Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
OFF TOPIC Verzamelaars.?
Moderator: moderatorteam
Re: OFF TOPIC Verzamelaars.?
Kom, kom Tineke, je weet best dat je het niet kan laten om iemand anders door de stront te duwen, zolang je je eigen straatje maar schoon kan houden.
Oww, nog een vraagje, is die "man" van jouw blind?
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Je riep? Misschien heb je nog tips om een stakende vibrator weer tot leven te wekken?silvester schreef:Wat mij verbaast is dat er toch wel een berg forumers hier zitten die blijkbaar niets anders te doen hebben dan onderzoek te doen naar andere forumers. Ik heb nog een gewoon leven naast internet, deze blijkbaar niet, en komen tevoorschijn zodra ze een slachtoffer gespot hebben.
Dan doen ze dat met veel bla bla, zond enige vorm van inhoud op de lopende discussie, met uitspraken die kant nog wal raken en duidelijk aangeven dat ze niet eens gelezen hebben wat de ander heeft geschreven.
Ik zie die forumers (waarvan ik de namen niet zal noemen) zo voor me:
23 uur per dag achter hun pc'tje, voedend met magnetron voedsel, volgevreten door de stress en vaak zwaar deprie. Daardoor zo lelijk als de nacht geworden dat zelfs hun viberator het voor gezien houd, waardoor ze nog maar één opgave in hun leven hebben, en dat is andere mensen het leven zo zwaar mogelijk te maken.
Maar dat is mijn visie.
-
- Zeer actief
Triest dat je zo in het verleden leeft, dat zegt wel iets over de inhoud van je huidige leventineke schreef:En nee er is ook niemand geband vandaag ,wel ooit iemand uitgekotst omdat ze ,zo staat het nog te lezen vooralsnog koploopster in de race om de goorste forumstinkstreekflikster was

Maar goed niet alleen ik ben de lul, je loopt hier wel meer mensen af te zeiken die er een andere mening dan jou op na houden en dat kan je alleen maar doen door te trappen.
Trap vooral een eind raak

- Mit
- Zeer actief
Wat een zwaktebod, deze opmerking.silvester schreef:
Ja hartstikke en doofsilvester schreef:Kom, kom Tineke, je weet best dat je het niet kan laten om iemand anders door de stront te duwen, zolang je je eigen straatje maar schoon kan houden.

Vraagje , hoe is de geestelijke gezondheid van jouw partner ,want welke zichzelf respecterende vrouw heeft zo'n neanderthaler naast zich op de bank zitten.
Dan is die vibrator echt zo slecht nog niet die kun je tenminste uitzetten.
De helft nog, ik geloof dat ik er nog geen 1/10 van meekrijg, want het interesseert me totaal niet. Het verbaast me dan ook iedere keer hoe lang er over dit soort dingen door gezeurd wordt.LongFields schreef:Hoe kom jij toch zo goed op de hoogte van al dit soort zaken Tineke?tineke schreef:Joh hou toch op ,je deed me denken aan een deelnemer van een quizje ,die rollen ook door de stront om een prijs te krijgen.Muk schreef:Slijmen? Lol, nee, slijmen heb ik hier nog nooit gedaan, tenzij jij misschien een compliment (als ik dat al eens heb gegeven aan de mods?) slijmen vindt. Daarin verschillen wij dan van mening.tineke schreef: Nou je hebt anders aardig lopen slijmen en lopen te leuren met je veranderde zelf en nee toen was je niet kritisch naar de mods toe ,je kuste de grond nog net niet waar ze liepen tot je niet gekozen werd en jij weer je eigen gezellige zelf werd![]()
Is dat mode trouwens het woord zuurpruimik zal me eens gaan beraden op een troetelnaampje voor jou
![]()
Ik vond het in ieder geval een behoorlijk dec(f)orumverlies om te zien.
Oh en je was ook een voorstander van de 24 uurs ban ,alles om maar in het team en de modhoek te komen ,maar helaas pindakaas.
Ik geloof dat ik de helft nog niet meekrijg van wat er hier op het forum allemaal speelt. Godzijdank trouwens.
Gelukkig doe jij dat noooooooooitLoek schreef:Triest dat je zo in het verleden leeft, dat zegt wel iets over de inhoud van je huidige leventineke schreef:En nee er is ook niemand geband vandaag ,wel ooit iemand uitgekotst omdat ze ,zo staat het nog te lezen vooralsnog koploopster in de race om de goorste forumstinkstreekflikster was![]()
Maar goed niet alleen ik ben de lul, je loopt hier wel meer mensen af te zeiken die er een andere mening dan jou op na houden en dat kan je alleen maar doen door te trappen.
Trap vooral een eind raak

En wil je het echt over de inhoud van een leven hebben terwijl je incognito aanwezig bent omdat je klaarblijkelijk niet zonder het hf kan.
Kon jij je leven geen andere inhoud geven , misschien in een leuke band gaan spelen de jositband ofzo

