Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Bij ons op het werk in een boom
We hebben gebeld en ze komen binnen 3 dagen om het weg te halen, morgen ga ik betere foto;s proberen te maken, maar je krijgt er helemaal de kriebels van
Laatst gewijzigd door billy op 20 jun 2013 19:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Dat is wel een enorm groot wespennest zeg! Ik heb er wel eens eentje gezien, op het manegebedrijf waar ik werkte was het ieder jaar wel een paar keer bal in de binnenbak met een nest, maar die waren altijd kleiner en daar zag je nooit een hele zwerm wespen tegelijk aan de buitenkant van het nest zitten.
Zijn het zeker weten géén bijen?
LongFields schreef:Dat is wel een enorm groot wespennest zeg! Ik heb er wel eens eentje gezien, op het manegebedrijf waar ik werkte was het ieder jaar wel een paar keer bal in de binnenbak met een nest, maar die waren altijd kleiner en daar zag je nooit een hele zwerm wespen tegelijk aan de buitenkant van het nest zitten.
Zijn het zeker weten géén bijen?
Dat weet ik niet zeker, ik nam aan dat het wespen waren, ik ga meteen even zoeken
Ik dacht ook dat het bijen zouden zijn, wij hebben daar 1x een hele zwerm van door de straat gehad en die zijn toen bij ons in de tuin gaan zitten in een struik. Dat was een heel spektakel, die zijn toen wel bijna direct weggehaald trouwens. Er is via de gemeente een imker opgetrommeld die dat gedaan heeft.
Laatst gewijzigd door LongFields op 20 jun 2013 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Wespen zijn veel geler!
Dit zijn bijen!
Die zijn gelukkig minder agressief dan wespen, maar dicht in de buurt van de nest kunnen bijen ook niet zo vriendelijk zijn
Leer nooit een taal af, die je zelf niet spreekt! [/URL][/url]
Ik weet ongeveer wel hoe een bij of een wesp eruit ziet, maar dacht dit zijn werkers en die zien er misschien wat anders uit
Bestrijdingsdienst is afgebeld en de imker komt langs, hij belt me dan op, dan kan ik mooi eens zien hoe ze zo'n nest weghalen en foto's maken natuurlijk
billy schreef:Ik weet ongeveer wel hoe een bij of een wesp eruit ziet, maar dacht dit zijn werkers en die zien er misschien wat anders uit
Bestrijdingsdienst is afgebeld en de imker komt langs, hij belt me dan op, dan kan ik mooi eens zien hoe ze zo'n nest weghalen en foto's maken natuurlijk
vorig jaar hadden we een zwerm in de schoorsteen waar de imker helaas niet bij kon.....
ze hebben er gezeten totdat we de kachel gingen stoken in de winter. Helaas zullen ze dat niet overleefd hebben. Al zagen we gisteren ook weer een zwerm maar ik heb nog niet kunnen ontdekken waar die is neergestreken.
Imkers zijn er idd blij mee......de bijen dreigen uit te sterven
Het was heel leuk om zoiets eens wat dichterbij te kunnen zien, hij zei als ze wild worden, loop dan rustig achteruit toen ben ik maar iets verder gaan staan.
Voor de bijen hun oude standplaats verlieten hebben ze zich vol honing gezogen. Bijen die vol zitten steken niet makkelijk. Heel anders is dat met een hongerzwerm. Die zijn zeer prikkelbaar.
Trouwens met onweer in de lucht wil er ook wel eens een steekje vallen.