Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik kom net terug van de da, Lobbes heeft een maagdilletatie. De dierenarts heeft een spuit Buscopan gegeven en dat moet binnen twee uur helpen. Zo niet dan kan ik hem nog meer geven.
Is er nog iets dat ik kan doen voor Lobbes?
Helpt het niet, dan laat ik Lobbes inslapen, een maagoperatie doe ik hem niet aan op zijn 11e jaar.
Laatst gewijzigd door Muk op 02 jun 2013 13:59, 2 keer totaal gewijzigd.
oh nee hé niet nou hij net een leuke vriendin heeft en alles zo goed voor hem is.
Heb geen goeie raad voor je maar wel 2 goed draaiende duimen zodat ie hopelijk snel weer opknapt.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Jezus Muk, niet Lobbes he. Ik ga me suf duimen dat ie het gaat redden. Veel sterkte met wachten, is ie compleet gedraaid of niet helemaal? En dat op zaterdagavond, dan schrik je extra hard, lijkt mij. Pff, met alle ellende van de laatste tijd de laatste tijd, ik word er wel verdrietig van. Ik hoop echt dat ie het redt! Sterkte iig.
Nee, de maag is niet helemaal gedraaid, anders had ik hem gelijk in laten slapen. Nu zijn we thuis en jee wat is het zwaar om te zien dat Lobbes pijn heeft. Gina takelt ook snel af, maar Lobbes had ik niet verwacht.