EvavT schreef:[qyan kreeg als pup al AHV, waar hij overigens niet tegen kon. toen ene tijd bibi, maar daarna door omstandigheden een tijd terug op de brokken gezeten. van zijn 7 tot 9 maand duck, ik zag hem opbloeien. van zijn 9 tot zijn 11 maand bibi, dit verliep niet hlemala lekker. hij haaldete weinig uit het voer. en nu 1,5 maand carnibest en zie hem nog meer opbloeien. maar ooit extra moe door het vlees ofzo.
ben zelf eerlijk gezegd ook niet zo dol op rodi, veel graan en als calciumbron een mixje ipv gemalen kippenbot.
Vanwaar de overstap naar steeds een ander merk. bv waarom van duck afgestapt als dit goed ging?
Of was je aan het uitproberen?
Heb ook een moeie hond met Duck en Carnibest...
Misschien weer ff uitproberen.
ik ben zo vaak over gestapt omdat het op welk merk dan ook iedere keer maar even goed ging. dus na een tijd toch weer diaree.
uiteindelijk hefet dat natuurlijk niet aan de veoding gelegen, maar aan alle 9 antibioticakuren en nog zovel dingen meer:?
op zo'n moment weet je wel dat jet daardoor komt, maar ga je toch kijken of het niet anders kan en het op iets anders niet beter wordt.
andere reden:
AHV: geen gemalen kippenbot als calciumbron, te veel organavlees, diaree, misselijk, overgeven, niet metr eten. moest 1,5 kilo voeren wat ik erg veel vond.
met duck zijn oa. vreselijk stinken door de granen, vond ie verder wel lekker, maar moest 1200 gram voeren, wat ik ook erg veel vond.
bibi: samenstelling naar mijn idee veranderd, hij at het niet meer, diaree door meer lever toegevoegd aan de samenstelling. hiervoor deed ie het er goed op en at 800 gram, kon voor de overstap naar carnibest ook 1,5 kilo voeren en toen at ie het niet meer.
en nu als laatste carnibest: als het hierop ook niet gaat lukken wordt het zelf samenstellen, want dan heb ik alles gehad

op carnibest eet ie 850 gram per dag, op trainingsdagen ene kilo en op sommige dagen weer minder als 850 gram en hij weegt nu inmiddels 38,5 kilo. voor carnibest betala ik per kilo dus meer, mara ben uiteindelijk dus toch goedkoper uit als alle andere merken die ik heb gevoerd.
dus in dat opzicht is het enigzins ook wel zoeken geweest naar het juiste voer.
maar tot nu toe gaat de carnibest goed