Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wenmart20 schreef:Op zich zou ik deze zaterdag ook wel kunnen.
Alleen waar gaan we wandelen ?
de locatie blijft gewoon lage vuursche.
Echter het weer is alweer veranderd voor het weekend Ik zou het dus toch liever weer willen uitstellen.
Het spijt mij zeer maar ik doe Toots zo geen plezier met regen.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
wenmart20 schreef:klote weer ook telkens he.
Voor mij maakt het niet uit hoor.. Boots is naakt dus die doe ik ook zeker geen lol met de regen. En mezelf ook niet haha.
@ ariane.. Ik ook enorm.
Nou idd maar wat ik het vervelendste vind is dat ze op zondag dit zeggen en op maandag is het weer dat.
daar kun je niks mee haha.
Slim idee... Ik kijk dan vrijdag nog wel even.. Moet zaterdag wel naar de tandarts dus kijk even hoe ik me erna voel ( krijg altijd fikse hoofdpijn van de verdovingen )
Wij willen wellicht wel mee als het inderdaad geen pijpenstelen regent. Met Io, U en Stellar. Stellar is dan niet klein maar die negeert andere honden meestal.
Mit schreef:Wij willen wellicht wel mee als het inderdaad geen pijpenstelen regent. Met Io, U en Stellar. Stellar is dan niet klein maar die negeert andere honden meestal.
Super gezellig. Als het idd niet hoost een klein miezerbuitje kunnen we wel hebben. Maar we wachten wel even af.
Ik vind het stiekum wel leuk om Lo te zien En Stellar die kennen we al natuurlijk.
wenmart20 schreef:klote weer ook telkens he.
Voor mij maakt het niet uit hoor.. Boots is naakt dus die doe ik ook zeker geen lol met de regen. En mezelf ook niet haha.
@ ariane.. Ik ook enorm.
Tuurlijk
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Mit schreef:Wij willen wellicht wel mee als het inderdaad geen pijpenstelen regent. Met Io, U en Stellar. Stellar is dan niet klein maar die negeert andere honden meestal.
Super gezellig. Als het idd niet hoost een klein miezerbuitje kunnen we wel hebben. Maar we wachten wel even af.
Ik vind het stiekum wel leuk om Lo te zien En Stellar die kennen we al natuurlijk.
Het is Io. io. Niet Lo
En U, dus.
Sorry hoor lo en U is vast goddelijk haha.
Hmmmmmmgrmblll zoals het er nu uit ziet kan ik zaterdag niet... Vriend heeft de auto nodig, en mijnes heeft besloten ermee te stoppen van de week! Even afwachten dus..
Zo als het er nu uitziet valt het weer iig wel mee. Het wordt aan de frisse kant met wind maar ook zon en geen regen.
Als het zo is dan wil ik best wandelen
Die haar auto is defect en haar vriend heeft zijn eigen auto nodig.
Trouwens voor de gene die nog meer mee gaan ik reis dus met de trein en voor de overige trein reizigers handig om op station af te spreken als het uberhoubt doorgaat a.s zaterdag. Dat we gezamelijk lopen vanaf station?
Ik kom niet via Hilversum of Utrecht dus kan helaas niemand meenemen.
Spreken we bij het theehuis af waar Mit het over had?
En ben ik heel vervelend als ik vraag of het misschien ook eerder kan. 12 uur bijvoorbeeld. Ik heb morgen nog een afspraak en anders weet ik niet zeker of ik het wel haal.