Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tot mijn grote verbazing...

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

miekmiek

Tot mijn grote verbazing...

Ongelezen bericht door miekmiek »

heeft Tommie nog niet in huis geplast! 8O Wel ontzettend veel gedronken vanmorgen toen we de waterbak neer hadden gezet, zoveel zelfs dat hij zijn brokken niet opkreeg en daarna zelf wat water heeft overgegeven. Ik verwachtte binnen en half uurtje wel een flinke overstroming in huis. Rond half negen ging mijn man naar zijn werk en stond tommie heel benauwd bij de deur. Ik dacht dat hij moest plassen en ging met hem naar buiten, maar hij moest gewoon heel nodig poepen. Pas om half tien heeft hij geplast, en dat was tijdens het uitlaten!
Na het lopen dacht ik dat hij meteen wel weer naar zijn waterbak zou gaan maar dat viel hartstikke mee. Ik hou mijn hart vast....zou het dan over zijn? Heb ik een zindelijk hondje? Toen we geconroleerd water gaven is hij vrij zindelijk geworden, we hoefde niet zo vaak meer naar buiten en tommie begreep eindelijk dat die plasjes buiten gedaan moesten worden. Wie weet is hij er gewoon overheen gegroeit???

I hope so!!!

Hoe moet ik nou aan mijn 11 urine monsters komen? Hij plast veel te weinig!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Femia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Femia »

:ok: Hartstikke goed :ok: Misschien kan je de DA even vragen hoe je dat nu met die monsters moet doen. Misschien kan je even afwachten of het zo blijft en is het niet eens meer nodig?
Afbeelding
Tamara/Bayko

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Dat zou mooi zijn, ik hoop het voor je ;)
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”