Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ohh dat is leuk zo voor je deur! Staat er mooi scherp op! (Sommige foto's zouden misschien een tikje lichter mogen?)
Waar de aanduiding 'bont' vandaan komt? Zo bontgekleurd is hij/zij niet
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
toots schreef:Heel erg mooi weer. En ik ben verbaasd dat jij al die namen ook steeds kent van die vogeltjes.
Tegenwoordig is het vrij gemakkelijk op te zoeken via google, mocht je het niet weten. Maar ik vermoed dat Jip heel veel vogelsoorten gewoon kent. Ik leer er ook steeds meer kennen nu ik veel specifiek naar vogels kijk.
Tiny schreef:Daar kan ik uren naar kijken Prachtige foto's
ja dat deed ik ook mooi op het terras bij het huisje eind van de dag na de wandel en fiets tochten die we maakten in die pracht omgeving en genieten
er vlak naast zat een meesje te broeden dus het was druk vliegverkeer
fenneke schreef:vorig jaar in ons vakantie huisje in holten zaten ze ook in een nestkastje bij het terras.zo leuk.
ik kende ze niet en heb het op gezocht
toen wij er zaten kwamen de jongen uit
niet zulke mooie foto's als van jou maar het gaat om het idee
Wat leuk die kleine, dat wil ik ook zien hier .
Heb wel al de kleine spreeuwtjes zien uitvliegen, maar geen foto's.
Was druk bezig om alle eksters weg te jagen, die wilde de kleintjes pakken
Eind van de dag vlogen ze naar de buren, hoop dat ze het redden .
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
toots schreef:Heel erg mooi weer. En ik ben verbaasd dat jij al die namen ook steeds kent van die vogeltjes.
Tegenwoordig is het vrij gemakkelijk op te zoeken via google, mocht je het niet weten. Maar ik vermoed dat Jip heel veel vogelsoorten gewoon kent. Ik leer er ook steeds meer kennen nu ik veel specifiek naar vogels kijk.
Alles is te vinden tegenwoordig maar bij volgels gaat er vaak toch aardig wat speurwerk aan vooraf en jip zet het er altijd zo keurig bij.
Ik kijk natuurlijk minder specifiek naar vogels hoewel ik ze prachtig vind maar denk dat ik ze nooit zal onthouden op de spreeuw,merel,mus,roodborst,meeuw,duif,fuut,waterhoen,eend,gans,kieviet en zwaan na die ik dus zo allen zou herkennen maar daar blijft het bij.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..