Maar goed ze gaan als het goed is 100 jaar mee
Met halsband ;als ze dan maar iets trekt maakt ze een bronchitus geluid,lijkt me niet echt goed.Nu heb ik me laten vertellen dat de meeste Shih`s nogal gevoelig zijn op die slokdarm.....

Moderator: moderatorteam

Daarom hebben die van ons dus ook zo'n tuig!P-tt schreef:Wij hebben ook z'n tuigje voor Goof, een blauwe. Ik vind het een super tuigje. Goed te verstellen, prima om te doen en hij heeft niet zo'n band over de borst naar de buik, die vindt Goof namelijk irritant. Oh en ze zijn goed schoon te maken, ook handig bij onze slootzwemmer, zandschuiver, modder en poep roller

Die heeft Oscar nu wel, en dat vindt ie niet fijn met lopen, inderdaad.P-tt schreef:Wij hebben ook z'n tuigje voor Goof, een blauwe. Ik vind het een super tuigje. Goed te verstellen, prima om te doen en hij heeft niet zo'n band over de borst naar de buik, die vindt Goof namelijk irritant. Oh en ze zijn goed schoon te maken, ook handig bij onze slootzwemmer, zandschuiver, modder en poep roller
Hoe moet je de maat nemen voor zo'n tuig?P-tt schreef:Wij hebben ook z'n tuigje voor Goof, een blauwe. Ik vind het een super tuigje. Goed te verstellen, prima om te doen en hij heeft niet zo'n band over de borst naar de buik, die vindt Goof namelijk irritant. Oh en ze zijn goed schoon te maken, ook handig bij onze slootzwemmer, zandschuiver, modder en poep roller
Ik heb beide gemeten, maar dan in de vorm van het tuigje. Dus waar de band over de buik en over de borst loopt. Snap je wat ik bedoel?tekkel schreef:Hoe moet je de maat nemen voor zo'n tuig?P-tt schreef:Wij hebben ook z'n tuigje voor Goof, een blauwe. Ik vind het een super tuigje. Goed te verstellen, prima om te doen en hij heeft niet zo'n band over de borst naar de buik, die vindt Goof namelijk irritant. Oh en ze zijn goed schoon te maken, ook handig bij onze slootzwemmer, zandschuiver, modder en poep roller
Edit: hier http://www.dierenshop.nl/hurttaprotuig- ... 3a41agv5r2 is hij goedkoper (nee, toch niet: was 7,50 verzendkosten vergeten) en ze hebben een rassenlijst met maten.
Wat moet ik meten? Buikomvang of borstomvang?