Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Facebook en honden
Moderator: moderatorteam
-
Bmamavan2
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradormix
- Aantal honden: 1
Facebook en honden
Zie nu op een weggeef/ruilpagina op facebook, deze advertentie langskomen.
Ik vindt uberhaupt de combinatie al twijfelachtig maar om puppies zo te "verhandelen" vindt ik persoonlijk nogal vreemd.
Het zal wel met de beste bedoelingen zijn hoor, maar het zijn toch geen gebruiksvoorwerpen die je ruilt tegen een pak koffie?
Ben benieuwd wat voor mensen er op reageren en of de hondjes dan een fijne baas krijgen.
onze hond (mechelse herder) is drachtig van mu witte stafford dus over 2 maanden hebben er mechelse stafford pups dringend een liefdevol thuis nodig ..... intresse
Vind ik leuk · · Bericht volgen · 19 uur geleden via mobiel
3 personen vinden dit leuk.
...................Wat gaan die kosten?
18 uur geleden via mobiel · Vind ik leuk
.................... Staat bij weggeef dus gratis? ???
18 uur geleden via mobiel · Vind ik leu
...................... hier mag geen geld aan te pas komen. Graag even (alle) regels lezen
18 uur geleden · Vind ik leuk · 1
........................ Engelse of Amerikaanse Stafford?
18 uur geleden · Vind ik leuk
.........................ik wil wel komen kijken als ze geboren zijn
17 uur geleden · Vind ik leuk
......................... Raar idee hond ruilen tegen een paar pakken koffiepads
2 uur geleden via mobiel · Vind ik leuk
......................... jaaa intressen zeker, laat iets weten als je ze hebt 100% intressen
2 uur geleden · Vind ik leuk
Ik vindt uberhaupt de combinatie al twijfelachtig maar om puppies zo te "verhandelen" vindt ik persoonlijk nogal vreemd.
Het zal wel met de beste bedoelingen zijn hoor, maar het zijn toch geen gebruiksvoorwerpen die je ruilt tegen een pak koffie?
Ben benieuwd wat voor mensen er op reageren en of de hondjes dan een fijne baas krijgen.
onze hond (mechelse herder) is drachtig van mu witte stafford dus over 2 maanden hebben er mechelse stafford pups dringend een liefdevol thuis nodig ..... intresse
Vind ik leuk · · Bericht volgen · 19 uur geleden via mobiel
3 personen vinden dit leuk.
...................Wat gaan die kosten?
18 uur geleden via mobiel · Vind ik leuk
.................... Staat bij weggeef dus gratis? ???
18 uur geleden via mobiel · Vind ik leu
...................... hier mag geen geld aan te pas komen. Graag even (alle) regels lezen
18 uur geleden · Vind ik leuk · 1
........................ Engelse of Amerikaanse Stafford?
18 uur geleden · Vind ik leuk
.........................ik wil wel komen kijken als ze geboren zijn
17 uur geleden · Vind ik leuk
......................... Raar idee hond ruilen tegen een paar pakken koffiepads
2 uur geleden via mobiel · Vind ik leuk
......................... jaaa intressen zeker, laat iets weten als je ze hebt 100% intressen
2 uur geleden · Vind ik leuk

-
Bmamavan2
- Zeer actief
Re: Facebook en honden
Hond moet dus ook op punt van bevallen staan, als de pups over 2 maanden wegmogen.

- Hylos
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Lin851
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Witte herder
Hylos schreef:van mu stafford. Nou dat belooft nog wat.
Precies wat ik dacht, bevestig weer wat vooroordelen over de gemiddelde eigenaar van dat soort honden.
-
Bmamavan2
- Zeer actief
Ja moet ze nageven dat ze er dan geen hoofdprijs voor vragen op MP (unieke combinatie of zo iets).Nanna schreef:Hylos schreef:van mu stafford. Nou dat belooft nog wat.Het valt mij nog mee dat er niet steffert staat
![]()
Nou ja, als ze die hondjes willen ruilen tegen koffiepads dan gaan ze d'r gang maar. Lekkere combi ook, MH x Stafford
Tsja schrijftaal zegt soms al genoeg.
Vraag me af of ze hem wel in de juiste groep hebben geplaatst want een pup ruilen tegen een pak koffie o.i.d. lijkt mij wel raar.

- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
- Aantal honden: 4
Ben t niet vaak met je eens nanna maar dit was ook weer het eerste wat ik dachtNanna schreef:Lekkere combi ook, MH x StaffordHylos schreef:van mu stafford. Nou dat belooft nog wat.

