Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Eindelijk is het gelukt een regelmatig terugkerende gast in mijn tuin te fotograferen! Een razendsnelle vlinderkolibri. Om een idee te krijgen hoe hij beweegt hier een filmpje van Youtube.
Kells schreef:Dat is een Glasvleugelpijlstaart. Die heb je wel heel mooi vast weten te leggen! Super foto's! Edit: Net je filmpje bekeken en dat is wel een Kolibrievlinder. Ook prachtig vastgelegd.
Oh; eerlijk? Was ik toch in de heilige overtuiging dat het een kolibrivlinder was; qua beweging lijken ze sprekend op elkaar. Bedankt; weer wat geleerd!
(Filmpje is niet van mij; gepikt van Youtube om een idee te geven hoe zo,n beest beweegt).
Kells schreef:Dat is een Glasvleugelpijlstaart. Die heb je wel heel mooi vast weten te leggen! Super foto's! Edit: Net je filmpje bekeken en dat is wel een Kolibrievlinder. Ook prachtig vastgelegd.
Oh; eerlijk? Was ik toch in de heilige overtuiging dat het een kolibrivlinder was; qua beweging lijken ze sprekend op elkaar. Bedankt; weer wat geleerd!
(Filmpje is niet van mij; gepikt van Youtube om een idee te geven hoe zo,n beest beweegt).
Is wel dezelfde familie. De foto's zijn wel erg fraai. Zit je op Facebook? Post ze dan eens op de pagina van de Vlinderstichting, dat zullen ze vast waarderen.
Nee, geen lid van Facebook. Het staat je vrij de foto,s te pikken en ze aldaar neer te zetten hoor. Helaas zijn ze niet al te scherp maar dat is bij deze vliegensvlugge bewegingen vast onmogelijk.