Laatst gewijzigd door tineke op 06 jun 2013 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mit
- Zeer actief
Eigenlijk vraag ik me ook af waarom ik hier heb gereageerd.Neeltje schreef:
De helft nog, ik geloof dat ik er nog geen 1/10 van meekrijg, want het interesseert me totaal niet. Het verbaast me dan ook iedere keer hoe lang er over dit soort dingen door gezeurd wordt.
Ik ga verder in Owen Meany en genieten van de kruimels

ik knal even de
erin hoor 

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Batterijtjes vervangen wil nog wel eens werken.Mit schreef:Je riep? Misschien heb je nog tips om een stakende vibrator weer tot leven te wekken?silvester schreef:Wat mij verbaast is dat er toch wel een berg forumers hier zitten die blijkbaar niets anders te doen hebben dan onderzoek te doen naar andere forumers. Ik heb nog een gewoon leven naast internet, deze blijkbaar niet, en komen tevoorschijn zodra ze een slachtoffer gespot hebben.
Dan doen ze dat met veel bla bla, zond enige vorm van inhoud op de lopende discussie, met uitspraken die kant nog wal raken en duidelijk aangeven dat ze niet eens gelezen hebben wat de ander heeft geschreven.
Ik zie die forumers (waarvan ik de namen niet zal noemen) zo voor me:
23 uur per dag achter hun pc'tje, voedend met magnetron voedsel, volgevreten door de stress en vaak zwaar deprie. Daardoor zo lelijk als de nacht geworden dat zelfs hun viberator het voor gezien houd, waardoor ze nog maar één opgave in hun leven hebben, en dat is andere mensen het leven zo zwaar mogelijk te maken.
Maar dat is mijn visie.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Dat dacht ik al, had ook niet verwacht dat een normale man vrijwillig over zo'n gedrogt duikt, dan doet een Neandertaler het altijd nog beter.tineke schreef:Ja hartstikke en doofsilvester schreef:Kom, kom Tineke, je weet best dat je het niet kan laten om iemand anders door de stront te duwen, zolang je je eigen straatje maar schoon kan houden.
Oww, nog een vraagje, is die "man" van jouw blind?![]()
Vraagje , hoe is de geestelijke gezondheid van jouw partner ,want welke zichzelf respecterende vrouw heeft zo'n neanderthaler naast zich op de bank zitten.

Tevens, zoals ik al aangaf, lezen is idd niet je sterkste kant, nha, kan ook niet anders als je gehele leven een grote nul blijkt te zijn.

Ik ga koffie drinken en Springwatch kijken. Geniet van je kruimels, de mijne ligt voor pampus, beetje veel gespeeld vandaag.Mit schreef:Eigenlijk vraag ik me ook af waarom ik hier heb gereageerd.Neeltje schreef:
De helft nog, ik geloof dat ik er nog geen 1/10 van meekrijg, want het interesseert me totaal niet. Het verbaast me dan ook iedere keer hoe lang er over dit soort dingen door gezeurd wordt.
Ik ga verder in Owen Meany en genieten van de kruimels

jeetje silvester de meeste rellers doen tenminste ook op een positieve manier mee, jij ben echt niet goed snik met je denigrerende opmerkingen 

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Ik mag toch hopen dat het geen overleg tussen 2 modjes van de 6 of zo is geweest .malinois schreef:En dat doen we niet denk je? Denken jullie nu echt dat 1 persoon even bepaald of er geband gaat worden ofzo?marian* schreef: De laatste zin is dan een mooie reden om het in de modhoek even te hebben over hoe er overlegd dient te worden . Zit op Tapatalk dus om geen gedoe met quoten te krijgen laat ik de hele tekst even staan .
Ik snap echt niet hoe mensen daarbij komen.
Één persoon kan dat inderdaad niet besluiten en 2 ook niet als er zo veel mods op een forum zijn vind ik .Dan kun je een topic naar mijn idee beter even in de koelkast zetten voor overleg met meer mods .

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Nou ik heb me in ieder geval nooit hoeven schamen voor mijn partner,niet in de laatste plaats omdat hij namelijk wel weet hoe je gedrocht of Neanderthaler schrijftsilvester schreef:Dat dacht ik al, had ook niet verwacht dat een normale man vrijwillig over zo'n gedrogt duikt, dan doet een Neandertaler het altijd nog beter.tineke schreef:Ja hartstikke en doofsilvester schreef:Kom, kom Tineke, je weet best dat je het niet kan laten om iemand anders door de stront te duwen, zolang je je eigen straatje maar schoon kan houden.
Dan is die vibrator echt zo slecht nog niet die kun je tenminste uitzetten.![]()
Tevens, zoals ik al aangaf, lezen is idd niet je sterkste kant, nha, kan ook niet anders als je gehele leven een grote nul blijkt te zijn.