- Hylos
- Zeer actief
Er staat zelfs gewoon "herder" ipv heddur ofzo.Nanna schreef:Hylos schreef:van mu stafford. Nou dat belooft nog wat.Het valt mij nog mee dat er niet steffert staat
![]()
Nou ja, als ze die hondjes willen ruilen tegen koffiepads dan gaan ze d'r gang maar. Lekkere combi ook, MH x Stafford
Maar idd fijne combi.. vet stoer mannnn die ga ik hallluh"

- Tenmashi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 0
Sowieso, laat je je hond dekken en dan moet je 'dringend' van de pups af. Begin er dan niet aaaan..
Daarom blijf ik maar een beetje weg van dieren-dingen op Facebook, al verwacht je dit natuurlijk niet op een gewone ruilpagina/groep. 
-
Bmamavan2
- Zeer actief
- primera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Bullterrier
ojee je voelt de problemen al aankomen. Wat een combinatie, ze zullen vast niet op de baasjes letten waar de pups heen gaan.
-
Bmamavan2
- Zeer actief
Nee, dat denk ik ook niet, als je er al zo graag vanaf wilt (pups zijn er nog niet eens).

-
Odi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie
Advertentie staat ook op MP. Daar vragen ze er € 100,00 voor.
- Rapi
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Rottweiler, Boston Terrier, 3 katten.
Wat word ik hier moe en verveeld vanKells schreef:Doe eens een linkje?Odi schreef:Advertentie staat ook op MP. Daar vragen ze er € 100,00 voor.
Hondenanalfabetisme...
Linkje?
-
Odi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
- Hylos
- Zeer actief
- Rapi
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Rottweiler, Boston Terrier, 3 katten.
Mwah...ik geloof dat jij slecht je huiswerk doet. Eigenlijk wel heel slecht trouwens, want blijkbaarnheb jij je niet ingelezen. Ik lever wel degelijk een bijdrage, maar ik stel me bescheiden op. Er zijn nogal wat hardroepers en beterweters, en daar wil ik geen deel van uitmaken.Kells schreef:Zeg Rapi, kun je ook iets zinnigs bijdragen? Jou bijdragen op dit forum bestaan tot nu toe voornamelijk uit smileys.Rapi schreef:Wat word ik hier moe en verveeld vanKells schreef:Doe eens een linkje?Odi schreef:Advertentie staat ook op MP. Daar vragen ze er € 100,00 voor.![]()
![]()
Hondenanalfabetisme...![]()
Linkje?
Los daarvan kom ik hier net kijken op dit forum, en misschien moet jij dan maar eens eerst goed kijken wat ik hier tot nu gepost heb. Ik heb respect op nummer 1 staan, jouw bijdrage geeft daar geen blijk van
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Niets mis met smilies
Ik maak er ook gebruik van
Best veel eigenlijk
Nog nooit iemand over gehoord...
Wel over m'n puntjes... nou ja... daar weet ik ook nog steeds eigenlijk niet van hoe ik dat laat... maar goed... ik ging iets toevoegen:
Ik snap werkelijk waar niet waarom ze op Weggeefhoeken op Facebook dit toestaan. Ik zat er ook op 1, dan was het weer puppies, dan weer kittens. Allemaal te vroeg weg of zonder inentingen etc. en broodfok ervan afstralend. En mensen gaan uiteraard commentaar leveren en dan heb je weer mensen die dat onzin vinden, dus dat werden zinloze discussies.
Inmiddels heb ik dus zelf een Weggeefhoek opgericht waarbij het herplaatsen van huisdieren niet is toegestaan
Werkt ideaal!
Best veel eigenlijk
Nog nooit iemand over gehoord...
Wel over m'n puntjes... nou ja... daar weet ik ook nog steeds eigenlijk niet van hoe ik dat laat... maar goed... ik ging iets toevoegen:
Ik snap werkelijk waar niet waarom ze op Weggeefhoeken op Facebook dit toestaan. Ik zat er ook op 1, dan was het weer puppies, dan weer kittens. Allemaal te vroeg weg of zonder inentingen etc. en broodfok ervan afstralend. En mensen gaan uiteraard commentaar leveren en dan heb je weer mensen die dat onzin vinden, dus dat werden zinloze discussies.
Inmiddels heb ik dus zelf een Weggeefhoek opgericht waarbij het herplaatsen van huisdieren niet is toegestaan
Werkt ideaal!
