vul het laatste lijstje even aan ajb en geef ook even aan of en hoe je overnacht.moosje schreef:Onder voorbehoud wil ik ook graag mee met Jade en Bleza.
De mensen 'onder voorbehoud' ....probeer wel zo snel mogelijk zeker te zijn ajb.
Moderator: moderatorteam
vul het laatste lijstje even aan ajb en geef ook even aan of en hoe je overnacht.moosje schreef:Onder voorbehoud wil ik ook graag mee met Jade en Bleza.

Ah, op die manier. Ik snap em!Hilde schreef:Omdat we daar doorliepen Monique.. Tijdens het wandelen gaat h
et wel goed, maar Beau is nog de hele dag over de zeik geweest na die ene keer, dus neem liever geen risicoIs verder geen probleem voor zo'n weekend hoor, maar ik zie liever gewoon geen direct contact tussen Jade en Beau.

Waarschijnlijk hoor ik het Woensdagmiddag laat definitief.MJ schreef:
De mensen 'onder voorbehoud' ....probeer wel zo snel mogelijk zeker te zijn ajb.

Jullie zouden toch bij iemand thuis bunkeren.??Mit schreef:Ik wil wel een hut delen hoor Kees. Maar 8 honden in een hut, weet niet of dat akkoord is

Als je wilt kun je met Asta in de trekkershut die ik gereserveerd heb voor mezelf en Sil en Sam. (Of alleen Sam, even afhankelijk van vervoer, Silka en OV is geen goede combinatie).Asta schreef:Mij lijkt dit ook wel leuk
Dat klinkt goedMarion. schreef:Allison, ik heb eventueel wel een tent voor je. Splinternieuw, slechts 1x gebruikt. Maar ik wil hem wel weer terug![]()
Met een 5-persoons(honds) slaapcabine![]()
![]()
)
Rami schreef:Als je wilt kun je met Asta in de trekkershut die ik gereserveerd heb voor mezelf en Sil en Sam. (Of alleen Sam, even afhankelijk van vervoer, Silka en OV is geen goede combinatie).Asta schreef:Mij lijkt dit ook wel leuk
Ik denk dat 1 of 2 personen en 2 of 3 honden niet zo heel veel uitmaakt.
Laat maar weten!![]()
Oh en MJ: mijn onder voorbehoud heeft dus te maken met of ik één of twee honden mee neem. Als ik mee kan rijden en Silka en Sam passen in de desbetreffende auto, dan neem ik ze allebei mee. Maar moet ik met de trein dan neem ik alleen Sam mee.
Nou, hartstikke leuk! En ja, Silka paste perfect onder de hoedenplank van de Volvo.Asta schreef:Rami schreef:Als je wilt kun je met Asta in de trekkershut die ik gereserveerd heb voor mezelf en Sil en Sam. (Of alleen Sam, even afhankelijk van vervoer, Silka en OV is geen goede combinatie).Asta schreef:Mij lijkt dit ook wel leuk
Laat maar weten!![]()
Oh en MJ: mijn onder voorbehoud heeft dus te maken met of ik één of twee honden mee neem. Als ik mee kan rijden en Silka en Sam passen in de desbetreffende auto, dan neem ik ze allebei mee. Maar moet ik met de trein dan neem ik alleen Sam mee.graag! je kan altijd met mij meerijden natuurlijk weet alleen niet of we silka erin krijgen, de volvo was natuurlijk wel veel ruimer met een holletje onder de hoedenplank
Ik heb een Kangoo dus passen gaat het altijdRami schreef:Nou, hartstikke leuk! En ja, Silka paste perfect onder de hoedenplank van de Volvo.Asta schreef:Rami schreef:Als je wilt kun je met Asta in de trekkershut die ik gereserveerd heb voor mezelf en Sil en Sam. (Of alleen Sam, even afhankelijk van vervoer, Silka en OV is geen goede combinatie).Asta schreef:Mij lijkt dit ook wel leuk
Laat maar weten!![]()
Oh en MJ: mijn onder voorbehoud heeft dus te maken met of ik één of twee honden mee neem. Als ik mee kan rijden en Silka en Sam passen in de desbetreffende auto, dan neem ik ze allebei mee. Maar moet ik met de trein dan neem ik alleen Sam mee.graag! je kan altijd met mij meerijden natuurlijk weet alleen niet of we silka erin krijgen, de volvo was natuurlijk wel veel ruimer met een holletje onder de hoedenplank
![]()
Ik kan sowieso heel makkelijk oppas krijgen hoor voor Silka. Dus als wij (Sil, Sam en ik) niet in een auto te proppen zijn (van jou of eventueel van Tiny) dan laat ik haar bij de oppas.
Fijn, Tiny!Tiny schreef:
Ik heb een Kangoo dus passen gaat het altijdAls ik een kleine bench erbij zet kunnen die van jou makkelijk mee, ik wil Silka graag ontmoeten.
Misschien gaan ze alles synchroon doenRami schreef:Fijn, Tiny!Tiny schreef:
Ik heb een Kangoo dus passen gaat het altijdAls ik een kleine bench erbij zet kunnen die van jou makkelijk mee, ik wil Silka graag ontmoeten.
![]()
Ik denk dat je Silka wel leuk zult vinden. Ze lijkt heel erg op jouw Kiertje.
Ben wel benieuwd hoe de dames elkaar zullen vinden. Toch een beetje alsof ze in een spiegel kijken, denk ik.
MJ schreef:heb je die al geboekt, BP , bij de camping ?bouvierpoedel schreef: Boefpoedel/kees met 5 honden , trekkershut.???OVB
Voor de boekers en samendelers van de trekkershutten...overleg wel ajb even met de camping met hoeveel je in zo'n hut gaat en vooral met hoeveel honden dat gaat zijn. Dat ze er wel mee accoord gaan !

Volgens mij wel. Ze wilde in ieder geval met Asta wel in mijn riante trekkershut.Hilly45 schreef:Ik meende gelezen te hebben dat Antoinette ook meegaat met Asta. Maar weet niet, of het al 100% zeker is.

Tuurlijk is die meer dan prachtig!Hilly45 schreef:Het lijkt mij ook wel gaaf. Ik weet dat de omgeving onwijs mooi is, Holterberg blijft mijn geliefde plek.
Sandra met Djiny onder voorbehoud.Mellow schreef:Marie-José met Dusty en Gijsje in tent
Hilde met Beau in tent
Marleen met Csiva en Luca (maar is het omgeving holten, slaap ik gewoon thuis (niet op camping overnachten)
Tiny en Akira (onder voorbehoud want Des moet misschien rond die tijd het ziekenhuis in)Bij MJ in tent
Hilly met Sam trekkershut
Mellow met Man en Sam & Binkie (en misschien Pippa), (niet op camping overnachten, zaterdag present)
Mit en Qal met Stellar, Io en U Bij Marleen, zaterdag en zondag present!
Roompie met Barney, Romy en Poppy. (niet op camping overnachten)
Irmelin (Rami) met Sam en waarschijnlijk ook Silka (Trekkershut )
Marion met Saar en Miep, met een vouwwagen of tent.
Sandra & Mecx. (tent )
Fabiola17 + man + Joy, met PopUp vouwwagen
Boefpoedel/kees met 5 honden , trekkershut.???OVB
Antoinette met Asta, trekkershut met Irmelin
Zo, lekker veel kleur, hahahaha