Toen ik vanmorgen uit bed kwam was hij heel erg aan het schudden met zijn koppie, mijn man heeft toen meteen de DA gebeld en wij mochten om twee uur vanmiddag komen.
Hij heeft een flinke oorontsteking, de DA zei dat zijn gehoorgang dicht zat, en dat hij hem daarom een spuitje moest geven om de gehoorgang snel open te krijgen, omdat anders de druppels niet diep genoeg in zijn oor zouden komen.
Ook heeft hij er een stel druppels in gedaan.
We hebben oordruppels mee gekregen die we twee maal daags in zijn oor moeten doen, we moeten dit 10 dagen doen, en zei hij niet na 5 dagen denken het is al beter gewoon 10 dagen druppelen.
Ik heb toen maar meteen voor een wormenkuur gevraagt, dat moet inderdaad twee maal per jaar. Hij heeft Flubenol tabletten mee gegeven, morgenvroeg drie geven en de dag erna drie.
Als we bij de DA komen speelt hij altijd eerst met Beau, echt heel leuk.
Wij kregen complimenten van de DA, hij keek zo naar Beau en zei, het is een prachtige hond en mooi slank en het is een lieverd er zit geen greintje kwaad in, ik vond dat toch wel heel fijn klinken, en ben best wel trots op mijn Beautje.
Er was in de wachtkamer ook een vrouw met een Golden Retriever, ze had een hele lichte Golden bij zich echt een heel mooi beestje, ze keek naar onze Beau en zei, dat is een echte Golden Retriever, dit natuurlijk omdat Beau die goudbruine kleur heeft, dus ik heb vandaag weer enkele complimenten in de wacht gesleept.
Ik hoop nu dat zijn oor snel beter is, hij toont helemaal niet dat hij pijn heeft ofzo, hij is net zo speels als anders.