Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rare mensen
Moderator: moderatorteam
- Yvet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Pepper, Dwergpinscher x Podenco uit La Línea de la Concepción
- Aantal honden: 1
Rare mensen
Wat heb je tegenwoordig rare mensen op deze wereldbol.
Ik liep samen met nog 2 andere dames (onze eigen clubje) met aantal honden in het Zuigerplas onze honden uit te laten bij het hondenstrandje kwamen een man tegen met een Amerikaanse Stafford. Enorm beest.
En ik had intussen Pepper gauw in m'n fietsmand gedaan omdat ik niet meer vertrouw als ik deze honden tegenkom. Tegenwoordig is maar 1 Amerikaanse Stafford die ik volledig vertrouw maar deze is wel heel erg apart.
Deze man stond toen al met 1 van de dames te praten hoef zij even voor een week die Am. Staf in huis op wilde opnemen. Zij had iets van Nee, dat gebeurd niet toen maar naar dame van het clubje en die had van Nee dat gebeurd niet want zij heeft al veel honden in huis en ook nog aantal keren opvanghonden.
En toen was ik aan de beurt en ik precies hetzelfde dat gebeurd niet.
En die man zag Pepper in z'n fietsmand zitten en natuurlijk vragen waarom hij daarin zit en daar is op zich niets mis mee. En ik heb het even verteld dat ik voor die stafford bang ben als Pepper ook erbij is. Dat er iets zou kunnen gebeuren (na zeer vervelende ervaring met m'n vorige hond). En de dame met opvanghonden zei toen ook al van dat ik alleen een Am. Staf van 1 van haar opvanghonden vertrouw. En dat ik ook totaal niet geschikt ben voor om alle Stafjes uit te laten.
En hij wilde dat Pepper uit de fietsmand wil halen en vervolgens op de grond neerzetten. En ik heb gelijk gezegd van dat ik niet wilde en dat Pepper mooi in die fietsmand blijft zitten.
Ik liep samen met nog 2 andere dames (onze eigen clubje) met aantal honden in het Zuigerplas onze honden uit te laten bij het hondenstrandje kwamen een man tegen met een Amerikaanse Stafford. Enorm beest.
En ik had intussen Pepper gauw in m'n fietsmand gedaan omdat ik niet meer vertrouw als ik deze honden tegenkom. Tegenwoordig is maar 1 Amerikaanse Stafford die ik volledig vertrouw maar deze is wel heel erg apart.
Deze man stond toen al met 1 van de dames te praten hoef zij even voor een week die Am. Staf in huis op wilde opnemen. Zij had iets van Nee, dat gebeurd niet toen maar naar dame van het clubje en die had van Nee dat gebeurd niet want zij heeft al veel honden in huis en ook nog aantal keren opvanghonden.
En toen was ik aan de beurt en ik precies hetzelfde dat gebeurd niet.
En die man zag Pepper in z'n fietsmand zitten en natuurlijk vragen waarom hij daarin zit en daar is op zich niets mis mee. En ik heb het even verteld dat ik voor die stafford bang ben als Pepper ook erbij is. Dat er iets zou kunnen gebeuren (na zeer vervelende ervaring met m'n vorige hond). En de dame met opvanghonden zei toen ook al van dat ik alleen een Am. Staf van 1 van haar opvanghonden vertrouw. En dat ik ook totaal niet geschikt ben voor om alle Stafjes uit te laten.
En hij wilde dat Pepper uit de fietsmand wil halen en vervolgens op de grond neerzetten. En ik heb gelijk gezegd van dat ik niet wilde en dat Pepper mooi in die fietsmand blijft zitten.
Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden
Kom eens in mijn fotoboekje kijken
viewtopic.php?f=26&t=235201