-
Bmamavan2
- Zeer actief
Ik zag deze dus op een weggeefhoek staan en dacht ja hoor, daar gaan we weer......
En het gekke is dat hier bijna normaal op gereageerd wordt terwijl op andere advertenties (bijv. wegens overlijden van moeder zoeken we een goed tehuis voor haar hondje)iemand compleet afgemaakt wordt, rare mensen toch
Maar ik hoop dat deze aparte kruisingen niet bij mij in de buurt komen te wonen, het zijn ieder an sich al rassen waar je verstand van moet hebben (mijn inziens) maar die samen in een hond? Lekker doordachte actie weer.
En het gekke is dat hier bijna normaal op gereageerd wordt terwijl op andere advertenties (bijv. wegens overlijden van moeder zoeken we een goed tehuis voor haar hondje)iemand compleet afgemaakt wordt, rare mensen toch
Maar ik hoop dat deze aparte kruisingen niet bij mij in de buurt komen te wonen, het zijn ieder an sich al rassen waar je verstand van moet hebben (mijn inziens) maar die samen in een hond? Lekker doordachte actie weer.

-
Drijver
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gremlins
- Aantal honden: 5
staford & mechelse herder pups tiepice herdes kleur en wit met bruine staford pups moeten nog geboren worden maar aan de ouders te zien worden t mooie pups
Euh, maak ik hier nou op dat hij denkt dat er én herders én staffords uitkomen?
Pas als hij flora en fauna heeft verwoest, heeft de mens in de gaten dat hij geld niet kan eten.
- Lynnepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
NeeDrijver schreef:staford & mechelse herder pups tiepice herdes kleur en wit met bruine staford pups moeten nog geboren worden maar aan de ouders te zien worden t mooie pups
Stafford en Mechelse herder pups.
Typische herder kleur (vader of moeder) en wit met bruine stafford (vader of moeder)
Pups moeten nog geboren worden, maar aan de ouders te zien worden het mooie pups.

- Sammiez
- Actief
- Mijn ras(sen): kruising klein/middelgroot
kruising border*appensenner - Aantal honden: 2
Dat was natuurlijk een ongelukje. Gevalletje: 'Doet ie anders nooooit!!'Tenmashi schreef:Sowieso, laat je je hond dekken en dan moet je 'dringend' van de pups af. Begin er dan niet aaaan..Daarom blijf ik maar een beetje weg van dieren-dingen op Facebook, al verwacht je dit natuurlijk niet op een gewone ruilpagina/groep.
hondentrimsalonsamantha.webklik.nl
- kaatje888
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.
En honden zijn ook mooie ruilmiddelen tegen een pak koffiepads toch..
In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
- Tenmashi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 0
"Ik heb een mannetje en een vrouwtje bij elkaar gelaten en nu hebben ze baby's, hoe kan dat nou?!Sammiez schreef:Dat was natuurlijk een ongelukje. Gevalletje: 'Doet ie anders nooooit!!'Tenmashi schreef:Sowieso, laat je je hond dekken en dan moet je 'dringend' van de pups af. Begin er dan niet aaaan..Daarom blijf ik maar een beetje weg van dieren-dingen op Facebook, al verwacht je dit natuurlijk niet op een gewone ruilpagina/groep.
-
Drijver
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gremlins
- Aantal honden: 5
Het is maar hoe je het leestLynnepien schreef:NeeDrijver schreef:staford & mechelse herder pups tiepice herdes kleur en wit met bruine staford pups moeten nog geboren worden maar aan de ouders te zien worden t mooie pups
Euh, maak ik hier nou op dat hij denkt dat er én herders én staffords uitkomen?![]()
Stafford en Mechelse herder pups.
Typische herder kleur (vader of moeder) en wit met bruine stafford (vader of moeder)
Pups moeten nog geboren worden, maar aan de ouders te zien worden het mooie pups.
Pas als hij flora en fauna heeft verwoest, heeft de mens in de gaten dat hij geld niet kan eten.
-
Bmamavan2
- Zeer actief
Even wat updaten want ze zijn geboren hoor (en ik weet nog steeds niet tegen hoeveel pakken koffiepads ze weg gaan), stelletje.....
....... Huh wat een combinatie??
