*zoekt in keukenkastje*Inge O schreef:* kijkt in haar agenda of ze nog tijd heeft vóór zaterdag *bladerbladerblader* - ja, moet lukken*
*Ha! Gevonden
Zo, als die arsenicum niet gaat helpen dan weet ik het niet meer hoor
Moderator: moderatorteam
*zoekt in keukenkastje*Inge O schreef:* kijkt in haar agenda of ze nog tijd heeft vóór zaterdag *bladerbladerblader* - ja, moet lukken*
Zamunda schreef:*zoekt in keukenkastje*Inge O schreef:* kijkt in haar agenda of ze nog tijd heeft vóór zaterdag *bladerbladerblader* - ja, moet lukken*
*Ha! Gevonden*
Zo, als die arsenicum niet gaat helpen dan weet ik het niet meer hoor

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteIk doe meestal wat ik zeg (en omgekeerd), da's wel makkelijk.Zamunda schreef:Nou Biet, je zult het voorlopig met foto's moeten doen hoor. Áls ze hier komt en áls ze dan gewend is, dan mag je haar haar wel eens komen bewonderen om te zien wat je gemist hebt
.
Maar éérst moet ik haar leren dat ze niet met jou mee mag, ook niet als je haar met lekkers lokt (want ik vertrouw jou natuurlijk voor geen cent meer)

Zamunda schreef:*gaat naar raadvanbeheer.nl*shibashira schreef:haha, prachtig topic!! Heel veel plezier zaterdagen zolang het geen rasgroep 5 hondje is kun je het gerust vertellen, zal het niet wegkapen
![]()
*zoekt op, rasgroep 5*
*twijfelt*
Nou, okee. Denk dat het wel kan.

gonnie schreef:Nou je wordt bedankt, vind het zo spannend dat ik het vet heb laten verbranden, was helemaal vergeten dat ik mijn karbonaadje wilde gaan bakken.
Gelukkig voelde ik wat in mijn airbagshouder en dat bleek een bewusteloze vlo te zijn, zeker opgelopen n het bos toen ik op de grond ging liggen om te kijken hoe Tama haar wondje er uitzag, maar doordat ik die vlo vond en ik die vlo koud wilde maken voordat hij bijkwam liep ik richting gang en toen rook ik dat het vet stond te verbranden. Hahahahaha.