Overigens is mijn partner een welbespraakte intelligente man waar jij je in de verste verte nooit mee zal kunnen meten.
Op geen enkel niveau.
- Mit
- Zeer actief
Volgens mij is er iemand die harder moet nadenken dan Smoek. Eigenlijk.Asta schreef:jeetje silvester de meeste rellers doen tenminste ook op een positieve manier mee, jij ben echt niet goed snik met je denigrerende opmerkingen
Bizar. Lars is niet subtiel maar ik zou me kapot schamen voor zo'n vent zeg

Dit vind ik wel een stukje erger dan smoekie hoorMit schreef:Volgens mij is er iemand die harder moet nadenken dan Smoek. Eigenlijk.Asta schreef:jeetje silvester de meeste rellers doen tenminste ook op een positieve manier mee, jij ben echt niet goed snik met je denigrerende opmerkingen

- Mit
- Zeer actief
Dat bedoelde ik dus ookAsta schreef:Dit vind ik wel een stukje erger dan smoekie hoorMit schreef:Volgens mij is er iemand die harder moet nadenken dan Smoek. Eigenlijk.Asta schreef:jeetje silvester de meeste rellers doen tenminste ook op een positieve manier mee, jij ben echt niet goed snik met je denigrerende opmerkingen

-
- Zeer actief
Joh rot effe een eind op, discussies prima maar dit is gewoon schofterig!silvester schreef:Dat dacht ik al, had ook niet verwacht dat een normale man vrijwillig over zo'n gedrogt duikt, dan doet een Neandertaler het altijd nog beter.tineke schreef:Ja hartstikke en doofsilvester schreef:Kom, kom Tineke, je weet best dat je het niet kan laten om iemand anders door de stront te duwen, zolang je je eigen straatje maar schoon kan houden.
Dan is die vibrator echt zo slecht nog niet die kun je tenminste uitzetten.![]()
+1Mit schreef:Dat bedoelde ik dus ookAsta schreef:Dit vind ik wel een stukje erger dan smoekie hoorMit schreef:Volgens mij is er iemand die harder moet nadenken dan Smoek. Eigenlijk.Asta schreef:jeetje silvester de meeste rellers doen tenminste ook op een positieve manier mee, jij ben echt niet goed snik met je denigrerende opmerkingen

hell has frozen overLoek schreef:Joh rot effe een eind op, discussies prima maar dit is gewoon schofterig!silvester schreef:Dat dacht ik al, had ook niet verwacht dat een normale man vrijwillig over zo'n gedrogt duikt, dan doet een Neandertaler het altijd nog beter.tineke schreef:Ja hartstikke en doofsilvester schreef:Kom, kom Tineke, je weet best dat je het niet kan laten om iemand anders door de stront te duwen, zolang je je eigen straatje maar schoon kan houden.

- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
tineke schreef:Ja hartstikke en doofsilvester schreef:Kom, kom Tineke, je weet best dat je het niet kan laten om iemand anders door de stront te duwen, zolang je je eigen straatje maar schoon kan houden.

Go Tineke !

Dat ie intelligenter is, welbespraakter is dan dat jij dat bent kan gauwtineke schreef: Nou ik heb me in ieder geval nooit hoeven schamen voor mijn partner,niet in de laatste plaats omdat hij namelijk wel weet hoe je gedrocht of Neanderthaler schrijft![]()
Overigens is mijn partner een welbespraakte intelligente man waar jij je in de verste verte nooit mee zal kunnen meten.
Op geen enkel niveau.

En of ik me met hem wel of niet kan meten? Ik denk dat dat me geen reet intereseerd

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
In die koelkast zitten werkt niet Marian. Dan ben je zo een dag verder als het avond is en heeft het geen zin meer.. dan slaat het nog als een lul in een slagroomtaart...marian* schreef:Ik mag toch hopen dat het geen overleg tussen 2 modjes van de 6 of zo is geweest .malinois schreef:En dat doen we niet denk je? Denken jullie nu echt dat 1 persoon even bepaald of er geband gaat worden ofzo?marian* schreef: De laatste zin is dan een mooie reden om het in de modhoek even te hebben over hoe er overlegd dient te worden . Zit op Tapatalk dus om geen gedoe met quoten te krijgen laat ik de hele tekst even staan .
Ik snap echt niet hoe mensen daarbij komen.
Één persoon kan dat inderdaad niet besluiten en 2 ook niet als er zo veel mods op een forum zijn vind ik .Dan kun je een topic naar mijn idee beter even in de koelkast zetten voor overleg met meer mods .
Als je aktie wil ondernemen moet je het snel doen en met minimaal 3 modjes... en dat vind ik persoonlijk ruim voldoende.
Alle 6 om reactie vragen heeft totaal geen zin en is ook niet te doen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
echt welAsta schreef: hell has frozen over+1

**aangepast door moderator**
Edit, voordat ze me bannen ben ik weg hier.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Spoor jij wel? ik ga maar ff weer overleggen....silvester schreef:**aangepast door moderator**

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
Jij hebt geen gaatje in je hoofd, het is een en al leeg gatsilvester schreef:**aangepast door moderator**

Laatst gewijzigd door Loek op 06 jun 2013 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
je kan het echt alleen maar over seks hebben he, en dan op een denigrerende manier, ik zou eens langs een psychiatrische instelling gaan, misschien valt er nog wat te redden van je gestoorde, geobsedeerd door seks paar hersencelletjes.silvester schreef:**aangepast door moderator**
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ze zouden jou helemaal niet meer terug moeten laten komen hier: good riddance of bad rubbish!silvester schreef: Edit, voordat ze me bannen ben ik weg hier.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love