En ze wordt altijd zo vreselijk vies met wandelingen...

En soms ook zo vreselijk agressief

Nee, jullie hebben vast wel door dat ik er totaal geen spijt van heb
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 1&t=137465
De situatie was toentertijd nou niet echt ideaal, gescheiden ouders, fulltime werk, ik die 16 jaar was en er nog van alles in mijn leven kon gebeuren... Best begrijpelijk dat er een aantal waren die het niet zagen zitten. Ik denk dat ik een dosis geluk heb gehad, Juultje is echt een geweldige hond. Of, zoals jullie dat noemen, een once in a lifetime hond? Ik denk dat ze dat wel is

De allereerste foto van Juultje bij ons thuis
De situatie met mijn gescheiden ouders is hartstikke goed verlopen. Mijn hond gaat mee met mijn jongere zusjes in de co-ouderschap. Ze weet precies wat elk huis te bieden heeft en weet ook heel duidelijk welke regels bij welk huis horen. Bij mijn vader gaat ze absoluut niet op de bank, maar ze weet dat het bij mijn moeder wel mag.
En ja, nu studeer ik en woon ik op kamers: maar ik ben toch zeker 2-3 dagen in de week bij mijn ouders om bij Juul te zijn, ik kan echt niet zonder haar en ik kan dan ook niet wachten tot ik afgestudeerd ben en een groter huisje heb. Dan kan ze eindelijk mee! Tot grote verdriet van mijn ouders en zusjes...

Nouja, om deze reden, ik kan zo lekker met haar knuffelen op de bank. Zo'n heerlijk beertje met een zacht vachtje
Helaas hebben we ook een mindere tijd gehad, Juultje is drie maanden terug geopereerd aan haar knie. De kruisband was gescheurd en de meniscus was kapot. Ze kon daarvoor nog maar net 20 minuten lopen, terwijl we anders wel 1 tot 2 uur door de polder konden wandelen.

Hier is ze net thuis van de operatie. Wat was ze zielig... Na vijf dagen voelde ze zich weer een heel stuk beter.
Gelukkig gaat het nu al een stuk beter met haar, we zijn de wandelingen aan het opbouwen en gisteren is ze naar het strand geweest voor het eerst! Dus hopelijk kunnen we over een paar weken weer lekker lang wandelen, want dat mis ik wel.
Bedankt voor het lezen!
Groetjes Danielle en Juultje