Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vervelende ervaring Agradi

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Aurora-nero
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Aantal honden: 1

vervelende ervaring Agradi

Ongelezen bericht door Aurora-nero »

Hoi,

Ik wilde graag weten of meerdere mensen hier vervelende ervaringen met Agradi hebben. Ik heb van de week een product besteld en er stond aangegeven voor 17.00 besteld, volgende dag in huis. Ik het besteld, maar helaas nu 3 dagen later, nog niets ontvangen. Via de website kwam ik erachter dat mijn bestelling nog helemaal niet in behandeling was genomen. Omdat ik het morgen nodig heb, besloot ik een email te sturen dat ik graag mijn order wilde annuleren. Ik kreeg binnen 2 uur een reactie terug dat mijn klacht zeer ongegrond was en zij de order niet wenste te annuleren. Vervolgens heb ik gestuurd dat ik toch echt de order wilde annuleren en daar recht op heb op basis van consumentenrecht. Vervolgens kwam er een emailwisseling die zeer onprofessioneel verliep. Ik werd letterlijk afgesnauwd en mij werd verteld dat ik als klant vooral niet zulke emails moest sturen.

Nu heb ik met 5 bestellingen eerder met dit bedrijf problemen gehad en wilde het na ruim een jaar weer proberen. Maar nu gebeurt dit weer. Hebben meer mensen hier ervaringen mee? Ik zag namelijk wel dat ze awards winnen en dat vind ik dan weer tegenstrijdig. Ik blijf gewoon weer bij de concurrent waar ze erg vriendelijk telefonisch en per email zijn, maar vond het toch een erg vreemde zaak.
Afbeelding
Nero!
runninggirl
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: vervelende ervaring Agradi

Ongelezen bericht door runninggirl »

Ik heb er een week geleden nog een lange lijn besteld en die was netjes op tijd.

Bij elke webwinkel kan je denk ik wel eens pech hebben.
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pemba »

Heel vreemd want Agradi is al een paar keer als beste webshop uit de bus gekomen.
Afbeelding
Aurora-nero
geregistreerd lid

ja dat zag ik ook, zag alleen dat dat ook weer suggestief is want het is beste webshop dier en daar doen bijna geen bedrijven aan mee :P
Afbeelding
Nero!
beatje

Ongelezen bericht door beatje »

Ik heb twee jaar terug een zeer slechte ervaring gehad.Ik bestel een paar rijschoenen voor mijn dochter en een rijbroek.De broek kreeg ik netjes geleverd voor de schoenen kreeg ik een telf,dat het twee weken kon duren of dat een probleem was.Dus in principe keurig geregeld.Maar na 2 weken nog geen schoenen en geen bericht.Ik gebeld en kreeg te horen dat het nog een week duurde.Onder tussen werd het schoenen geval toch dringend ze waren nodig om mee te nemen op kamp.Na 3 weken nog geen schoenen.Dus maar andere gekocht om mee te nemen.
Onder tussen was het augustus en nog eens gebeld en de schoenen gingen zeker van de week nog binnen komen.
uiteindelijk kreeg ik eind september een telefoontje dat de schoenen niet meer leverbaar waren en of ik mijn geld terug wilde of andere schoenen wilde.
Het spelletje is in mei begonnen .

Maar goed nu twee jaar later ,heb ik verleden maand me aan een tweede poging gewaagd omdat het paardedeken wat ik wilde er echt veel goedkoper was,en ik had het binnen drie dagen in huis.Zaterdagavond besteld,dinsdagmorgen geleverd dat vond ik toch echt super.
Aurora-nero
geregistreerd lid

ik had het ook eerder met een paardendeken inderdaad, dat heeft uiteindelijk maanden geduurd. Nu wilde ik het graag weer opnieuw proberen. Dat het langer duurt met een aut. incasso, prima, maar dan wilde ik het annuleren. Dat zag ik niet duidelijk op de website. Vond het een beetje raar om dan meteen zo kattig en onprofessioneel te reageren.
Afbeelding
Nero!
beatje

Ongelezen bericht door beatje »

Mischiens even bellen?Ik had bij het deken zelf een fout gemaakt en de 20% korting niet afgetrokken.Ik merkte het met afrekenen ,dus toen heb ik gebeld en hebben hun de bestelling geanuleerd en kon ik hem opnieuw plaatsen.
Mijn ervaring is als je belt en vriendelijk doet dat ze tot veel bereid zijn.
Per mail had je mischiens net een juf aan de hand, die net ongesteld geworden was en zich af moest reageren ;-)
JYBD
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door JYBD »

