Rami schreef:En weer dreigt er een leuk topic om zeep te worden geholpen.

Oh, wacht ff, ik ga je ff helpen, tis al iets wat allang al niet meer gezegd is....kom eraan hoor....
"Oh, en weer dreigt er een leuk topic een smoekie topic te worden

''
Zo beter
Nanna schreef:smoekie schreef:
Als een ehm, weet ik veel Inge eu, Jaap of wie dan ook hetzelfde gezegd zou hebben zou je je er kostelijk om vermaakt hebben.
Ja, maar Inge en Jaap doen dat niet. Dat is het verschil.
Op een gegeven moment is namelijk iets gewoon niet leuk meer. En dat punt heb je nu bereikt. Ik ben de eerste die lacht om een gebbetje en soms kan je inderdaad leuk uit de hoek schieten, maar laat dat najagen van steeds dezelfde personen nou eens achterwege.
Je zit te zeuren over Ariane en haar gezuig maar zelf ben je geen haar beter.
Als je dat op zou kunnen brengen zou mijn dank reuze zijn. Niet dat jou dat wat interesseert, maar ik bedoel maar

Daar gaat het niet om, het gaat erom dat als een inge eu, of een jaap hetzelfde gezegd zou hebben daar kostelijk om gelachen zou worden. Maar omdat het smoekie is (althans voor de anti-smoekies onder ons) is het ineens najagen
Rot toch op. Ik heb Marion nog nooit nagejaagd. IN ieder geval niet meer of minder dan zij mij. Een ariane is een ander verhaal. Daarvan kan ik best nog wel eens snappen dat iemand dat zat wordt. Maar die zit me veel te hoog. Die moet gewoon helemaal niks meer zeggen, zuigen of wat dan ook.
Maar een Marion. Kom op zeg. Als ik die nu al ineens aan het najagen ben, nou ehm sorry hoor, maarre dan mogen "sjullie"" je wel eens na laten kijken want dan heb ik mijn vraagtekens wie er nu wie "najaagt". Ik Ariane/Marion. Of sjullie (jij en die andere schapen) mij
En weet je, zal jou nog eens wat anders vertellen. Ik kan een heleboel opbrengen

Er is mij vaak genoeg wat gevraagd hoor, maarre tis nog steeds de toon die de muziek maakt, en jouw muziek is de mijne gewoon niet

Daar is jouw pb het mooiste voorbeeld van. En daarbij moet je ook niet vergeten dat je zelf in het zeer korte verleden nu niet bepaald het toonbeeld van ''netheid" was. Verre van zelfs