Top !bellabeest schreef:Rami schreef:
mocht ik nog vrij kunnen krijgen van mijn werk, dan zou je mee kunnen rijden, delen we de kosten
Je blijft overnachten in ...tent of wil je hut delen ?
Moderator: moderatorteam
Top !bellabeest schreef:Rami schreef:
mocht ik nog vrij kunnen krijgen van mijn werk, dan zou je mee kunnen rijden, delen we de kosten
Ah, leuk. Misschien komt Pieter dan ook wel zaterdag. Misschien wel het hele weekend, want de mensen die nu meegaan gaat hij zeker leuk vinden.MJ schreef:![]()
Oh.en de 'dagjesmensen' mogen zo komen, kost niets, kreeg net bericht ... top camping !
Jaaaaa, leuk !Marion. schreef:Ah, leuk. Misschien komt Pieter dan ook wel zaterdag. Misschien wel het hele weekend, want de mensen die nu meegaan gaat hij zeker leuk vinden.MJ schreef:![]()
Oh.en de 'dagjesmensen' mogen zo komen, kost niets, kreeg net bericht ... top camping !
Maar goed, maakt voor plekbezetting niet uit. Misschien blijven wij er dan die hele week daarna er wel staan haha
Jammer! Piraat is zo leuk!bellabeest schreef:in een helder moment ff de flyballwedstrijd schema bekeken, en helaas moet ik me alweer afmelden die zondag lopen we wedstrijd.
Ah, gezellig, gezellig!Marion. schreef:Ah, leuk. Misschien komt Pieter dan ook wel zaterdag. Misschien wel het hele weekend, want de mensen die nu meegaan gaat hij zeker leuk vinden.
Maar goed, maakt voor plekbezetting niet uit. Misschien blijven wij er dan die hele week daarna er wel staan haha
ik heb toegezegd gekregen dat we sowieso een veld hebben, voor onze eigen groep ! ( ik weet alleen niet waar de trekkershutten staan...die zullen wel ergens anders op de camping zijn)SandraMecx schreef:Wanneer wordt er definitief geboekt, is dat al bekend?
Ivm definitief invullen van mijn werk beschikbaarheid die week
(Werk ik de toeristische branche dus hoogseizoen, willen iedereen graag voor zo veel mogelijk uren inplannen )
En een extra vreter bij de BBQMJ schreef:Jaaaaa, leuk !Marion. schreef:Ah, leuk. Misschien komt Pieter dan ook wel zaterdag. Misschien wel het hele weekend, want de mensen die nu meegaan gaat hij zeker leuk vinden.MJ schreef:![]()
Maar goed, maakt voor plekbezetting niet uit. Misschien blijven wij er dan die hele week daarna er wel staan haha![]()
voor plekbezetting idd niet alleen komt er dan die 6 euro per persoon per dag bij als ie blijft slapen he ? Maar da's niet erg toch ?![]()
Leuk Marion, gezellig !
Tuurlijk, allemaal hondenmensen, dat moet goed komen! Ik wil ook douchen en de camping is denk ik niet blij als ik Beau dan mee neemSandraMecx schreef:Verder wordt wel alles samen gedaan enz qua eten?
En er wil vast wel even iemand op Mecx letten toch als ik bijv naar toilet moet?
Dan zou jij met mij mee kunnen rijden. Kier zit achter in een bench en als jij een kleine bench meeneemt, grote past niet, kan Kier daarin en jouw honden in die van haar.Rami schreef:Overschie!Tiny schreef:Jij komt toch vanaf Rotterdam? of ben ik vreselijk in de warRami schreef:Mij op zich ook niet. Als ik er een beetje in de buurt kan komen met het OV vind ik het best.Hilly45 schreef:Mij maakt het niet uit waar, als het er maar mooi is en bijv. vanuit 1 plek makkelijk te berijden routes.![]()
(Maar 'we' horen bij Rotterdam)
Hilde schreef:Tuurlijk, allemaal hondenmensen, dat moet goed komen! Ik wil ook douchen en de camping is denk ik niet blij als ik Beau dan mee neemSandraMecx schreef:Verder wordt wel alles samen gedaan enz qua eten?
En er wil vast wel even iemand op Mecx letten toch als ik bijv naar toilet moet?
Nou ja, Saar doet er niets raars hoor. Die ligt gewoon voor de ingang te wachten tot ik weer naar buiten kom. Mag bestSandraMecx schreef:Hilde schreef:Tuurlijk, allemaal hondenmensen, dat moet goed komen! Ik wil ook douchen en de camping is denk ik niet blij als ik Beau dan mee neemSandraMecx schreef:Verder wordt wel alles samen gedaan enz qua eten?
Haha nee volgens mij wordt dat niet gewaardeerd, honden in het toiletgebouw.
Waar in gelderland woon je dan?Natasja 2005 schreef:Ik zou wel willen maar ik heb geen vervoer en openbaar vervoer is geen optie want Djiny gaat dan blaffen niet in de trein zelf maar wel op het station en dat heb ik heel vaak geprobeerd maar het is niet te doorbreken. Dus als ik als het mogelijk is met de hond zou ik dan met iemand mee mogen/ kunnen rijden?
Volgens mij niet.Mellow schreef:In die trekkershut zat toch een koelkast?SandraMecx schreef:Alleen moet er dan wel een koeling beschikbaar zijn als iedereen vlees mee moet nemen.
Ik kom redelijk dicht langs ede af.Natasja 2005 schreef:Ik zou wel willen maar ik heb geen vervoer en openbaar vervoer is geen optie want Djiny gaat dan blaffen niet in de trein zelf maar wel op het station en dat heb ik heel vaak geprobeerd maar het is niet te doorbreken. Dus als ik als het mogelijk is met de hond zou ik dan met iemand mee mogen/ kunnen rijden?