Voor iedereen die deze Franse plattelandsjonker van naderbij wil zien en kennis wil maken met hem en veel van zijn eigenaren.

Moderator: moderatorteam
Madelief schreef:Ik ook ikke![]()
![]()
![]()
Altijd een superleuke dag. Voor ons, maar zeker ook voor iedereen met (beginnende) interesse in het ras. Zoveel types als temperamenten, maar allemaal die heerlijke boerenadel![]()
En voor mij persoonlijk is het hoogtepunt natuurlijk het weerzien met/van een stuk of 8, 9 Yanthjes![]()
![]()
Tot zondag Sijtje en mooie Godard!
Dat is altijd leuk!Ingding schreef:Hmmm als ik kan dan zou ik best willen komen. Ik wil wel nader kennis maken.
Gewoon komen! Gezellig!Sijtje schreef:Dat is altijd leuk!Ingding schreef:Hmmm als ik kan dan zou ik best willen komen. Ik wil wel nader kennis maken.
Dank je wel !! *straal straal*Sijtje schreef:Madelief schreef:Ik ook ikke![]()
![]()
![]()
Altijd een superleuke dag. Voor ons, maar zeker ook voor iedereen met (beginnende) interesse in het ras. Zoveel types als temperamenten, maar allemaal die heerlijke boerenadel![]()
En voor mij persoonlijk is het hoogtepunt natuurlijk het weerzien met/van een stuk of 8, 9 Yanthjes![]()
![]()
Tot zondag Sijtje en mooie Godard!![]()
![]()
Dat moet wel mega mooi zijn voor een fokker, zoveel mogelijk kinders bij elkaar. Maar wat wil je ook, met zulke mooie kinders?![]()
Ik vind het ook prachtig om de gelijkenissen tussen beide nesten te zien op de foto's van Boyd en Vajen. Echt mooi. Tot zondag
Het is alleen zo ver weg.Madelief schreef:Gewoon komen! Gezellig!Sijtje schreef:Dat is altijd leuk!Ingding schreef:Hmmm als ik kan dan zou ik best willen komen. Ik wil wel nader kennis maken.
Leuk! Je weet zeker niet haar naamIngding schreef:Het is alleen zo ver weg.Madelief schreef:Gewoon komen! Gezellig!Sijtje schreef:Dat is altijd leuk!Ingding schreef:Hmmm als ik kan dan zou ik best willen komen. Ik wil wel nader kennis maken.
![]()
We kwamen laatst wel een Beauceron teefje tegen. Prachtig beest. Zelfs mijn normaal chaggie dikkop was onder de indruk en wilde zelfs spelen. Sindsdien weet ik wel zeker dat ik meer over het ras te weten wil komen.