Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
labje schreef:Waarom pas je eigenlijk op?
Op deze manier lijkt het me een stressvolle bezigheid
Terwijl het zó leuk kan zijn!
Relax, geniet van je oppassertje en bemoei je niet met baas-gerelateerde zaken.
ik moet al honden weren, kan haar nooit los laten ( dan loopt ze weg ) , ze blaft naar mede-flat-bewoners ,
ze trekt, en met mijn gestel is dat heel vermoeiend
nee , het is een stress, jammer , ik zou het graag door willen blijven doen
Inge schreef:
Welke honden komen wel binnen?
Alle soorten en maten? Of alleen Stabij(na)s?
Ik ben echt benieuwd, ik zoek nog een goede oppas voor Numa Wil ik best een stukje voor rijden hoor
ridgeback, teef, maar die is ziek geworden , herder/labrador mix , heel lief , en dan deze
maar ik wil jouw hond niet , kijk wel uit, zeg !
.
ik moet al honden weren, kan haar nooit los laten ( dan loopt ze weg ) , ze blaft naar mede-flat-bewoners ,
.
Weet je, mijn ouders passen wel eens op mijn hond en die mogen haar én niet met een andere hond laten spelen én niet loslaten. Voor mijn ouders is dat geen stress, die doen gewoon wat ik vraag en vinden het buiten de wandelingen gewoon echt leuk om binnenshuis met haar te knuffelen of een dekentje op de bank te leggen zodat ze kan slapen.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
.
Maar dat ga je dus niet doen begrijp ik?
Mooi toch, probleem opgelost
Tipje: Stop met oppassen of vermeld dat je alleen rustige hondjes wil die niet sterk zijn en dus niet trekken en ook niet blaffen.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Maar dat ga je dus niet doen begrijp ik?
Mooi toch, probleem opgelost
Tipje: Stop met oppassen of vermeld dat je alleen rustige hondjes wil die niet sterk zijn en dus niet trekken en ook niet blaffen.
bart smit
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Maar ff he, het is toch helemaal niet gek dat honden in een ander huis zich anders gedragen? Lizzie is ontzettend gestressd bij mijn moeder, ze staat alleen maar te piepen voor het raam en heeft daar ook op de mat gezeken. Dat doet ze thuis echt niet. Daar is ze uitermate relaxed. Kan het niet zo zijn dat die hond zich zo gedraagt omdat ze bij een oppas is?
marian* schreef:@Marjolein , je zit de boel gewoon te stangen .
Zou jij en de rest van dit forum mij een lol willen doen en PdB gewoon bij haar nick aanspreken?
Mijn nick is mijn voornaam en vrijwel dezelfde als de voornaam van PdB en ik ben niet Pak de Bal!!!!!!!
Zou jij en de rest van dit forum mij een lol willen doen en PdB gewoon bij haar nick aanspreken?
Mijn nick is mijn voornaam en vrijwel dezelfde als de voornaam van PdB en ik ben niet Pak de Bal!!!!!!!
Maylala schreef: Wat bedoel je nou eigenlijk precies?
Dat ik als ik een hond was die bij PdB werd geparkeerd haar in d'r kont zou bijten en die hele flat bij mekaar zou krijsen
Krijsen, echt joh, ook naar mede-flatbewoners? Zou je dat nou wel doen? Voor je het weet ben je de reden voor een bezorgde hulpkreet op het hondenforum, heb je weer 10 pagina's en 5 HF'ers met een migraine-avondje op je geweten. Ik zou het risico niet willen lopen.
Tenzij ik Sjon was. Dan zou het me niet uitmaken, dan ging ik er gewoon voor.
Mens... ik weet zeker dat jij binnen 1 dag van de liefste en makkelijkste hond van mij, Xena, een ongeleid projectiel maakt. Totaal gebrek aan kennis van hondengedrag.
Maylala schreef: Wat bedoel je nou eigenlijk precies?
Dat ik als ik een hond was die bij PdB werd geparkeerd haar in d'r kont zou bijten en die hele flat bij mekaar zou krijsen
Krijsen, echt joh, ook naar mede-flatbewoners? Zou je dat nou wel doen? Voor je het weet ben je de reden voor een bezorgde hulpkreet op het hondenforum, heb je weer 10 pagina's en 5 HF'ers met een migraine-avondje op je geweten. Ik zou het risico niet willen lopen.
Tenzij ik Sjon was. Dan zou het me niet uitmaken, dan ging ik er gewoon voor.
Ja, deed ik
Gewoon omdat het kan. Bij deze oppas dus, he?
Ik zou trouwens acuut een voorkeur voor herders ontwikkelen ook als ik bij PdB gestald werd. En voor klapkaken
Nanna schreef:
Poll heeft toch behoorlijk lang gelopen hoor.
Dat je het dan mist is natuurlijk niet de schuld van het modteam Er is eerlijk gekozen en dit was met ruime meerderheid de uitkomst.
Zo werkt dat in een democratie.
Ik geef niemand ergens de schuld van?
De uitkomst zoals hij is vind ik ook wel best alleen de plek van de poll is ietwat vreemd. Niet dat ik het had gezien als hij elders dan in KC stond maar goed.
'Oooow Lars ik hou van je' 'hahaha jij bent geweldig'
Gewoon om duidelijkheid te scheppen
Je hoeft niet zo te schreeuwen
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Als ik een bezoekhond in huis heb, of erop zou passen, dan zorg ik er wel voor dat hij hier niet op de tafel klimt. En dergelijke
Ik heb niet de behoefte om zo'n hond op te voeden, maar ik tolereer er niet heel veel meer van dan van mijn eigen hond.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.