Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Minimeerkoeten

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Minimeerkoeten

Ongelezen bericht door Jaap* »

Ze hebben 4 babbies, en ze vinden ze zelf waarschijnlijk heel mooi :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
lets have fun

Re: Minimeerkoeten

Ongelezen bericht door lets have fun »

daar kan alleen een moeder van houden :engel:
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Lekker snackje, zegt Stellar.
Afbeelding
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pemba »

Gek eigenlijk, meestal zijn jonkies leuk.
Afbeelding
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

:I: Zo schattig. Hier waren er vijf maar nu nog maar eentje :(: Waar dat aan ligt begrijp ik niet zo want de pa en ma zijn heel beschermende ouders eigenlijk.
Pool
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Pool »

Prachtig hé!! Mama vindt het de mooiste kinderen van de wereld en terecht!!
[img][img] <b>Vóór</b>
Afbeelding
In vrijheid verbonden
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Ah, ze zijn zó ontzettend schattig van lelijkigheid :I: :I:
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Ik vind meerkoetjes echt leuk en niet lelijk.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

hier ook meerkoeten met 4 babykoetjes :P Ze zijn inmiddels een week of 2 oud alweer volgens mij, dus niet meer zo minimini. Geloof dat ze er alle 4 nog zijn, iig nog 3! Er zit ook nog een fuut te broeden, eerste nest was door een reiger gesloopt maar nu is er een nieuw nest. Beetje abominabel is het wel, en ook nog op een ongelofelijk domme plek (als het water steigt liggen de eieren in het water) maar goed! babyfuten vind ik leuk want die zitten zo leuk bij ouders op de rug :D
Ilupa

Ongelezen bericht door Ilupa »

Pool schreef:Prachtig hé!! Mama vindt het de mooiste kinderen van de wereld en terecht!!
Nou, dat valt nog te bezien! :hmmm: Ik heb al menig mama meerkoet haar eigen jongen aan gort zien pikken. :schrik:
Volgens mij vinden ze die scharminkels zelf ook potlelijk. :pffff:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

nou met zulke kinderen zou ik me toch nog wel eens achter de kop veren krabben over waar t fout ging :LOL:
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Ik vind die rooie stekelkopjes toch wel schattig hoor :wink:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Hier zwemmen ook van die lelijkerds voor de deur. En wat een krengen zijn die meerkoeten, vind er niets schattigs aan. Geef mij maar die futen, zien er tenminste mooi uit en gedragen zich ook nog veel beter. Van de week zag ik een snoek zo een kleintje naar beneden trekken. Moeder kijkt niet eens op of om dat er eentje mist.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
lets have fun

Sita schreef: Van de week zag ik een snoek zo een kleintje naar beneden trekken. Moeder kijkt niet eens op of om dat er eentje mist.

Dat heb ik ook wel eens bij een eendenkuiken zien gebeuren. Moeder eend keek ook niet op of om. Ik denk dat wanneer het geluidloos gebeurd ze het gewoon niet in de gaten hebben dat er één mist.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

lets have fun schreef:
Sita schreef: Van de week zag ik een snoek zo een kleintje naar beneden trekken. Moeder kijkt niet eens op of om dat er eentje mist.

Dat heb ik ook wel eens bij een eendenkuiken zien gebeuren. Moeder eend keek ook niet op of om. Ik denk dat wanneer het geluidloos gebeurd ze het gewoon niet in de gaten hebben dat er één mist.
Hier zat van de week een merel in de bamboe (of nou ja, hij had een nest in de bamboe). Dat zijn toch ook niet van die moederkloeken. Maar op een gegeven moment hoor ik de achterburen een beetje geagiteerd doen. Klappen in de handen enzo en daarna iets van "tja, dat doen ze nu eenmaal". "Ging er net met een jong vandoor" (kraai?).
Geen idee, maar volgens mij is het nest nu leeg, en moeders zat wel 2 takken hoger te mekkeren. Naar mijn idee :19:
lets have fun

Marion. schreef:
lets have fun schreef:

