Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Weer twee kleintjes :(
Moderator: moderatorteam
-
Ήυs
Weer twee kleintjes :(
Weggehaald ivm privacy
Laatst gewijzigd door Ήυs op 26 jun 2013 08:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- dagmar88
- Zeer actief
Re: Weer twee kleintjes :(
-
Ήυs
Ja, beetje hetzelfde idee als nagels. Snavels kunnen ook wel eens te ver groeien en dan moet je vijlen of knippen. De twee valkjes hebben weer snavels, het popje heeft haar snavel weer helemaal terug en het mannetje alleen het puntje niet maar kan weer helemaal goed eten. Waarom de verwonding alleen de bovensnavel is, is ons een raadsel. Maar de neushoornvogels laten de nesten absoluut niet met rust, helaas.dagmar88 schreef:Wat maf dat dat weer aan kan groeien.
- dagmar88
- Zeer actief
Hoe kan het dan dat het bij kippen niet meer aangroeit? Door het dichtbranden?
-
Ήυs
Geen idee, voor zover weet ik dat ze bij kippen en kwartels de snavels 'rond' knippen om het pikken tegen te gaan en groeit dat ook weer aan. Maar daar zullen zij vast wel een truc voor hebben dat het niet meer aan groeit. Wat erg triest is overigens.dagmar88 schreef:Hoe kan het dan dat het bij kippen niet meer aangroeit? Door het dichtbranden?
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ach gos, hoe vaak moet je hem/haar voeren?
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
Ήυs
Ik voer nu om het half uur/ uur. De rijstvogel komt zelf naar mij als het nodig isRataplan schreef:Ach gos, hoe vaak moet je hem/haar voeren?
- dagmar88
- Zeer actief
Fafo schreef:Geen idee, voor zover weet ik dat ze bij kippen en kwartels de snavels 'rond' knippen om het pikken tegen te gaan en groeit dat ook weer aan. Maar daar zullen zij vast wel een truc voor hebben dat het niet meer aan groeit. Wat erg triest is overigens.dagmar88 schreef:Hoe kan het dan dat het bij kippen niet meer aangroeit? Door het dichtbranden?
-
Ήυs
Ja dat zou ook kunnen. Ligt wel aan de beschadiging denk ik. Ik heb een kwartel weggehaald uit een dierenwinkel waar ze ook snavels knipte, en dat is bij die kwartel ook weer goed gekomen.dagmar88 schreef:Fafo schreef:Geen idee, voor zover weet ik dat ze bij kippen en kwartels de snavels 'rond' knippen om het pikken tegen te gaan en groeit dat ook weer aan. Maar daar zullen zij vast wel een truc voor hebben dat het niet meer aan groeit. Wat erg triest is overigens.dagmar88 schreef:Hoe kan het dan dat het bij kippen niet meer aangroeit? Door het dichtbranden?
Wij hebben er ooit zo één gevonden en gehouden, maar daarbij groeide niets aan.