Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Solly, ben inmiddels niet alleen warrig, maar ook moe aan het worden . Denk dat ik zo maar eens mijn bedje op ga zoeken.
Nu maar hopen dat ik voor die tijd er nog aan denk om je te pb'en .
Solly, ben inmiddels niet alleen warrig, maar ook moe aan het worden . Denk dat ik zo maar eens mijn bedje op ga zoeken.
wilma84 schreef:Ik denk zelfs zonder PB'tje te weten op welke hond jij je oog hebt laten vallen. In die 11 pagina's zitten toch een paar leuke hints. Hmmm...zal ik ook mailen? Het is een teefje, dus dat kan prima met Wiedes!
ja, ik vond het ook prima passen bij (een) hovawart(jes) .
maar maar maar maar... ik heb ook geen pb gehad en ik ben zoooooo nieuwsgierig! En helaas kan er hier nog geen hond bij dus voor jatten hoef je niet bang te zijn. Als je in de buurt woont wel voor verplicht keer wandelen misschien
Esther12 schreef:Ik beloof niks maar ik wil wel een pb. Kan dat ook?
Absoluut niet .
Belofte maakt schuld en zonder belofte, nou ja, geen pb dus .
Flauw zeg. Nou, oké, dan moet het maar, ik beloof ik met m'n hand op m'n hart dat ik hem of haar niet zal inpikken en ook niks zal doorvertellen.
Er bestaat toch geen lievere hond dan Bo en ik wil geen andere.
Biet schreef:Weet allang over welke hond het gaat.
Heb ook allang een mail gestuurd.
Foei Wiel, hoe durf je zomaar haar droomhond voor haar neus weg te kapen!
Komen we wel uit.
Heb tot nog toe ook alleen maar plaatjes en een omschrijving gezien.
Ziet er goed uit, maar is alleen maar een eerste indruk die nieuwsgierig maakt.
En wellicht is het hondje bij haar wel meer op d'r plek, gaat ze daar naar toe wat mij betreft.
Heb helemaal geen haast (m'n nieuwe droomhond moet nog verwekt worden).
Eerst maar eens zien.
Zamunda schreef:Oh solly, klikte ineens per ongeluk op bevestig .
Ok, ik heb nu mailcontact met familie van de eigenaren. Zowel diegene als de eigenaren waren enthousiast over ons mailtje . Ik heb mijn telefoonnummer doorgegeven en er wordt zo snel mogelijk contact met mij opgenomen.
Dus helaas nog geen afspraak, maar ik ben hier al ontzettend blij mee . Ik weet dat de mails ontvangen zijn, dat ze er enthousiast over zijn en dat ze nog niet weg is!
Jeetje wat een spanning.
Ze zullen nu wel niet meer gaan bellen Dus dat wordt morgen weer door zenuwen.
Ik hoop dat je kunt slapen!
Ik denk dat je nu het hele forum wel lekker wakker heb gehouden
jemig 12 blz doorgeworsteld.... wat een spanning. Nu wil ik het hondje zien ook. Mag ik een pb?
nee ik kaap het echt niet weg. Mijn 3 blaffers zijn echt meer dan genoeg voor me
Ik wil het hondje ook graag zien! Las je post vanochtend, en hier en daar wat bijgelezen en gelachen om het verloop.
Al hoop ik dat je snel duidelijkheid hebt hoor. Maar ik moest niet voor niets denken aan een JR
Veiligheidsstelling ( al heeft het halve forum je hopelijk a.s. hondje nu al gezien ) : Ik wil er geen hond bij . Heb het druk zat met m'n pipo's.
Zamunda schreef:Oh solly, klikte ineens per ongeluk op bevestig .
Ok, ik heb nu mailcontact met familie van de eigenaren. Zowel diegene als de eigenaren waren enthousiast over ons mailtje . Ik heb mijn telefoonnummer doorgegeven en er wordt zo snel mogelijk contact met mij opgenomen.
