Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenzwembad
Moderator: moderatorteam
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
- Sanne&Bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mocht 13 jaar het baasje zijn van Bo en Boets ♥️
- Aantal honden: 2
Re: Hondenzwembad
Haha, hier moet ze het met een schelp doen.
Bo en Boets, we denken nog elke dag aan jullie <3
- kipo
- Zeer actief
Leuk, vooral die laatste foto. Alleen niks voor hier, ik heb nog geen hond gehad die thuis in een zwembadje wil, zwemmen in het kanaal, oké, spelen met de tuinslang? Ook prima, in bad/douche/zwembadje? Echtniet... 
- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
- Aantal honden: 4
Oow tyson ging op het animal event toen helemaaaal uit zn plaat toen hij erin mocht. Iedereen stond fotos van hem te maken die mafkees.. Maar hier doet hij het maar lekker met een schelp haha

-
Ilupa
Haha echt?! Wat leuk! Ik denk dat de meeste honden dat eng zouden vinden op zo'n event.wenmart20 schreef:Oow tyson ging op het animal event toen helemaaaal uit zn plaat toen hij erin mocht. Iedereen stond fotos van hem te maken die mafkees.. Maar hier doet hij het maar lekker met een schelp haha
Tyson lijkt me wel een fun-loving guy dan.
- *tweety*
- Zeer actief
Leuk, zelf heb ik een schelp.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Ik zal niet weten waar ik hem zal moeten bergen hier achter het huis, maar hij is wel heel leuk. Hier redden ze zich met een schottenbad, waar ze hoogstens met een poot ingaan omdat ik een balletje in het midden neer leg.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Gollum is gek op water maar ons zwembadje werd alleen als hele grote drinkbak gebruikt 
- Marie-Josée
- Erelid
Het zou hier waarschijnlijk ook niet gewaardeerd worden
maar ik vond het ontwerp zo leuk.
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
super leuk maar hier houden ze er helaas niet van. Ik heb toch zo`n schelp gekocht in de hoop op een omslag

-
Jay1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Marie-Josée
- Erelid
Er is een site; home design, daar komen de leukste dingen voorbij. Daar heb ik dit vandaan.
- Marie-Josée
- Erelid
Het is voor een hónd hoorCleva schreef:Waarom dat toch altijd in de vorm van een botje moet. Vreselijk.
En te klein.
- kawa2
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckels
het idee is wel leuk, maar hij zou hier alleen als een mega grote drinkbak gebruikt worden.
mijn joekels zwemmen liever in een meer of sloot.
mijn joekels zwemmen liever in een meer of sloot.

- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Haha vind het op zich best grappig, dan wel met de hele houten ombouw erbij. Kay heeft een plastic wastobbe, waarin hij zich de hele dag kan vermaken (en ik met regelmaat hem dus ook uit moet halen, dan heeft hij helemaal zachte voetzolen, want gaat er gerust de hele dag in staan. Hij graaft er altijd in, vind dat geweldig.

-
Marion.
Fout voorbeeld van een hond op die eerste foto's. Normale Goldens gaan niet in zo'n plastic badje vol schoon water liggenMarie-Josée schreef:Misschien ietsje te kostbaar maar ik vond hem erg leuk;
-
Marion.
Ik heb ook een botjes-uitsteekvormpje hoorCleva schreef:Precies. Het is dan ook een hondenbadkuip. In de vorm van een botje.
Ik maak wel eens hondenkoekjes, en dat vond ik wel een leuk vormpje. Maar goed, meer "afval" wat op de bak belandde dan botjes-vormpjes natuurlijk, en mijn honden vonden dat afval heel veel lekkerder.
Toen dacht ik een keer toen ik ravioli ging maken (echt, de zondag duurde te lang denk ik), ik ga Pieter een verrassingsmaaltijd voorschotelen. Hij mocht ook niet in de keuken komen, want ik was veel te leuk bezig. Maar goed, toen ik voor ons beiden 2 botjes-ravioli's had gekleid vond ik het wel gescheten. De rest werden gewoon vierkantjes. Maar hij kreeg wel eerst een bord met 2 botjes-ravioli's voorgeschoteld. En daarna mocht hij zijn buik vol eten
-
Marion.
SomsCleva schreef:Haha. Botjesravioli.
Met mayonaise er in?
Zelf pasta maken, Marion. Toe maar. Je hebt meer geduld dan ik.
En nee, in zelfgemaakte pasta gaat geen mayonaise. Ik moet wel toegeven dat wanneer Pieter zo'n macaroni-groentepakket uit de supermarkt wil met pasta en Bertolli-tomatensaus, dat ik dan de macaroni/gehakt/ui mengsel apart aangebakken wil met de fles (Elite) curry en pot mayo. En dat groentemengseltje apart in een schaaltje. Dat eet ik dan eerst op. En daarna voor de lekker de bord kale pasta met gehakt, met een dikke lepel mayo erdoor en dezelfde hoeveelheid curry. Hmmmm, lekker, lekker. Maar dat is gewoon een soort zak chips dan
Maar zelf pasta maken is bijna geen moeite hoor (oké, wel als je botjes-ravioli maakt).
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
-
Marion.
Ik heb Goldens, maar die gebruiken de schelp alleen maar als drinkbak. Zouden ze met dit design-botje-ding ook doen. Heb ook wel eens van die opblaasbare dingen gekocht, maar meer dan drinken eruit doen ze niet. Nah, dan hou ik het maar gewoon op een drinkbak en we zoeken buiten de plasjes wel op.P-tt schreef:Goof moet net doen met een schelp, maar die is dan wel ingegraven in de tuin
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
In ons zwembadje was een kikker gaan wonen, dat was wel leuk