Heeft iemand daar ervaring mee.
Bitsy heeft echt vieze bruine aanslag op haar achterste kiezen.
Botjes begraaft en verdedigt ze alleen maar.
Dus ik zat zo eens te denken haar een mooie 'make me beautiful' bij de DA cadeau te doen.
Maar ik heb geen idee hoe dat in zijn werk gaat en of dat 'helpt'
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
tandenschoonmaak bij de DA
Moderator: moderatorteam
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Re: tandenschoonmaak bij de DA
Het helpt wel ja LOL.diesel schreef:Heeft iemand daar ervaring mee.
Bitsy heeft echt vieze bruine aanslag op haar achterste kiezen.
Botjes begraaft en verdedigt ze alleen maar.
Dus ik zat zo eens te denken haar een mooie 'make me beautiful' bij de DA cadeau te doen.
Maar ik heb geen idee hoe dat in zijn werk gaat en of dat 'helpt'
Hondje gaat onder narcose, dan spuiten ze een vloeistof op het gebit en daarna spuiten ze met een ultrasoon-apparaat de zooi van de tanden en kiezen af. Blijft het alleen bij schoonmaken, dan valt de prijs nog wel mee. Moeten er tanden getrokken worden oid dan wordt het schrikken. Wij moesten voor de schoonmaak van het gebit en het trekken van 2 kiezen van onze oudste bijna 140 euro betalen 8O
Nanni heeft ook een beetje tandsteen en ik zat er ook aan te denken om het te doen. Maar laatst had ik een rauw botje gegeven, en toen werd het echt een heeeel stuk minder! nu wil ik eigenlijk vaker zulke botten geven, omdat het ten eerste vele malen lekkerder is dan een tandsteenbehandeling en ten tweede kan ze het lekker zelf en thuis doen!
-
- Zeer actief
Kun je haar echt niet aan een bot krijgen? Het werkt wel perfect namelijk... zeker voor die achterste kiezen. Als je haar er mee ergens binnen legt wil ze het dan ook verstoppen? Bot met nog wat vlees eraan ook?
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
-
- Zeer actief
- Patrol
- Zeer actief
Toen onze hond bij ons kwam had ze een vreselijk slecht gebit.... ze is nog maar twee, maar het zag eruit als tien. De DA heeft een gedeelte van het tandsteen ter plekke met een tangetje verwijderd, terwijl ik de hond gewoon vast hield. De stukken vlogen werkelijk door de lucht. Daarna flink gaan tandenpoetsen, zeker drie x per week. Ik weet dat er ook speciale hondentandpasta is, maar of dat wat toevoegd??
En natuurlijk veel botjes.... maar daar zit bij jouw een beetje het probleem en laat ik daar nu net geen antwoord op hebben
In ieder geval zijn we een half jaar verder en ziet haar gebit er echt stukken beter uit!!
Succes met de mogelijke beauty behandeling

En natuurlijk veel botjes.... maar daar zit bij jouw een beetje het probleem en laat ik daar nu net geen antwoord op hebben

In ieder geval zijn we een half jaar verder en ziet haar gebit er echt stukken beter uit!!
Succes met de mogelijke beauty behandeling