Het tegendeel, ik heb nu 2 keer een erg meedenkend iemand aan de telefoon gehad omdat een en ander niet te leveren was binnen de tijd die aangegeven was op de site.
Ik ben (tot nu toe) erg tevreden over Agradi.
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

Afbeelding
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Ik vind het een erg slecht bedrijf. Ik kan je alleen adviseren om naar hun facebookpagina te gaan en daar aan te geven dat je op die datum je bestelling hebt geannuleerd. Dat je het jammer vindt dat het zo gelopen is maar dat jij vindt dat je in je recht staat omdat zij zich niet aan de door hun gestelde levertijd heeft gehouden. Plaatsen en meteen een printscreen ervan maken. Die opslaan want de datum rechtsonder van je computer is de datum van plaatsing. Mochten ze alsnog leveren dan stuur je het terug.
mireille
Zeer actief
Mijn ras(sen): galgo, greyhound, podenco, australian shepherd, dwergpoedel
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door mireille »

Een paar keer besteld maar tot nu toe gelukkig geen slechte ervaringen. Alles vlot en keurig op tijd geleverd
Afbeelding
Tanja Simba&Bella
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tanja Simba&Bella »

Als er in de voorwaarden aangegeven staat dat bij automatische incasso de verzending langer duurt dan kan je daar niet op reclameren. Maar je hebt het recht om binnen een aantal dagen, Zonder opgaaf van reden, je bestelling te annuleren. Dat weten hun ook en het is jammer dat er dan zo gereageerd wordt.je staat dus volledig in je recht.
Groetjes, Tanja

Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015

Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Tallie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tallie »

Ik heb er behoorlijk dure handschoenen aangeschaft die met 1x per week gebruik binnen 3 maanden compleet naar de knoppen waren. Vette pech, geen garantie.
Afbeelding
Australiankelpieforum.com
Groetjes! Marieke & Tallie.
sjef
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjef »

Bestel er om het jaar wat en er word altijd keurig geleverd. Als het niet op voorraad is en het wat langer gaat duren krijg ik keurig bericht. Geen problemen dus.
I'm just a common man
drive a common van
my dogs ain't got no pedigree
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ik heb er eigenlijk altijd alleen maar hele goede ervaringen gehad :wink: en meer dan eens dingen besteld
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

ik bestel er regelmatig eens, geen problemen mee.
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Leonie. »

Hier ook alleen maar goede ervaringen.

Maar het klinkt echt belachelijk, je verhaal. Misschien had je gewoon de verkeerde persoon te pakken? Zou het niet goed zijn om ze te bellen en je ervaring te delen? En dan ook te vertellen over de onbeleefde mails die je kreeg?
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Ik heb ook een slechte ervaring opgedaan bij de Agradi.
Iets besteld, verkeerde toegestuurd gekregen, afgebekt aan de telefoon en met veel moeite alsnog het goede product ontvangen.
Da's inmiddels jaren geleden, maar ik bestel er nooit weer. Op bokt loopt een heel topic over Agradi..
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

fes/lou schreef:Ik heb ook een slechte ervaring opgedaan bij de Agradi.
Iets besteld, verkeerde toegestuurd gekregen, afgebekt aan de telefoon en met veel moeite alsnog het goede product ontvangen.
Da's inmiddels jaren geleden, maar ik bestel er nooit weer. Op bokt loopt een heel topic over Agradi..
Biabedhoes gekocht bij Agradi. Hoes ging nét na de garantieperiode van een jaar stuk. Was mijn schuld omdat ik te scherpe schoonmaakmiddelen had gebruikt, volgens Agradi. Dat ik die hoes nog nooit had schoongemaakt en Barça zelden in zijn biabed lag werd gemakshalve opzij geschoven. Mijn klacht werd overgeheveld naar een ander persoon die bij Agradi werkt en die ging met vakantie. Vervolgens kon ik maar blijven wachten. Agradi opent een facebookpagina en ik donder mijn e-mailverkeer op hun facebookpagina. Binnen no-time had ik Agradi in mijn postvak-in van mijn emailaccount. Ik kon €20,00 vergoeding krijgen omdat de klacht buiten de garantietermijn viel. Ja, inmiddels ruim buiten de garantie! Agradi, ik koop daar nooit meer.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”