Hier zat van de week een merel in de bamboe (of nou ja, hij had een nest in de bamboe). Dat zijn toch ook niet van die moederkloeken. Maar op een gegeven moment hoor ik de achterburen een beetje geagiteerd doen. Klappen in de handen enzo en daarna iets van "tja, dat doen ze nu eenmaal". "Ging er net met een jong vandoor" (kraai?).
Geen idee, maar volgens mij is het nest nu leeg, en moeders zat wel 2 takken hoger te mekkeren. Naar mijn idee :19:
Veel meer dan een alarmroep laten klinken kunnen ze ook niet natuurlijk. Kraaien zijn wel brutaler, die heb ik wel eens met z'n allen een roofvogel weg zien jagen. En onderschijten :mrgreen:
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Oh, zo lief! Ik vind ze leuk!
Afbeelding
esenhazel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door esenhazel »

lets have fun schreef:

Ik liep van de week langs het water en een moedereend was een reiger aan het aanvallen. Opeens zag ik waarom,
het laatste kleintje bungelde al piepend en spartelend uit de snavel van die reiger. Reiger heeft uiteindelijk gewonnen.
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
lets have fun

Ik ben een keer door een zwaan aangevallen :LOL: Oudste zoon was nog een peuter en ik had het briljante idee om met hem naar een slootje te wandelen waar babyzwaantjes met hun ouders zwommen. Alleen had pa zwaan geen zin in visite en die kwam met gestreken nek en de vleugels wijd al sissend op ons af gestormd. Ik schrok daar zo van dat ik m'n zoontje bij de hand pakte en gillend weg rende :LOL:
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Ongelezen bericht door flamme »

Kells schreef:Iets lelijkers bestaat er volgens mij niet. :mrgreen:
Ik vind ze prachtig van lelijkheid :I: zijn echte vuinisbeltbeestjes. Gaat nergens over maar heb een zwak voor ze :piew: ze doen me denken aan een freggle :Q:
Tarzan&Happy
Zeer actief
Mijn ras(sen): chiwawa's

Ongelezen bericht door Tarzan&Happy »

Dat is lang geleden dat ik die nog eens zie bij ons zie je eigelijk alleen maar meeuwen en veel kleine vogeltjes
we hebben wel een klein parkje met hele bijzondere vogels maar die worden verzorgt door mensen
Vond het altijd zo scattig als ze schreeuwend rond zwemmen je kon ze al aan het begin van de straat horen
en je wist ook altijd meteen dat ze dus geboren waren ik vond dat soms toch ook moeilijk om te zien
wand dat is de natuur natuurlijk de ene dag 3 baby's en de volgende dag nog maar 1 :cry:
Ik vind ze ook enorm :I: :I: :I:
groetjes inge
Afbeelding
Chihuahua-paws
Zeer actief

Nou ik zag een aantal weken terug zo'n meerkoeten koppel waarvan eentje op haar nest zat en de ander eromheen zwom. Maar er lag een ei net buiten het nest, in het water tegen iets aan waardoor het niet zonk. En het nest lag vlak bij de kant. Ik dacht ik zal dat ei even terug in het nest leggen. Maar uiteindelijk heb ik dat maar gelaten omdat de twee flink pissig werden en ik geen idee had wat er zou gebeuren met de rest van het nest. Misschien zouden ze het wel achterlaten ofzo en het zou ook wel stress opleveren denk ik. En dat vond ik dan nog sneuer dan 1 zo'n ei.

M@rijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever

Ongelezen bericht door M@rijke »

Ik vind ze schattig, hier zwemmen best veel van die minimeerkoeten, er zit ook een zwanenpaar met jongen maar heb nog geen jongen gezien van de eenden, terwijl die hier ook veel zwemmen :scratch:
Chihuahua-paws
Zeer actief

Hier zwemmen eentjes met 6 jonge kuikentjes :D

LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Ik reed afgelopen zondag naar Uden en bij Wageningen liep een moeder eend met een stuk of 7 kuikentjes over de snelweg... Denk dat die het eind van de dag niet gehaald zullen hebben. Wat zo'n dier bezielt om over de snelweg te gaan kuieren met haar kroost, echt géén idee. Er was geen sloot of watertje te bekennen daar.

Meerkoetbabies zijn inderdaad mooi van lelijkheid, leuke foto's Jaap!
Ilupa

Ongelezen bericht door Ilupa »

Hier zit het momenteel vergeven van de eendenkuikentjes. Letterlijk alle vrouwtjeseenden op de binnenwateren hier in de buurt hebben wel een paar jongen bij zich. Ik kan er echt geen genoeg van krijgen :I: , eendjes zijn zo leuk!
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”