Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
_Inge_ schreef:Haha die arme Peer vermaken...die wilde zo graag naar zijn mama.
ja, die had het best zwaar he? gordon....
Peertje had wat moeite met reuen haha. Ik voelde zijn gegrom nog in de lijn.
Leuk hondje! Hij was wel erg bang voor Kitty hoor. Imo was het ook wat overdreven dat ze steeds die hond schopte. Gelukkig konden wij Peertje weer een beetje op zijn gemak stellen.
Arme hond..
Vond het wel een geslaagde dag.
Wel maf overigens als je daar rond loopt en je realiseert dat je honden kent, maar geen idee hebt van de mensen erachter.
En je dan gaan vergissen in de namen en de verhalen erachter, of honden met de verkeerde eigenaars gaat koppelen.
Dus maar weer terug naar de honden.
Kaiou viel me wel erg op (ok, ook omdat ie regelmatig stond te blaffen): wat een goed gelukte vanallesennogwat mix is dat.
Maar d'r was nog een Mechelreu aanwezig, echt groot en behoorlijk indrukwekkend.
Wie was dat?
Het schiet me niet meer te binnen.
_Inge_ schreef:Haha die arme Peer vermaken...die wilde zo graag naar zijn mama.
ja, die had het best zwaar he? gordon....
Peertje had wat moeite met reuen haha. Ik voelde zijn gegrom nog in de lijn.
Leuk hondje! Hij was wel erg bang voor Kitty hoor. Imo was het ook wat overdreven dat ze steeds die hond schopte. Gelukkig konden wij Peertje weer een beetje op zijn gemak stellen.
Arme hond..
ja, reuen die groter zijn dan hij vindt hij eng en dat maskeert hij door erg hard te grommen. niet dat dat ook maar een beetje indruk maakt .
frank1985 schreef:Gaan jullie nou vaker trainen daar Kit? Want die ene had wel talent!
Kost maar 4 euro op de zaterdag.
Als ik een auto had, had ze het vaker mogen doen, ze was helemaal gelukkig en heeft nog steeds zo'n gelukzalige blik
Leuk! Is er geen baan bij jou in de buurt waar je vrij mag trainen?
En anders annerieke gewoon verplichten te rijden.
nee niet dat ik weet, maar dat geeft ook niet, dit was gewoon voor de lol, wij hadden absoluut niet verwacht dat ze zou gaan rennen hoor, Nen wilde dolgraag mooie foto's van Falera en dat is gelukt
We hebben iig geen ambities om er iets mee te gaan doen, maar als er weer ergens zo'n dag georganiseerd wordt schrijven we zeker weer in, goed voor heel veel lol
Ik zei al dat ze een brommertje hadden moeten regelen voor haar, zou handiger geweest zijn.
Trouwens Kit & Co, wil mij nog even verontschuldigen voor Loki.. heb zo het gevoel dat hij de Podenco's eng vond en ze daarom constant liep aan te blaffen en Peer vond hij helemaal niet leuk.. Hij gaat de laatste tijd helemaal uit zijn dak bij reuen :/
frank1985 schreef:Gaan jullie nou vaker trainen daar Kit? Want die ene had wel talent!
Kost maar 4 euro op de zaterdag.
Als ik een auto had, had ze het vaker mogen doen, ze was helemaal gelukkig en heeft nog steeds zo'n gelukzalige blik
Leuk! Is er geen baan bij jou in de buurt waar je vrij mag trainen?
En anders annerieke gewoon verplichten te rijden.
nee niet dat ik weet, maar dat geeft ook niet, dit was gewoon voor de lol, wij hadden absoluut niet verwacht dat ze zou gaan rennen hoor, Nen wilde dolgraag mooie foto's van Falera en dat is gelukt
We hebben iig geen ambities om er iets mee te gaan doen, maar als er weer ergens zo'n dag georganiseerd wordt schrijven we zeker weer in, goed voor heel veel lol
Jubbega heeft ook een renbaan, die is denk ik vanuit Meppel het dichtsbijzijnd. Ik heb ook de ervaring dat je een windhond geen groter plezier doet dan een rondje coursing of renbaan Falera heeft trouwens echt een heel nette tijd gelopen.
Edit: oh ja, en Rijssen heeft ook een renbaan, ligt ook een soort van in de buurt geloof ik?
Laatst gewijzigd door Saba op 03 jun 2013 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Hailfall schreef:Ik zei al dat ze een brommertje hadden moeten regelen voor haar, zou handiger geweest zijn.
Trouwens Kit & Co, wil mij nog even verontschuldigen voor Loki.. heb zo het gevoel dat hij de Podenco's eng vond en ze daarom constant liep aan te blaffen en Peer vond hij helemaal niet leuk.. Hij gaat de laatste tijd helemaal uit zijn dak bij reuen :/
Niet nodig hoor, onze honden zijn daar weinig van onder de indruk
Laatst gewijzigd door Kit op 03 jun 2013 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.