In de ochtend vonden we je, je had alles laten lopen en je gilde het uit toen we zachtjes je buik aanraakten, je zag er doodziek uit. Met spoed de dierenarts gebeld en meteen snel er naar toe. Je moest blijven om het aan te kijken en verdere tests te doen. Rond het middaguur hebben we gebeld en het ging beter met je, maar om 4 uur werden wij gebeld.. er was iets te zien op je milt, waarschijnlijk een tumor. Maar op je bijna 12de jaar wilde wij je geen zware operatie meer aandoen, één die je waarschijnlijk toch niet haalde. Het was goed zo. Nog een laatste keer nog even met je knuffelen, nog wat foto's en nog een laatste kleine wandeling. je hoofdje wilde nog zo graag maar je lichaam was op. Je hebt nog zo dapper gevochten tijdens het inslapen, er waren 3 spuitjes nodig om jou te laten gaan. Thuis hebben we jouw 2 vriendjes ook nog even afscheid hebben laten nemen. En nu.. nu heb je een mooi plekje op de begraafplaats, dicht bij Dennis.
Dag, kleine vent. Het is veelste snel gegaan. Wat zullen wij je gaan missen. Ik kan geen foto pakken van de afgelopen 12 jaar of je staat er op. Waar wij waren was jij. Je hebt ons en mij zoveel moois gegeven. Het gaat je goed daar, daarboven. En ooit.. zullen we elkaar weer ontmoeten. Bedankt voor de prachtige tijd die je mij hebt gegeven, ik hoop dat jij het ook zo ervaren hebt.