nou ben ik helemaal geen opvanger van nature, want daarvoor hecht ik me gewoon teveel aan honden, en ik vond het eigenlijk nogal ver gaan dat ze me dat vroegen na drie hele weken rita.
heb het dan ook geweigerd en gezegd dat rita helemaal nog niet klaar is met inburgeren en ze ook nog wat gezondheidsissues heeft waar we aan werken plus dat ik niet wil opvangen.
kreeg ik een mailtje terug dat ze het erg vond dat rita leed (!) en of ik wel die ab nog steeds gaf.
toch maar een net mailtje teruggestuurd dat ze helemaal niet lijdt wel wat probleempjes heeft die de goede kant heen gaan en dat we ons, in samenwerking met mijn da, verre houden van nog meer ab.
geen antwoord terug gehad, dus ben benieuwd of ik nog weer een huisbezoek kan verwachten
vanmorgen zijn we verdwaald, ik heb delen van coventry gezien die ik in al die 7 jaar hier nog nooit gezien heb en was op een gegeven moment ook totaal mijn orientatie kwijt.
het kanaal maar weer opgezocht en aan een paar vroege bierdrinkers gevraagd welke kant ik uit moest en uiteindelijk zijn we na ruim 2,5 uur toch weer thuisgekomen.
rita is uitgeteld en ligt in diepe rust op haar bed, blij dat ze weer thuis is denk ik
ze heeft geen last van zuurbranden vandaag, heeft gewoon gegeten en had weer een normale drol...... ik hoop toch zo dat dat door blijft zetten!
mijn nieuwe fototoestel is er nog niet, dus helaas geen foto's van ons (ver)dwaalavontuur