19 juni om 22:04 via mobiel · Vind ik niet meer leuk · 2
................. Je hebt een prive bericht, zal onder Overige staan (Computer facebook pagina, dus niet mobiel)
20 juni om 0:40 · Vind ik leuk
.................. een reactie wordt wel gewaardeerd
20 juni om 11:21 · Vind ik leuk · 1
................... heb netjes een pb gehad
20 juni om 11:43 via mobiel · Vind ik leuk
.................... Dat zien wij niet in de groep
20 juni om 11:48 · Vind ik leuk
................... Hier geen reactie op pb. Wel gelezen
20 juni om 11:54 via mobiel · Vind ik leuk
.................... tis een engelse
20 juni om 12:41 via mobiel · Vind ik leuk
.................. Is dit nog relevant?
27 juni om 13:34 · Vind ik leuk · 1
................... zeker die blijft maar dikker worden
27 juni om 14:08 via mobiel · Vind ik leuk
.................... Is dit nog relevant?
4 juli om 11:53 · Vind ik leuk
................... zeker mu hond blijft maar dikker worden
4 juli om 14:21 via mobiel · Vind ik leuk · 1
.................... ja da is nog relevant
4 juli om 14:39 via mobiel · Vind ik leuk
.................... Is di nog relevant?
11 juli om 13:18 · Vind ik leuk
........................ ja nog steeds relevant wat wil je weten
11 juli om 15:18 via mobiel · Vind ik leuk
........................ Of je de regels hebt gelezen... Zoals je merkt vraag ik het wekelijks om de pagina actueel te houden...
11 juli om 15:19 · Vind ik leuk · 1
......................... oke
11 juli om 15:21 via mobiel · Vind ik leuk
........................ volgens mij hoort dit niet op deze site, geloof niet dat een hond gratis wordt weggegeven als er geld voor gevangen kan worden. En ruilen voor koffiepads geloof ik ook niet.
11 juli om 17:30 · Vind ik leuk
........................ Op deze pagina mag dit ............ Misschien dat het vreemd overkomt, maar wij gaan er vanuit dat de bedoelingen goed zijn. Niet iedereen die een hond wil, kan een hond kopen en wellicht dat op deze manier de hondjes bij goede baasjes terecht komen die het wat minder breed hebben
11 juli om 17:44 · Vind ik leuk · 1
......................... Ja dat juich ik alleen maar toe
11 juli om 17:45 via mobiel · Vind ik leuk
........................ Maar ik geloof gewoon niet dat deze honden niet verkocht worden, maar goed laat ik van het beste in de mens uit gaan
11 juli om 18:28 via mobiel · Vind ik leuk
......................... nu hoeven ze de honden niet in te enten enz. kost het hun geen geld
11 juli om 18:30 · Vind ik leuk
......................... ik ben blij als ze allemaal een thuis hebben fok die geld ik geef meer om een hond dan om papier
12 juli om 11:26 via mobiel · Vind ik leuk · 1
.......................... en dit gun ik iedereen die graag een hond wil .endit blijft relevand hier lopen er dadelijk 13 rond
12 juli om 11:29 via mobiel · Vind ik leuk · 1
.............................. en hoe kom je bij die koffiepads????
12 juli om 11:31 via mobiel · Vind ik leuk
.............................. 13? Pfieuw wat een hoop! ! Ik hoop voor jullie dat jullie snel baasjes vinden . En gelijk heb je wat je zegt over dat geld....veel belangerijker is dat ze een goed huisje vinden.
12 juli om 11:33 via mobiel · Vind ik leuk · 1
................................. maar bij deze zoek ik lieve baasjes geen gezeur
12 juli om 11:34 via mobiel · Vind ik leuk · 2
................................ Nou ik ben superblij met al die reacties nu weet ik dat de bedoelingen goed zijn. Heel veel succes met het vinden van goede baasjes want 13 dat is niet niets.
12 juli om 12:23 via mobiel · Vind ik leuk · 1
............................... Mis ben ik er wel 1 van
12 juli om 22:50 via mobiel · Vind ik leuk · 1
................................ graag t duurt niet meer lang
13 juli om 12:22 via mobiel · Vind ik leuk
.................................... is dit nog relevant?
zondag om 22:37 · Vind ik leuk
....................................... ja de pups zijn geboren kom maar kijken
Gisteren om 11:55 via mobiel · Vind ik leuk
......................................past goed bij ons? hihi
Gisteren om 11:59 via mobiel · Vind ik leuk
..................................... 4 herder achtige kleuren waar stafford wel te zien is en 7 zwartmet bruine vlekjes egte stafford kleuren alemaal heben ze witte pootjes of tip op staard
....................................... wil je er een .......