Dus helaas nog geen afspraak, maar ik ben hier al ontzettend blij mee . Ik weet dat de mails ontvangen zijn, dat ze er enthousiast over zijn en dat ze nog niet weg is!
Jeetje wat een spanning.
Ze zullen nu wel niet meer gaan bellen Dus dat wordt morgen weer door zenuwen.
Ik hoop dat je kunt slapen!
Ik denk dat je nu het hele forum wel lekker wakker heb gehouden
Haha .
Het zenuwen begint weer .
Ik begin me nou toch wel een beetje zorgen te maken over Biet . Eerste post 'wist' ik dat het een grapje was. Nu weet ik het niet meer. Als het geen grapje is wil ik het eigenlijk niet weten . Ik ga maar eens zijn berichtengeschiedenis erop napluizen of ie het kan menen .
Pb-tje ontvangen en ik snap nu helemaal waarom je zo verliefd bent! wat een schoonheid en wat een mooie karakteromschrijving.
ik hoop van harte dat jij haar mag overnemen.
Ga even teruglezen of er al iets bekend is!
**Aangepast door moderator ivm privéinformatie bekend maken**
Laatst gewijzigd door Bmamavan2 op 05 jun 2013 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Willen jullie alsjeblieft opletten dat je je niet verspreekt als je info hebt gekregen?
Niet alleen omdat ik niet wil dat ze herleidbaar is naar een advertentie, maar ook omdat ik niet wil dat er over de eigenaren gespeculeerd gaat worden.
En niet quoten als iemand zich toch verspreekt aub. Dan kan diegene het nog aanpassen namelijk. Alvast mijn dank!
Laatst gewijzigd door Zamunda op 05 jun 2013 06:42, 1 keer totaal gewijzigd.
nomo schreef:
maar maar maar maar... ik heb ook geen pb gehad en ik ben zoooooo nieuwsgierig! En helaas kan er hier nog geen hond bij dus voor jatten hoef je niet bang te zijn. Als je in de buurt woont wel voor verplicht keer wandelen misschien
Zamunda schreef:
Ik begin me nou toch wel een beetje zorgen te maken over Biet . Eerste post 'wist' ik dat het een grapje was. Nu weet ik het niet meer. Als het geen grapje is wil ik het eigenlijk niet weten . Ik ga maar eens zijn berichtengeschiedenis erop napluizen of ie het kan menen .
Ik las het ook! Maar het zal toch niet? En anders kapen we haar daar gewoon weg
Hopelijk krijg je vandaag het verlossende telefoontje, hoor.
Zal vanmiddag op mijn werk eens even bijlezen, nu moet ik echt de hort op!
Jion schreef:Ik zie 11 pagina's en denk 'ojee daar wordt er weer eentje weg-gereld. Maar ben verheugd te zien dat het juist de nieuweling is die de oude garde in de mangel heeft. Goed zo!
Doe mij ook maar een PB.
En nee, ook ik moet er niet aan denken nog een hond erbij te hebben (vooral niet als het nog een podenco is).
Hihi, ben (nog) niet weggepest hoewel ik wel m'n best doe .
Maarreh, nog een podenco? Jij hebt toch twee chihuahua's .
Moderators!!!! Zij PEST mij!!!
tsja.. ik mag niks met nieuwelingen doen wat ze weg kan pesten dus... tsja..
Zamunda schreef:
Niet doen hoor, dat zorgen maken. Volgens mij was het echt een grapje.
Ik hoop dat je vandaag, en het liefst vanochtend nog, een telefoontje krijgt en verdere afspraken kan maken.
Ik bedwing mijn nieuwsgierigheid gewoon nog wel even tot je meer nieuws hebt.
Zit je PB-box al vol eigenlijk?
Als je nou i.p.v iedereen een pb stuurt nou gewoon hier neer zet dat je een kruising poedel en teckel wilt dan ben je heel wat sneller klaar
Heb je al bericht? ZENNNNNN
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite