Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vandaag de berg op geweest, helaas kon ik nog niet naar beneden lopen, de paden waren nog afgesloten, omdat het te gevaarlijk was. Er lag nog te veel sneeuw en losliggende stenen. Hopelijk kan ik binnenkort alsnog gaan wandelen.
Boven dan maar wat plaatjes geschoten en genoten van het uitzicht op het terras aldaar.
dit is voor mij de reden om deze kant op te gaan. Er zijn hier heel veel verschillende mogelijkheden om op pad te gaan, van simpel tot zwaar, kort tot lang.
Ons dienstenrooster gaat veranderen en gaat inhouden dat ik een week nachtdienst doe en dan een week vrij ben. Zeker in mn vrije weken kan ik het af wisselen. Dagje met beide op pad, waarbij er minder fysieke inspanning is, maar de nadruk ligt op het geestelijke. dus bv met het ov de berg op, daar rondwandelen, terrasje pakken en weer terug. Dan weet ik dat Bo de volgende 2 dagen wil bankhangen en kan ik met layla een pittige wandeling maken van een paar uur. Dit zijn dan wandelingen die je qua belasting niet kunt vergelijken met de dagelijks ronde van 1 a 2 uur in nl in mijn ogen.
Wauw... Ik zat vanmiddag al te kijken naar de Ronde van Zwitserland op tv, wat indrukwekkend zeg. Probeerde me in te beelden hoe het moet zijn om gewoon echt dagelijks tussen die bergen te lopen, op van die bergpaadjes tussen de groene weiden... Moest toen ook aan jou denken, bofferd!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ik ben met de gondel naar boven gegaan, met de rothornbahn vanaf sörenberg. Je kan ook met een bergtreintje omhoog. Google maar eens op rothorn, dan kun je precies zien hoe je er kunt komen. Honden zijn hier in elk geval toegestaan, gondel was 6 franc per hond dacht ik en boven heb ik meerdere honden zien lopen
Jeannettebo schreef:Ik ben met de gondel naar boven gegaan, met de rothornbahn vanaf sörenberg. Je kan ook met een bergtreintje omhoog. Google maar eens op rothorn, dan kun je precies zien hoe je er kunt komen. Honden zijn hier in elk geval toegestaan, gondel was 6 franc per hond dacht ik en boven heb ik meerdere honden zien lopen