Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
renee-uk schreef:wat vinden jouw honden van die eekhoorntjes suzanne?
Vreemd genoeg laten ze de eekhoorntjes gewoon hun gang gaan, ze gaan er niet op af. Tapas kan er minutenlang gefascineerd naar zitten of liggen kijken. De eekhoorntjes zijn wel heel schuw richting de honden, dus ik roep ze soms even binnen zodat het eekhoorntje even rustig wat kan snacken.
Bij de vogels in onze tuin reageren de honden trouwens ook helemaal niet, die lijken er gewoon bij te horen.
Laatst zat er zo'n dikke houtduif op een halve meter afstand van Tapas, die er alleen maar naar lag te kijken.
renee-uk schreef:wat vinden jouw honden van die eekhoorntjes suzanne?
Vreemd genoeg laten ze de eekhoorntjes gewoon hun gang gaan, ze gaan er niet op af. Tapas kan er minutenlang gefascineerd naar zitten of liggen kijken. De eekhoorntjes zijn wel heel schuw richting de honden, dus ik roep ze soms even binnen zodat het eekhoorntje even rustig wat kan snacken.
Bij de vogels in onze tuin reageren de honden trouwens ook helemaal niet, die lijken er gewoon bij te horen.
Laatst zat er zo'n dikke houtduif op een halve meter afstand van Tapas, die er alleen maar naar lag te kijken.
oh dat is braaf dan
ik vind het wel typisch dat ze het zo op die eekhoorns voorzien heeft.
vogels in de tuin mogen best en katten negeert ze op straat ook straal (heb ze nog niet in de tuin gehad sinds rita er is) maar als ze een eekhoorn ziet is ze niet meer bereikbaar en dan maakt het niet uit of ze nou in de tuin zitten of dat we ze in het park zien
het zijn trouwens erg leuke foto's, vind de rooie eekhoorns een stuk mooier dan de grijze die wij hier hebben.
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Bedankt voor het compliment over de foto's.
Mijn honden gaan dan weer achter katten aan als ze de kans krijgen, en een poosje terug waagde een kat van het achtergelegen park zich in onze tuin (honden waren binnen) en die heeft luidkeels te horen gekregen dat de honden daar geen prijs op stelden. Sindsdien gelukkig ook geen kat meer gezien in onze tuin.
LongFields schreef:Bedankt voor het compliment over de foto's.
Mijn honden gaan dan weer achter katten aan als ze de kans krijgen, en een poosje terug waagde een kat van het achtergelegen park zich in onze tuin (honden waren binnen) en die heeft luidkeels te horen gekregen dat de honden daar geen prijs op stelden. Sindsdien gelukkig ook geen kat meer gezien in onze tuin.
dat was ik in eerste instantie vergeten omdat ik zo benieuwd was wat jouw honden doen als ze eekhoorns zien
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ik vind het net alsof iemand een pluchen beestje in die boom gezet heeft.
Hij kan zo op een kaartje vind ik. Hij is heel mooi, maar er zit ook een beetje humor in, hoe het eekhoorntje daar zit.
Beetje brutaal. Ik vind het de mooiste