Gisteren om 12:01 via mobiel · Vind ik leuk
....................................... mooi zeg....verders goed bevallen.
...................................... heb je foto's ?
Vind ik leuk
.................................... nee ik niet. laat mijn vrouw het maar niet horen hihi
via mobiel · Vind ik leuk
.................................... ik wil er messchien wel een als maatje voor me stafford wel een teefje
· Vind ik leuk
...................................... ja zeker een natuurlijke worp
....................................... doe eens foto erbij.
........................................... heb ze wel maar internet gaat via playstation 3 ken effe geen foto's uploden maar kom maar kijken weten we of t ook sirieus is
................................................ welke wijk woon je?
· Vind ik leuk
Scott Maris Ferres Zegiknie meschien kan ik naar jou toe mailen chris
........................................... door gebrek aan woon ruimte woon effe niet in ........ maar .........boven .........................
Gisteren om 12:08 via mobiel · Vind ik leuk
.................................................. er zijn er pas 2 gerezerveerd
Gisteren om 12:11 via mobiel · Vind ik leuk
....................................................... 4 herder achtige kleuren en7 zwart met bruine vlekjes/strepen alemaal hebben ze wat wit
Sorry voor alle puntjes maar ik heb namen, plaatsen en telfoonnummers er even uitgehaald.
Zal kijken of nog een foto geplaatst krijg.
het grootste kulargument vind ik wel dat ze vinden dat ook mensen die minder te besteden zo een hond kunnen krijgen, net of een hond na aanschaf geen geld meer kost?!
Pfffff kan me daar kwaad om maken.
....... Huh wat een combinatie??
19 juni om 22:04 via mobiel · Vind ik niet meer leuk · 2
................. Je hebt een prive bericht, zal onder Overige staan (Computer facebook pagina, dus niet mobiel)
20 juni om 0:40 · Vind ik leuk
.................. een reactie wordt wel gewaardeerd
20 juni om 11:21 · Vind ik leuk · 1
................... heb netjes een pb gehad
20 juni om 11:43 via mobiel · Vind ik leuk
.................... Dat zien wij niet in de groep
20 juni om 11:48 · Vind ik leuk
................... Hier geen reactie op pb. Wel gelezen
20 juni om 11:54 via mobiel · Vind ik leuk
.................... tis een engelse
20 juni om 12:41 via mobiel · Vind ik leuk
.................. Is dit nog relevant?
27 juni om 13:34 · Vind ik leuk · 1
................... zeker die blijft maar dikker worden
27 juni om 14:08 via mobiel · Vind ik leuk
.................... Is dit nog relevant?
4 juli om 11:53 · Vind ik leuk
................... zeker mu hond blijft maar dikker worden
4 juli om 14:21 via mobiel · Vind ik leuk · 1
.................... ja da is nog relevant
4 juli om 14:39 via mobiel · Vind ik leuk
.................... Is di nog relevant?
11 juli om 13:18 · Vind ik leuk
........................ ja nog steeds relevant wat wil je weten
11 juli om 15:18 via mobiel · Vind ik leuk
........................ Of je de regels hebt gelezen... Zoals je merkt vraag ik het wekelijks om de pagina actueel te houden...
11 juli om 15:19 · Vind ik leuk · 1
......................... oke
11 juli om 15:21 via mobiel · Vind ik leuk
........................ volgens mij hoort dit niet op deze site, geloof niet dat een hond gratis wordt weggegeven als er geld voor gevangen kan worden. En ruilen voor koffiepads geloof ik ook niet.
11 juli om 17:30 · Vind ik leuk
........................ Op deze pagina mag dit ............ Misschien dat het vreemd overkomt, maar wij gaan er vanuit dat de bedoelingen goed zijn. Niet iedereen die een hond wil, kan een hond kopen en wellicht dat op deze manier de hondjes bij goede baasjes terecht komen die het wat minder breed hebben
11 juli om 17:44 · Vind ik leuk · 1
......................... Ja dat juich ik alleen maar toe
11 juli om 17:45 via mobiel · Vind ik leuk
........................ Maar ik geloof gewoon niet dat deze honden niet verkocht worden, maar goed laat ik van het beste in de mens uit gaan
11 juli om 18:28 via mobiel · Vind ik leuk
......................... nu hoeven ze de honden niet in te enten enz. kost het hun geen geld
11 juli om 18:30 · Vind ik leuk
......................... ik ben blij als ze allemaal een thuis hebben fok die geld ik geef meer om een hond dan om papier
12 juli om 11:26 via mobiel · Vind ik leuk · 1
.......................... en dit gun ik iedereen die graag een hond wil .endit blijft relevand hier lopen er dadelijk 13 rond
12 juli om 11:29 via mobiel · Vind ik leuk · 1
.............................. en hoe kom je bij die koffiepads????
