We zijn inmiddels weer een aantal maanden verder en met Bibi gaat het super goed.
We zijn ondertussen 3x terug geweest. De 1e x een week of 4 na de laatste OK. 4 weken daarna weer (toen mocht de pin/draad er nog niet uit, zat nog niet goed genoeg tegen elkaar) en 4 weken daarna nóg een keer.
De laatste keer mocht de cerclage draad er uit. De pin blijft zitten. Hopelijk gaat die nooit voor problemen zorgen.
Haar kiesjes staan wat scheef en haar rechter onderhoek tand komt nu pas door, die zal beschadigd zijn door de pin. Hij komt heel langzaam door dus dat houden we goed in de gaten.
Ondertussen kan Bibi alles weer, vooral dat ze weer mag kluiven vind ze geweldig (en ik ook)
Ik ben na de controles weer gestart met puppycursus en dat is nu bijna afgelopen. Ze heeft er naar mijn idee niet veel aan over gehouden, ze speelt graag met andere hondjes.
Enkel als er een grote hond op haar af komt rennen wil ze nog wel eens bang zijn (maar dat was ze voor ze gebeten werd ook)
Kortom: goed einde! Ze is nu 8 maanden en hopelijk blijft ze nog zeker 15 jaar bij me