Ik lees al een tijdje stiekum mee en vond het nu toch wel zo netjes om mezelf maar even voor te stellen. Ik ben Peet2, want er is al een Peet (ik neem aan ook een Petra?). Ik heb 2 Duitse Herders. Beau is de reu, nu ruim 9 jaar en mijn allerbeste vriend. Sinds een maand heb ik Tunja er bij, een teefje van ruim 7 jaar, die drie (!) jaar in een oost-duits asiel zat weg te kwijnen..... :cry2: .. Ik trof haar ineens op het internet en was meteen verkocht...die moest maar bij mij nog een goed pensioen genieten.

Inmiddels zijn ze beide echte maatjes geworden.
Beau is een beetje mijn zorgenkind, hij heeft fistels gehad (maar dankzij homeopthie nu rustig, hoera hoera..) en MS. Beide behandel ik op homeopatische wijze, aangezien de heren doktoren beide ziektes zien als 'onbehandelbare, typische Herder-aandoeningen'. Nou, het woord onbehandelbaar wil ik niet horen....en afmaken gebeurt gewoon niet als mijn hond geen pijn heeft. Vandaar dat ik mijzelf in veterinaire homeopathie ben gaan verdiepen. Tot nu toe met veel succes, mag ik weg zeggen. Nou, al met al een heel verhaal, wie weet treffen we elkaar op de diverse forums.
Groetjes,

Peet