Ik ben het helemaal eens met Kells.Kells schreef:Die lusten alle honden volgens mij graag en daarom heb ik een dichte kattenbak.Kruimel53 schreef:Kattenbakken staan ook boven trouwens, de heren IJsco lusten best een kattendrol op z'n tijd
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voeden hond en katten
Moderator: moderatorteam
- Rapi
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Rottweiler, Boston Terrier, 3 katten.
- Aantal honden: 2
Re: Voeden hond en katten
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Goede tip !Rapi schreef:Ik ben het helemaal eens met Kells.Kells schreef:Die lusten alle honden volgens mij graag en daarom heb ik een dichte kattenbak.Kruimel53 schreef:Kattenbakken staan ook boven trouwens, de heren IJsco lusten best een kattendrol op z'n tijd
Onze kattenbak staat ook boven.
Kat kan rustig z'n ding doen, en wij hoeven niet eindeloos in te springen op dat wat voor de hond toch niet te weerstaan is.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Mila is als pup ooit eens half vast komen te zitten in zo'n bak, en trok de hele kap mee - daar schrok ze behoorlijk van. Sindsdien heeft ze nooit meer een kattendrol gegeten, ook niet als het een open bak is (die ik voor de kleinste kittens soms gebruik).Kells schreef:Die lusten alle honden volgens mij graag en daarom heb ik een dichte kattenbak.Kruimel53 schreef:Kattenbakken staan ook boven trouwens, de heren IJsco lusten best een kattendrol op z'n tijd
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Vind het zo'n onzin dat katten maar de hele dag voer hebben staan. Verbazingwekkend dat er zoveel dikke katten rondlopen? Inderdaad ze eten een muis ook niet verdeeld over 48 uur op.....(ook niet altijd in 1 keer) Hier 2 x per dag eten. 's ochtends brokjes, 's avonds kvv. Ieder op een vaste plek. Kay en kat Query eten in dezelfde ruimte. Zij stelen niet van elkaar. De rest zit in aparte ruimtes.
Zo heb ik goed overzicht over hoe de dieren eten. Gaat het moeizaam, duurt het lang of eten ze slecht. Ik heb het echt meteen door. Medicatie kan ik tijdens voor momenten er gewoon bij doen en dus ook nooit moeite mee en rond etenstijd zijn alle dieren paraat. Mooi controle moment dus.
Kattenbakken staan vooral boven. 1 benden. Kay heeft er nog nooit in gekeken. Norah wel. En of het een dichte bak is of niet, dat maakt haar echt niet uit. Deze bak staat nu omgedraaid zodat zij er niet bij kan, maar de katten er we in kunnen. Ingang richting muur met tussen ruimte. Staat tussen een krabpaal en kast in, dus Norah kan ook niet even om het hoekje kijken
Zo heb ik goed overzicht over hoe de dieren eten. Gaat het moeizaam, duurt het lang of eten ze slecht. Ik heb het echt meteen door. Medicatie kan ik tijdens voor momenten er gewoon bij doen en dus ook nooit moeite mee en rond etenstijd zijn alle dieren paraat. Mooi controle moment dus.
Kattenbakken staan vooral boven. 1 benden. Kay heeft er nog nooit in gekeken. Norah wel. En of het een dichte bak is of niet, dat maakt haar echt niet uit. Deze bak staat nu omgedraaid zodat zij er niet bij kan, maar de katten er we in kunnen. Ingang richting muur met tussen ruimte. Staat tussen een krabpaal en kast in, dus Norah kan ook niet even om het hoekje kijken

- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
katten krijgen voer in de bijkeuken die via een kattenluik te bereiken is.

Odin 2001-2013
Ivan 2001