Mowgli moet twee weken een kap om, het is nu dag 1 en al een drama. Ze verzet geen poot met de kap om, en als ik haar mee neem schrikt ze van alles waar ze tegenop loopt. Hier in huis is al niet veel ruimte, maar met een kap op is het onmogelijk om nergens tegenaan te lopen. Ik doe nu de kap alleen nog om als ik met Balou uit ga en Mowgli even alleen thuis is, maar toen ik net terug kwam had ze de kap af weten te krijgen. Ook gaat ze niet liggen met de kap om maar blijft zitten dit werkt zo niet, ze heeft vooral nu haar rust nodig. Maar wat dan?
Ze heeft een behoorlijke wond die deels open is gelaten zodat het ontstekingsvocht er uit kan, ze mag er dus niet aan likken, dit moet ik dus zien te voorkomen. Ik heb in overleg met de da juist voor de kap gekozen omdat het beter is om de wond niet af te dekken met een medischshirt.
Kan ik nu beter even doorzetten en gewoon de kap omdoen of zal ik hem aflaten, ze komt ook (nog) niet aan de wond, of weten jullie misschien nog andere opties, ik hoor ze graag.
Deze kap is ook werkelijk een groot onding.
. 
MPS shirt.
deze is van stof en buigt dus mee.