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Re: Rare mensen
......en dan daarna: "tattoetiejandersnooooooooit" 
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Yvet
- Zeer actief
Precies en supersociaal beest werd er gezegd.
En laat ik zou zeggen ik ken Pepper heel erg goed, hij kan op aantal momenten geïrriteerd raken of in hysterische geschreeuw gedrag vertonen.
En we dachten ook van voor hetzelfde geldt dat die man nooit meer z'n hond kwam ophalen als we hem voor een week in huis nemen.
En laat ik zou zeggen ik ken Pepper heel erg goed, hij kan op aantal momenten geïrriteerd raken of in hysterische geschreeuw gedrag vertonen.
En we dachten ook van voor hetzelfde geldt dat die man nooit meer z'n hond kwam ophalen als we hem voor een week in huis nemen.
Laatst gewijzigd door Yvet op 30 mei 2013 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
En dan krijg jij op je donder omdat je je kleine k*tkeffertje niet even in je fietstas hebt gestopt 
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- semmyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De duitse herdershond!
- Aantal honden: 2
Waarom was die stafford zo gevaarlijk dan?
- Yvet
- Zeer actief
Ik ben altijd bang voor die honden dat bij hun een knop omdraait van eerst gewoon lekker gezellig meedoen naar enorm bijten. Of zodra ze kleine hondjes zien dat ze gelijk gaan bijten. En dit komt eigenlijk omdat m'n vorige hond aantal keren aangevallen is door een Staf en een Bullterrier en zij heeft de eerste keer bijna met de dood moeten bekopen en de laatste keer moest op 12-jarige leeftijd een spoedoperatie moeten ondergaan.
En Pepper heeft al aantal keren op het hondenstrandje aangevallen door honden die gauw bijten. En dit heeft bij Pepper dat hij soms heel erg gauw als heel erg veel honden op het strandje zijn, dat hij heel erg gauw angstig wordt door tegen me op gaat springen en ook erg hoog zodat ik hem op moet vangen en vervolgens in me armen wilt zitten of nog hoger dat hij op m'n schouder gaat zitten.
Anders gaat Pepper enorm gillen en dit kan bij andere honden gaan irriteren zodat zij gaan aanvallen en die van mij kan zich gaan gedragen als de zwakste.
En Pepper heeft al aantal keren op het hondenstrandje aangevallen door honden die gauw bijten. En dit heeft bij Pepper dat hij soms heel erg gauw als heel erg veel honden op het strandje zijn, dat hij heel erg gauw angstig wordt door tegen me op gaat springen en ook erg hoog zodat ik hem op moet vangen en vervolgens in me armen wilt zitten of nog hoger dat hij op m'n schouder gaat zitten.
Anders gaat Pepper enorm gillen en dit kan bij andere honden gaan irriteren zodat zij gaan aanvallen en die van mij kan zich gaan gedragen als de zwakste.

- Yvet
- Zeer actief
Het enige wat ik heel erg raar en vreemd vind dat die man in kwestie aan willekeurige mensen met honden gaat vragen of wij z'n hond voor een week in huis op willen nemen.
En ik zou toch eerst willen weten wat soort vlees in de kuip zit voordat ik m'n hond bij mensen onderbreng.
En ik zou toch eerst willen weten wat soort vlees in de kuip zit voordat ik m'n hond bij mensen onderbreng.

- semmyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De duitse herdershond!
- Aantal honden: 2
Okee! Ik snap het wel, als je een paar keer zo'n rot situatie heb mee gemaakt.
De meeste stafs hier zijn lief. En heb gelukkig nog nooit wat mee gemaakt.
Maar ik heb ook een grote hond en misschien is dat anders.
De mensen hier gaan gelukkig wel verantwoordelijk met hun pitbull of staf om.
Met kleine hondjes is het toch anders, een zware poot op hen is gauw gevoelig.
En stafs kunnen idd ruig spelen, of het is niet echt meer spelen.
Ik zou dan idd gewoon je hond oppakken, en tegen de eigenaar van de staf zeggen dat je er niet van gediend bent hoe hun honden zijn.
De meeste stafs hier zijn lief. En heb gelukkig nog nooit wat mee gemaakt.
Maar ik heb ook een grote hond en misschien is dat anders.
De mensen hier gaan gelukkig wel verantwoordelijk met hun pitbull of staf om.
Met kleine hondjes is het toch anders, een zware poot op hen is gauw gevoelig.
En stafs kunnen idd ruig spelen, of het is niet echt meer spelen.
Ik zou dan idd gewoon je hond oppakken, en tegen de eigenaar van de staf zeggen dat je er niet van gediend bent hoe hun honden zijn.
-
teigetje
- Actief
- Mijn ras(sen): kruising rottweiler
rottweiler - Aantal honden: 2
-
Ilupa
Bizar zeg, aan willekeurige mensen gaan vragen zijn hond op te vangen en jou dan ook nog eens te gaan vertellen dat je je hondje uit de fietsmand moet halen omdat hij dat even wil. Freak!! 
- primera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Bullterrier
Wat een apart geval, zeker zo'n hond ga je niet bij jan en alleman "een week" plaatsen, ik zou zoiets ook niet vertrouwen hoor.
En gewoon je eigen gevoel volgen, je bent de baas over jou hondje.
En gewoon je eigen gevoel volgen, je bent de baas over jou hondje.
-
nathalie71
Ilupa schreef:Bizar zeg, aan willekeurige mensen gaan vragen zijn hond op te vangen en jou dan ook nog eens te gaan vertellen dat je je hondje uit de fietsmand moet halen omdat hij dat even wil. Freak!!
dat vind ik ook...erg raar hoor..

[/url]