenAriane schreef:Ik heb de hele ochtend een zonnedans voor jullie gedaan maar tot nu toe helpt het niet

Moderator: moderatorteam
Gewoon doordansenAriane schreef:Ik heb de hele ochtend een zonnedans voor jullie gedaan maar tot nu toe helpt het niet
Mens, ik doe niet andersSafari schreef:Gewoon doordansenAriane schreef:Ik heb de hele ochtend een zonnedans voor jullie gedaan maar tot nu toe helpt het niet![]()
Dan hebben jullie een regendans gedaanBruce-Roxy schreef:Hahahaha!Ik heb net zelfs samen met Bruce en Rox gedanst... toen ik dat deed begon het te regenen, dus ik ben maar gestopt...
HaddockandFriends schreef:Net het weer gezien en het wordt echt bagger, zelfs kans op onweer.
Wij haken af. De kans op mooie foto's is minimaal morgen, en de kans op hollen als het ineens gaat regenen is erg groot.
Super jammer keek er onwijs naar uit.
Ik vond mijn dansje toch redelijk lijken op alle bovenstaande!Ariane schreef:Dan hebben jullie een regendans gedaanBruce-Roxy schreef:Hahahaha!Ik heb net zelfs samen met Bruce en Rox gedanst... toen ik dat deed begon het te regenen, dus ik ben maar gestopt...
![]()
Natuurlijk wel, je hondje weet tenminste waar je lekker kunt eten.Bruce-Roxy schreef:HaddockandFriends schreef:Net het weer gezien en het wordt echt bagger, zelfs kans op onweer.
Wij haken af. De kans op mooie foto's is minimaal morgen, en de kans op hollen als het ineens gaat regenen is erg groot.
Super jammer keek er onwijs naar uit.Stom.. Zomer in NL..
![]()
Ik haak bij kans op Onweer sowieso af, heb niet zo'n zin om bij de eerste de beste knal naar Almere te lopen achter mn hondje aan die er dan namelijk vandoor zal gaan
In Almere?Safari schreef:Natuurlijk wel, je hondje weet tenminste waar je lekker kunt eten.Bruce-Roxy schreef:HaddockandFriends schreef:Net het weer gezien en het wordt echt bagger, zelfs kans op onweer.
![]()
Ik haak bij kans op Onweer sowieso af, heb niet zo'n zin om bij de eerste de beste knal naar Almere te lopen achter mn hondje aan die er dan namelijk vandoor zal gaan
Ja bij mij thuisBruce-Roxy schreef:In Almere?Safari schreef:Natuurlijk wel, je hondje weet tenminste waar je lekker kunt eten.Bruce-Roxy schreef:HaddockandFriends schreef:Net het weer gezien en het wordt echt bagger, zelfs kans op onweer.
![]()
Hahaha! Dan komt het goedSafari schreef: Ja bij mij thuistoevallig
Oh.Bruce-Roxy schreef:Ik vond mijn dansje toch redelijk lijken op alle bovenstaande!Ariane schreef:Dan hebben jullie een regendans gedaanBruce-Roxy schreef:Hahahaha!Ik heb net zelfs samen met Bruce en Rox gedanst... toen ik dat deed begon het te regenen, dus ik ben maar gestopt...
![]()
![]()