Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik vind de foto's eigenlijk heel erg leuk en de onderste vind ik echt om op te vreten zeg maar.
Naar mijn persoonlijke smaak is het licht te hard ''te fel ook'' behalve op de 1 na laatste foto daar vind ik het licht goed. En op de bovenste foto zou ik persoonlijk nog iets meer ruimte willen rechts. Maar ik vind echt dat je goed bezig bent
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Pemba schreef:Ik vind ze erg mooi alleen vind k de achtergrond iets te wit.
Ik snap wat je bedoelt, ik vind het nog lastig om dat wat minder overbelicht te maken, als het al een klein beetje minder 'in your face' is dan zou het al wat schelen denk ik. Ik zal even kijken of ik met photoshop er nog wat aan kan veranderen.
toots schreef: En op de bovenste foto zou ik persoonlijk nog iets meer ruimte willen rechts. Maar ik vind echt dat je goed bezig bent
Bij haar voetje recht bedoel je?? Ik vond hem zelf juist wel leuk zo omdat ze zeg maar naar (voor ons) links leunt en zo ook niet in het midden van de foto zit.
massam schreef:ik zou hier als ouder heel blij mee zijn!
Misschien idee om op de camera al te onderbelichten?
Ik vind het zelf niet heel storend, vind het mooie foto's en perfect scherp. Ik doe het je niet na.
Even nog over de bovenste foto Ik vind dat omdat ze ook die kant op kijk een beetje de hoek in en dat ze ook in die hoe zit ik daar wat ruimte mis Op zich is het mooi het onderwerp niet precies in het midden maar ik mis daar echt wat ruimte ''en het moest dus links zijn was mijn fout'' . Als ze misschien iets naar de andere kant zou kijken zou ik dat niet hebben. Die compositie klopt voor mij niet. En de rest wel
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Misschien technisch nog niet perfekt maar je geeft wel een leuke uitstraling weer en ik denk dat de ouders maar wat trots op hun bloedjes zijn als ze deze foto´s zien
Ik vind het erg mooie foto's! Knap hoor!
(Heb je de ouders laten weten dat je de foto's hier plaatst? Zelf zou ik er als ouder geen probleem mee hebben, maar ik weet dat sommige ouders daar heel fel op kunnen reageren... )