Hilde schreef:Zou een logeerhond ook de oppas mogen opvoeden?

Moderator: moderatorteam
Hilde schreef:Zou een logeerhond ook de oppas mogen opvoeden?
Pakdebal schreef:
het gaat om de hond en NIET om de persoon , van wie de hond is
jullie begrijpen mij verkeerd , dus het ligt NIET aan mij, modteam !
.
Nou ja, mijn schatjePakdebal schreef:Inge schreef: Welke honden komen wel binnen?
Alle soorten en maten? Of alleen Stabij(na)s?
Ik ben echt benieuwd, ik zoek nog een goede oppas voor NumaWil ik best een stukje voor rijden hoor
ridgeback, teef, maar die is ziek geworden , herder/labrador mix , heel lief , en dan deze
maar ik wil jouw hond niet , kijk wel uit, zeg !
.
och jezis, hoe oud ben je ook alweer?Pakdebal schreef:Tara schreef:Je kunt hem natuurlijk ook gewoon een por verkopen, en dan "Tshhhh!" zeggen.Pakdebal schreef:moniek&bo schreef:Ik zou het als baasje niet tof vinden als een oppas zich overal mee meende te moeten bemoeien en dat óók nog op internet gaat lopen verkondigen!
het is een nood oproep , deze hond heeft hulp nodig !
en weet hoeveel honden dat ook nodig hebben, maar de wereld is zo van .. " niet mee bemoeien " ..
dat kan ik niet uitstaan, dat je een hond niet kan helpen
.
Dat kan ook helpen natuurlijk.
nee, dat is " opvoeden " en dat mag van jullie niet , toch ?
je spreekt jezelf nu tegen ..![]()
.
Kom, we droppen Nilo en Beau bij haar! TegelijkertijdHilde schreef:Zou een logeerhond ook de oppas mogen opvoeden?
Als je me maar snapt, marianmarian* schreef:Je hoeft niet zo te schreeuwen
fenneke schreef:
Ik geloof geen bal van al die verhalen over de oppas hond
Pakdebal schreef:
ik kan er een boek over schrijven , en merk dat jullie honden eitjes zijn ..
Jaap* schreef:Als ik een bezoekhond in huis heb, of erop zou passen, dan zorg ik er wel voor dat hij hier niet op de tafel klimt. En dergelijke![]()
Ik heb niet de behoefte om zo'n hond op te voeden, maar ik tolereer er niet heel veel meer van dan van mijn eigen hond.
Hou nou eens op met anderen er steeds aan de haren bij te slepen en de confrontatie te zoeken.Pakdebal schreef:dat is opvoeden , Jaap, en dat mag niet volgens de meute , dus moet je hem gewoon op tafel laten staan.Jaap* schreef:Als ik een bezoekhond in huis heb, of erop zou passen, dan zorg ik er wel voor dat hij hier niet op de tafel klimt. En dergelijke![]()
Ik heb niet de behoefte om zo'n hond op te voeden, maar ik tolereer er niet heel veel meer van dan van mijn eigen hond.
thom schreef:Mijn god![]()
Onze kleindochters zijn hier toch echt zeer regelmatig, die ga ik toch ook niet opvoeden, daar zijn hun ouders voor. Ze weten alleen wel wat onze grenzen zijn, dat dan weer wel
Onze kleindochters krijgen best een vrije, maar wel goede opvoeding. Maar als ze hier logeren, dan gelden onze normen, dat weten ze ook.Pakdebal schreef:thom schreef:Mijn god![]()
Onze kleindochters zijn hier toch echt zeer regelmatig, die ga ik toch ook niet opvoeden, daar zijn hun ouders voor. Ze weten alleen wel wat onze grenzen zijn, dat dan weer wel
dat moet inderdaad als grootouders, tenen krommend zijn , nu tegenwoordig de kinderen zo vrij worden opgevoed ..![]()
.
Pakdebal schreef:Jaap* schreef:Als ik een bezoekhond in huis heb, of erop zou passen, dan zorg ik er wel voor dat hij hier niet op de tafel klimt. En dergelijke![]()
dat is opvoeden , Jaap, en dat mag niet volgens de meute , dus moet je hem gewoon op tafel laten staan
.
Inge schreef:Ingaan op de werkelijke vraag heeft geen zin hoor.
Hahahaha... ik vind PdB zo grappig, die doet alsof ze een plaat voor d'r kop heeft die dikker is dan een dikke balk. Niemand is zo dom hoor!![]()
Voor de gek houden en vooral niet serieus nemen is het advies.
Ze heeft in de tijd van haar time-out hier iig niet veel bijgeleerd, misschien was het beter geweest om haar geen ban te geven toentertijdInge schreef:Ingaan op de werkelijke vraag heeft geen zin hoor.
Hahahaha... ik vind PdB zo grappig, die doet alsof ze een plaat voor d'r kop heeft die dikker is dan een dikke balk. Niemand is zo dom hoor!![]()
Voor de gek houden en vooral niet serieus nemen is het advies.
Liesbeth schreef:Ze heeft in de tijd van haar time-out hier iig niet veel bijgeleerd, misschien was het beter geweest om haar geen ban te geven toentertijdInge schreef:Ingaan op de werkelijke vraag heeft geen zin hoor.
Voor de gek houden en vooral niet serieus nemen is het advies.![]()
![]()
.
Je doet je best maar.Pakdebal schreef:Liesbeth schreef:Ze heeft in de tijd van haar time-out hier iig niet veel bijgeleerd, misschien was het beter geweest om haar geen ban te geven toentertijdInge schreef:Ingaan op de werkelijke vraag heeft geen zin hoor.
Voor de gek houden en vooral niet serieus nemen is het advies.![]()
![]()
.
ik heb jullie berichten gemeld .. absurd hoe jullie mij hier behandelen ..![]()
dat zegt ALLES over jullie, maar NIETS over mij ..![]()
.
Tara schreef:De mods zijn daar denk ik wel heel blij mee, met iemand die zo ongeveer iedere post meldt.Pakdebal schreef:
ik heb jullie berichten gemeld .. absurd hoe jullie mij hier behandelen ..
dat zegt ALLES over jullie, maar NIETS over mij ..![]()
Hoeven ze zelf al die topics niet meer door te ploegen.
Elmo erbij doen?Maeve schreef:Kom, we droppen Nilo en Beau bij haar! TegelijkertijdHilde schreef:Zou een logeerhond ook de oppas mogen opvoeden?