P-tt schreef:En het is alweer donderdag avond!
En over die deur. Ik zat te denken, misschien kan je er iets van een krat ofzo tussen zetten?
Yeah, de dag is weer voorbij! Haha, ik heb vandaag geeneens tijd gehad voor zenuwen: ben als een razende bezig geweest met alle voorbereidingen

. Alhoewel het soms meer op een voorjaarsschoonmaak leek: op een gegeven moment was ik de voorraadkast een het opschonen/herindelen

. Wat dat nou met een hond te maken heeft

???
Nou ja, ben er in ieder geval druk mee geweest

.
Morgen wordt ook een drukke dag ivm afspraken dus het is nu echt zó zaterdagochtend

.
Onze kat heeft vandaag de hele dag het provisorische hondenbed uitgetest, ik geloof dat het wel in de smaak viel want hij was er niet van af te slaan haha. Dat wordt nog ruzie straks tussen hem en *piep* over wie er op mag slapen

.
Over die deur: ik wil die deur zover open hebben dat de katten erdoor kunnen, maar *piep* niet. Dus een krat gaat niet helpen, tenzij ik die achter de deur zet (maar met een beetje duwen krijgt ze die deur dan wel open). Maar ik heb al wat geknutseld met een touw

. Lus om de deurknop aan de binnenzijde en dan een lus om de radiatorknop naast de deur. Blijft best goed zitten eigenlijk, dus ik denk dat dat wel goed gaat komen.
*ohoh, had alweer per abuis haar naam geschreven

, gelukkig net op tijd weer weggepiept*
En nee, er komt nog geen foto. Je bent consequent of je bent het niet hè

. Nee, maar ze is gewoon nog niet van ons, dus vandaar deze keuze. Tip: gewoon niet meer kijken in het topic tot zaterdag, voor die tijd is er toch geen nieuws

.
Oh, wat heb ik een zin in zaterdag!!!!