Sorry jongens, maar ik hou het echt niet meer! Ik móet het gewoon even delen...
Ik ben op zoek naar een hond (herplaatser) of ras (puppie), zoals te lezen in
Enthousiaste meedenkers gevraagd! Welke hond past bij mij?.
En nu... nu denk ik mijn hond gevonden te hebben

. Het is een herplaatser waar particulier een plaatsje voor gezocht wordt (dus niet via een asiel). Haar verhaal spreekt me enorm aan (karakteromschrijving, leeftijd, omgang met andere dieren etc.), ze is een kruising van rassen die heel goed zouden passen bij mijn wensen (zijn ook genoemd is bovenstaand topic) en ze ziet er ook nog eens uit om op te vreten

.
MAAR, nu komt het: ik heb gisteravond (half acht om precies te zijn

) een mailtje gestuurd en heb nog geen reactie ontvangen

. Oh, ik weet het, ik moet geduld hebben en niet iedereen zit vastgeplakt aan zijn e-mail etc. Maar oh, wat is het moeilijk!!! Ik denk namelijk écht dat dit 'r is (een gevoel wat ik niet eerder heb gehad bij al die honderden honden die ik op sites als ikzoekbaas voorbij heb zien komen).
Er gaat echt vanalles door mijn hoofd: zou ze al vergeven zijn, zouden ze haar niet passend vinden voor wat ik haar kan bieden, zou het e-mail adres wel kloppen??? Zou mijn e-mail nog wel werken (jaja, ken je dat? Dat je een belangrijk telefoontje verwacht en af en toe even 'de hoorn opneemt' om te luisteren of ie het nog wel doet? Nou, dat doe ik nu dus steeds met mijn mail haha). Wordt er gek van

. Ik heb het e-mail adres ook al gegoogled haha, maar kom het nergens tegen (gek genoeg vind ik via die weg ook die advertentie/oproep niet). Oh, ik wou dat ik een telefoonnummer had, ik wil bellen!!! Stuk ongeduld dat ik ben.
Nou ja, om mijn impulsen in bedwang te houden om gelijk een mail (of 2/3/4/etc.) erachteraan te gooien (waardoor ik die mensen helemaal af zou schrikken

), val ik jullie maar lastig

. Duimen jullie mee?
Oja, ik plaats express geen linkje want ik wil het niet jinxen

.