Ptje schreef:Als je nou i.p.v iedereen een pb stuurt nou gewoon hier neer zet dat je een kruising poedel en teckel wilt dan ben je heel wat sneller klaar![]()
Heb je al bericht? ZENNNNNN
mechelse herder was het toch?
Moderator: moderatorteam
Ptje schreef:Als je nou i.p.v iedereen een pb stuurt nou gewoon hier neer zet dat je een kruising poedel en teckel wilt dan ben je heel wat sneller klaar![]()
Heb je al bericht? ZENNNNNN

Oh, ik dacht dat je voor een BARF hapje ging?Biet schreef:Chiwawa.
Heb nog wat nodig dat in de kleine hoekjes kan komen.
Alleen als blijkt dat ik echt niets met kleine hondjes kan.Miranda schreef:Oh, ik dacht dat je voor een BARF hapje ging?Biet schreef:Chiwawa.
Heb nog wat nodig dat in de kleine hoekjes kan komen.
Het is wel erg hoor, dit topic is het eerste topic dat ik open
Dat werkt altijdBiet schreef:Beroep ik me op 'doet ie anders nooit'.
Haha, maar ik ben ook nog maar een puppie, die mag je niet hard aanpakken hoor! Ooit ga ik me wel eens leren gedragenmassam schreef:Jion schreef:Zamunda schreef:Hihi, ben (nog) niet weggepest hoewel ik wel m'n best doe.
Maarreh, nog een podenco? Jij hebt toch twee chihuahua's.
![]()
Moderators!!!! Zij PEST mij!!!![]()
![]()
tsja.. ik mag niks met nieuwelingen doen wat ze weg kan pesten dus... tsja..
Oh, sorry. Waarom was je ook alweer veilig? Ik weet het echt niet meer.Icecold81 schreef:Ik heb nog steeds geen pb gehadBen nog steeds nieuwsgierig hoor!
Omdat ik al 2 honden heb en 1tje nog maar net sinds zondag en nu heb ik mijn handen echt vol hoor!Zamunda schreef:Oh, sorry. Waarom was je ook alweer veilig? Ik weet het echt niet meer.Icecold81 schreef:Ik heb nog steeds geen pb gehadBen nog steeds nieuwsgierig hoor!
Ahum, ik ga trouwens NU die twee beloofde pb's versturen. (was het alweer vergeten haha)
Oh, heel fijn om te lezen dat anderen ook zo in spanning hebben moeten zitten voor hun geweldige hond!kooi schreef:Ik wil ook graag p.b. want mijn nieuwsgierigheid begint gelijke tred te maken met jouw zenuwen, na 13 paginaś lezen ( en nog geen rel).
Ik ben rasvast, zie mijn onderschrift, kooitje is van Zoon.
Bij hem waren we getipt door een fokker dat er een kooikerpuppy in het asiel zat, moesten we eerst toestemming van de eigenaar voor we contact konden opnemen met het asiel.
Vlak voor zaterdag, dus je kunt wel naggan hoe lang zoń raspupje in het asiel zou blijven!
Net toen het verlossende telefoontje kwam belden er buren aan, dus honden blaffen.
Heb ik oznder pardon de deur voor hun neus dicht gedaan.
Mensen zijn járen boos gebleven.![]()
Wij die zaterdag dan naar het asiel toe omdat we al op een wachtlijst stonden voor een kooikerpup.
Komt daar de kleine kooi timide op ons af, liet zijn palsje lopen.
Asielbeheerder schrikken en zich haasten in uitleg, alsof wij niet bekend waren met het begrip deemoedsplasje.![]()
( of bang waren voor dat beetje vocht).
En wew aren verkocht en mochten hem mee, met stamboom nog wel.
Hadden we een rashondje voor asielprijs.![]()
zo nog maar een verhaaltje om je af te leiden.
En geen zorg hoor, heb ooit 3 honden gehad en vond dat vreselijk!
Zo en nu ga ik doen wat eigenlijk moet doen!
Ja, goed zoAyronna schreef:Ik ben ook heel benieuwd en wil wel een PB
Hoewel ik dolgraag een hond er bij zou willen, hebben we genoeg aan een stuiterende Bordercollie van net een jaar. Eind volgend jaar hopen we er een hond bij te krijgen (nest is al uitgezocht) dus op dit moment geen interesse in nummer 2
En ik zal nog wat harder duimen voor je.. Hoop dat het goed komt!
Corneliana schreef:pfff... ik kijk morgen wel weer![]()
word er zelf nerveus van gewoon.

Heb je een foto van je 5 honden voor me? Van 4 is ook goed hoormariabel schreef:Hier ook nog geen pb.. en heb ook al eerder gevraagd om pb.. en heb 5 honden en wil er echt geen bij...
Dus als je toch aan het sturen bent.. Mag ik er ook een ????
Zamunda schreef:Heb je een foto van je 5 honden voor me? Van 4 is ook goed hoormariabel schreef:Hier ook nog geen pb.. en heb ook al eerder gevraagd om pb.. en heb 5 honden en wil er echt geen bij...
Dus als je toch aan het sturen bent.. Mag ik er ook een ????.