12 juli om 11:31 via mobiel · Vind ik leuk
.............................. 13? Pfieuw wat een hoop! ! Ik hoop voor jullie dat jullie snel baasjes vinden . En gelijk heb je wat je zegt over dat geld....veel belangerijker is dat ze een goed huisje vinden.
12 juli om 11:33 via mobiel · Vind ik leuk · 1
................................. maar bij deze zoek ik lieve baasjes geen gezeur
12 juli om 11:34 via mobiel · Vind ik leuk · 2
................................ Nou ik ben superblij met al die reacties nu weet ik dat de bedoelingen goed zijn. Heel veel succes met het vinden van goede baasjes want 13 dat is niet niets.
12 juli om 12:23 via mobiel · Vind ik leuk · 1
............................... Mis ben ik er wel 1 van
12 juli om 22:50 via mobiel · Vind ik leuk · 1
................................ graag t duurt niet meer lang
13 juli om 12:22 via mobiel · Vind ik leuk
.................................... is dit nog relevant?
zondag om 22:37 · Vind ik leuk
....................................... ja de pups zijn geboren kom maar kijken
Gisteren om 11:55 via mobiel · Vind ik leuk
......................................past goed bij ons? hihi
..................................... 4 herder achtige kleuren waar stafford wel te zien is en 7 zwartmet bruine vlekjes egte stafford kleuren alemaal heben ze witte pootjes of tip op staard
....................................... wil je er een .......
....................................... mooi zeg....verders goed bevallen.
...................................... heb je foto's ?
Vind ik leuk
.................................... nee ik niet. laat mijn vrouw het maar niet horen hihi
.................................... ik wil er messchien wel een als maatje voor me stafford wel een teefje
· Vind ik leuk
...................................... ja zeker een natuurlijke worp
....................................... doe eens foto erbij.
........................................... heb ze wel maar internet gaat via playstation 3 ken effe geen foto's uploden maar kom maar kijken weten we of t ook sirieus is
................................................ welke wijk woon je?
· Vind ik leuk
Scott Maris Ferres Zegiknie meschien kan ik naar jou toe mailen chris
........................................... door gebrek aan woon ruimte woon effe niet in ........ maar .........boven .........................
Gisteren om 12:08 via mobiel · Vind ik leuk
.................................................. er zijn er pas 2 gerezerveerd
Gisteren om 12:11 via mobiel · Vind ik leuk
....................................................... 4 herder achtige kleuren en7 zwart met bruine vlekjes/strepen alemaal hebben ze wat wit
Sorry voor alle puntjes maar ik heb namen, plaatsen en telfoonnummers er even uitgehaald.
Zal kijken of nog een foto geplaatst krijg.
het grootste kulargument vind ik wel dat ze vinden dat ook mensen die minder te besteden zo een hond kunnen krijgen, net of een hond na aanschaf geen geld meer kost?!
Pfffff kan me daar kwaad om maken.

-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
-
Bmamavan2
- Zeer actief
-
moniek&bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Ik zie via facebook heel vaak dit soort taferelen.
Katten, konijnen, honden, etc die worden weggegeven.
Soms met de beste bedoelingen en soms echt te belachelijk voor woorden.
Denk dat je er weinig aan doet.
Er hing hier van de week ook een kaartje in de supermarkt:
Steffords te koop:
4 donkere steffords. Nu al breed en gespierd, niet voor watjes!
Ze moete snel weg want ze beginnen me tuin te slopen.
06....
Dan denk ik ook pff..
Maarja, kan er niet veel aan doen 
Katten, konijnen, honden, etc die worden weggegeven.
Soms met de beste bedoelingen en soms echt te belachelijk voor woorden.
Denk dat je er weinig aan doet.
Er hing hier van de week ook een kaartje in de supermarkt:
Steffords te koop:
4 donkere steffords. Nu al breed en gespierd, niet voor watjes!
Ze moete snel weg want ze beginnen me tuin te slopen.
06....
Dan denk ik ook pff..
-
mijn goldens
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Odi schreef:http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Linkje doet het inmiddels niet meer.
Wel vreemd dat je "zomaar kan ruilen", en meestal is het: van ruilen komt huilen